Vakman, die het probleem snel heeft opgelost.

Mijn Wallbox had last van afbreken v.h. laadproces. Onderdeel vervangen, nog wat controles in laadpaal en meterkast, probleem opgelost! Auto heeft vier uur staan laden met 11 kW, accu vol, klant blij.

Prima contact en adequaat in dienstverlening

Nathan van Solarcel reageert snel op telefonisch contact en werkt vakkundig en snel

Zorgvuldig en ervaren personen

Komen hun afspraken goed na en stemmen werkzaamheden goed af met de klant.

Super service van Nathan! Afgelopen woensdag de Wallbox gerepareerd helaas deed zich weer een storing voor op vrijdag! Vrijdagavond gebeld en zaterdag middag was het gefikst! Vriendelijk, kundig en ook nog eens een aardige vent! Top!

Zeer vakkundig en betrouwbaar

Ik heb via Laaddirect een laadstation besteld (Webasto Pure II) en deze is in samenwerking met Solarcel bij mij thuis door Dennis van Solarcel geïnstalleerd. Dennis heeft hierbij mijn verwachting ruimschoots overtroffen door zijn vakkennis, technische creativiteit en nauwkeurigheid. Hierdoor heeft mijn laadstation de maximale laadsnelheid bereikt. De communicatie via Laaddirect verliep soepel en ook de eerste intake met Chester van Laaddirect was kundig en professioneel. Kortom deze partijen kan ik zeer aanbevelen!

Monteur kent zijn vak zeer goed, netjes en duidelijk uitgelegd over de Wallbox Pulsar Plus. Ging pas weg toen alles werkte naar behoren. Compliment….

Super service

Installateur is zeer kundig en helpvol. Perfect

Netjes werkende en vakkundige monteur

De monteur was prima op tijd, gaf uitleg en werkte snel door. Zeer positieve ervaring.

Zeer klantgericht en vakkundig

De service, werkzaamheden en informatie was plezierig en vakkundig. Top!

Prettig contact en servicegericht!

Voor het vervangen van een laadstation werden we vlot geholpen. Nathan, medewerker van Solarcel, is vakkundig en servicegericht.

Snelle en vakkundige installatie laadpaal

Vandaag mijn Wallbox Pulsar Plus onder garantie laten vervangen door een installateur van Solarcel. De installatie verliep spoedig en vlekkeloos en het contact met de installateur was plezierig.

Nette uitleg en volgens afspraak

Keurig op tijd volgens afspraak en heeft gedaan wat binnen de mogelijkheid voor reparatie lag.

Doen precies wat je als klant mag verwachten

Houden zich aan afspraken Vriendelijk personeel Deskundig geholpen Probleem opgelost.

Super service.

Top bedrijf, goeie en snelle service, leuke en enthousiaste installateurs. Goeie communicatie en schappelijke prijs voor de laders. Een echte aanrader!!

De jongens van laaddirect.nl en solarcel.nl moet je hebben !

Het contact met laaddirect.nl was al direct plezierig door het intensieve appcontact met medewerker Chester, die mij op belangrijke punten intuïtief van zeer goede raadgevingen en tips voorzag. In dienst genomen door laaddirect.nl, zijn de werkers van Solarcel, vriendelijk, beleefd en deskundig, ik heb er met mijn neus bijgestaan, het werk verliep voorspoedig zonder enig noemenswaardig ongemak, petje af voor deze heren ! Zoek maar niet meer verder naar een goede laadpaal / wallbox installateur, want die heb je met deze moeiteloos op elkaar afgestemde bedrijven zojuist gevonden !

Goede service en snelle levering

De zonnenpanelen zijn snel geplaatst nadat de offerte was ondertekend. Er werd snel gereageerd en opgelost nadat werd geconstateerd dat er eentje niet was aangesloten.

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke mannen waren op tijd, hebben alles netjes afgewerkt. Zeker een aanrader !!

Toppers

Ik ben zeer tevreden over de communicatie en afhandeling van de opdracht !!!!

Goede snelle service

Snelle service en klant gerichte info

Bij Solarcel bestel je jou zonnepanelen wel!

Zeer goede service, klantvriendelijk en een mooie aflevering van het werk.

De heren waren professioneel ze hebben perfect werk afgeleverd heb ze zeker aanbevolen

Professionals!

Onze zonnepanelen zijn door deze toppers geplaatst op een vakkundige manier. Ondanks de complicaties, Dachten ze in oplossingen en hebben ze dat eerst met ons besproken zoals het hoort . Daar zouden heel wat monteurs van kunnen leren. Ik zou ze zeker aanrader! Keep up the good work guys !

Prettig

Niks te klagen heel goed

Zeer kundige installateur.

Echt een aanrader, eerst werd ik goed geinformeerd over de mogelijkheden. Degelijke offertes en daarna goed geinstalleerd. Zeer tevreden

Klantvriendelijk, klantgericht, fijne communicatie, prettige installateurs. Top