Jullie benadering en verzorging was perfect!

Wij hebben een heel goed gevoel gehad bij jullie wijze van werken. Ook het betrekken van de kleinkinderen bij het vertrek uit De Bolder heeft echt indruk op ons gemaakt. Heel warm!!

Ongelooflijk Liefdevol, Behulpzaam en Warmhartig

Wat is dit team van De Groot Uitvaart te Huizen (NH) in samenwerking met elkaar voor ons een uitkomst geweest. Niet te beschrijven! De een vult de andere aan en weten exact van elkaar wat er gaande is en is besproken. Dat is wat je echt nodig hebt op zo een moment van verdriet en rouw. Echt Super Kanjers, allemaal! Bedankt voor jullie hulp aan ons, het is eigenlijk niet te beschrijven, echt niet, ongelooflijk maar Waar!! Gewoon super gaaf, kalm, weloverwogen hebben jullie ons tot in de puntjes geholpen! Mams uitvaart is (was) Klasse door jullie geregeld, dikke hug voor jullie allen. Veel liefs, Yvonne v. O.

uitstekend

gewoon uitstekend geregeld

• Respect voor uw wensen

Een warm afscheid kunnen nemen en gelijktijdig ontlast worden.

Een belletje was voldoende om alles in werking te zetten wat helaas bij een overlijden hoort. Ellen is altijd op de achtergrond aanwezig geweest zonder echt aanwezig te zijn. Ze denkt mee, leeft zich in en houdt rekening met het gezin, familie en mijn moeders persoonlijke wensen. Op deze wijze hebben we een heel mooi persoonlijk afscheid kunnen nemen zoals mijn moeder dat gewild zou hebben. Warm, betrokken en tot in de details alles punctueel geregeld. Wij zijn jullie en met name Ellen heel dankbaar voor deze persoonlijke en warme begeleiding in moeilijke tijden.

Helemaal goed

Zeer prettig

• Respect voor uw wensen

Prettig en meelevend maar wel doortastend

Fijne samenwerking en ondersteuning

• Respect voor uw wensen

Duidelijke afspraken bij het liefdevol afscheid nemen van mijn overleden echtgenoot

Zeer voortvarend (middernacht) reactie en actie ondernomen in liefdevolle verzorging van mijn overleden echtgenoot. Duidelijke afspraken gemaakt over het afscheid nemen, het regelen van de goed verzorgde uitvaart, met veel begrip en medeleven in het delen van verlies en verdriet. Bedankt daarvoor.

Vlekkeloze en empathische begeleiding

Zeer vriendelijke en empathische benadering. Ellen dacht heel fijn mee over het verloop van de Uitvaart. Een mooi Uitvaartcentrum en zeer fijn dat er een familiekamer is, die onbeperkt bezocht kon worden. De gehele begeleiding van begin tot eind verliep vlekkeloos en de Uitvaart op zich was prima en gedenkwaardig geregeld. Ook de overdracht van de asbox door Henk verliep stijlvol.

• Respect voor uw wensen

Alles was uitstekend geregeld.

We zijn ontzettend goed benadert, zeer respectvol meelevend en meedenkend . Onze dank en waardering hier voor.

• Respect voor uw wensen

Meelevend, begripvol, kundig, en passen bij onze Simon

De wijze waarop wij bij de begrafenis werd begeleid en hoe de begrafenis werd geleid gaf ons een heel goed gevoel ondanks de trieste aanleiding. Uiterst kundig, de juiste worden wij hebben zeer waardig afscheid kunnen nemen.

Zorgvuldig en liefdevol

Alles kon, mocht, werd meegedacht en gerealiseerd. Heel veel aandacht voor alles en in kleine details

• Respect voor uw wensen

goede uitvaartondernemer, grote steun voor de familie.

vriendelijk, meelevend en meedenkend en nemen veel werk uit de handen van de familie,

Respectvol

Mees en Henk en hun personeel hebben een empathisch vermogen. Geduld,respect en zeer betrokken. Weet goed wat de naaste van overledene nodig heeft. Heb de gebroeders 3 x nodig gehad en altijd goed. Heel fijn……

Fijne begeleiding en zorg

Wij mochten alles wat mogelijk was zelf doen Waar nodig advies en zorg Fijne mensen met veel zorg en respect

• Respect voor uw wensen

Het was een mooi warm liefdevol afscheid van Stien.

Als familie hebben veel steun en begeleiding van jullie ontvangen om de juiste beslissingen te nemen om Stien een afscheid te kunnen geven dat bij haar past. Het was fijn dat we altijd bij jullie terecht konden met wat dan ook. Het gevoel bij ons allemaal als we terug kijken op deze dagen is dat er heel mooi en in Stien haar stijl afscheid is genomen. Dit mede dankzij jullie inbreng.

• Respect voor uw wensen

Goed geluisterd, en rustig de zaak bekijken

Zeker een complimend waardoor uitvaart De groot. Zij geven goede service, zelf in hun vrije tijd doen ze nog zaken, even de administratie opgooien even de zaal open gooien, even mensen ontvangen.

Zeer positief

De begeleiding door Mees was van begin tot einde uitstekend!

Uitstekend verzorgt

Vanaf het begin tot het einde uitstekend verzorgt. Er werd goed mee gedacht met heel goede tips. De begeleiding van ons was zeer goed, zowel in jullie centrum als in het crematorium. Als familie kijken we er met een goed gevoel op terug.

• Respect voor uw wensen

Buitengewoon en zorgvuldig en respectvol

Precies zoals de overledene en echtgenote samen dit hadden gewild.

Zakelijk en ingetogen

Context is het overlijden van mijn moeder op bijna 95 jarige leeftijd. Zij had Alzheimer in een vergevorderd stadium. Haar overlijden kwam niet onverwacht. Ze is langzaam en pijnloos het leven uit gegleden. Naast de gebruikelijk blijken van mededeleven hebben we de dienstverlening van de Groot vooral als zakelijk ervaren. Er was voldoende ruimte voor eigen inbreng m.b.t. de uitvaart. Ook zakelijke tips en adviezen werden gevraagd en ongevraagd gegeven. Tijdens de plechtigheid was de medewerkster van de Groot onopvallend aanwezig. Koffie en gebak voorafgaand aan de plechtigheid waren helaas van slechte kwaliteit (Crematorium Laren N.H.) De vraag van de medewerkster van de Groot om hand in hand rondom de kist afscheid te nemen werd door een aantal familieleden als onverwacht en wat genant ervaren. Verdere afwikkeling (factuur, asbox etc.) was correct.

• Respect voor uw wensen

Kleine nuance de vraag om hand in hand te staan rondom de kist was niet van ons uit maar van een medewerkster van het crematorium.

Dankbaar

In een zeer korte tijd is alles geheel naar wens en tevredenheid geregeld en verzorgd. Daardoor was er voldoende ruimte om het rouwen en afscheid aandacht te geven.

• Respect voor uw wensen

Een warme, positieve en luchtige ervaring

Mees speelde gedurende het verzorgen van de uitvaart goed in op onze wensen en behoeften. Hij kon goed de sfeer aanvoelen en wist daar ook goed op in te spelen. Hij wist ons goed aan te vullen op onze wensen. Wij kijken terug op een mooi afscheid!

• Respect voor uw wensen

De uitvaart van Mijn Vrouw is liefdevol geregeld door de Groot Uitvaart.

Ik kan alleen maar een heel groot compliment geven aan Uitvaart Centrum De Groot voor de geweldige samen werking die wij hadden in deze moeilijke tijd. groetjes Theus Visser en Sandra Visser Molenaar.

• Respect voor uw wensen

Fantastische begeleiding, alle wensen bespreekbaar en mogelijk

Afgelopen periode helaas te vaak gebruik moeten maken van de service van De Groot Uitvaart en dan merk je pas hoe belangrijk het is dat je in een periode van rouw en verdriet een uitvaart kunt regelen voor je dierbare zoals jij dit wenst. Fijne mensen met oog voor detail en een luisterend oor. Altijd ondersteunend aanwezig en altijd bereid mee te denken in mogelijkheden

Meer dan goed

Ik zou niet weten waar er aanpassingen zouden moeten plaats vinden Ook mijn eerdere ervaring met Uitvaartcentrum De Groot tijdens het overlijden van mijn echtgenoot kan ik alleen zeggen simpel dood gewoon geweldig geregeld

Over De Groot Uitvaart

De Groot Uitvaart in Huizen biedt ruimte om te rouwen Al drie generaties lang begeleiden de medewerkers van De Groot Uitvaart uit Huizen begrafenissen en crematieplechtigheden. Als uw dierbare is overleden, heeft u genoeg aan uw verdriet. Dan wilt u met uw gezinsleden, familie en vrienden ruimte hebben om te rouwen. Dan wilt u tijd hebben voor emoties, voor afscheid. Dan wilt u een passende uitvaart, in de geest van de overledene. Het is dan fijn om een uitvaartondernemer naast u te hebben die professioneel en ervaren is. Die weet dat een mooie uitvaart helpt bij het verwerken van uw verdriet, maar ook beseft dat het in één keer goed moet. Een uitvaartondernemer die u persoonlijk advies geeft in een emotionele tijd, maar ook aanvoelt wanneer u en uw familieleden even ruimte nodig hebben. En natuurlijk een uitvaartondernemer die alle praktische zaken voor u regelt. U hebt al zorgen genoeg. Ons uitvaartcentrum aan de Havenstraat 23-25 in Huizen beschikt over twee familiekamers. Uw dierbare kan hier worden opgebaard. U krijgt de sleutel en kunt deze ruimte met uw familie de gehele dag gebruiken om met elkaar afscheid te nemen. Wij staan open voor al uw ideeën en wensen. Bel ons gerust.

Over Uitvaartscore.nl