superservice ! denken goed mee en betrouwbaar

Hebben mij prima geholpen na aankoop van mijn Porsche elders met technische check-up, onderhoudsbeurt en het verhelpen van een merkwaardige slijtage. Kijken verder dan de neus lang is. Prima service met haal en breng mogelijkheid, volledig ontzorgd tegen een normaal tarief. Up to date vakkennis en .... gedrevenheid , betrokkenheid en Porsche bloed bij t hele team.

Vakkundig en behulpzaam

Fijne mensen en zeer vakkundig. Victor en zijn team hebben mij zeer goed geholpen, tegen redelijke tarieven. Echt aan te bevelen.

Uitstekend.

Vertrouwde porsche specialist.

Fijne mensen, geweldige service, uitstekende kennis.

Laagdrempelig, beide voetjes op de vloer. Eerlijke communicatie en uitstekende service. Mijn twee Porsches al jaren naar volle tevredenheid in onderhoud bij Victor, Thomas en Werner.

Vakmanschap is Meesterschap!!

Door mijn werk kan ik mijn hobby (klassiekers) uitvoeren maar bij dit bedrijf lijkt het wel andersom, het lijkt hun hobby wel en het is dan ook nog eens hun werk. De passie en het vakmanschap stralen er af en dat bij iedereen, niemand uitgezonderd en dat vind ik mooi en eigenlijk heel bijzonder.

Betrokken en oplossingsgericht

Mooie en nette garage waar prima met de klant wordt meegedacht. Het bedrijf straalt liefde voor Porsche uit.

Goede service, vakkundig, luisteren naar de klant.

Afspraken worden nagekomen. Bij bijzonderheden wordt er overlegd. Team is vakkundig. Dit type auto’s vraagt om deskundigheid, precisie, vakmanschap en vraagt meer van de garage dan standaard auto’s. Victor en zijn team maken het waar en je auto is hier in vertrouwde handen.

James Wattestraat 20 6902PR Zevenaar