Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke mannen waren op tijd, hebben alles netjes afgewerkt. Zeker een aanrader !!

Toppers

Ik ben zeer tevreden over de communicatie en afhandeling van de opdracht !!!!

Goede snelle service

Snelle service en klant gerichte info

Bij Solarcel bestel je jou zonnepanelen wel!

Zeer goede service, klantvriendelijk en een mooie aflevering van het werk.

De heren waren professioneel ze hebben perfect werk afgeleverd heb ze zeker aanbevolen

Professionals!

Onze zonnepanelen zijn door deze toppers geplaatst op een vakkundige manier. Ondanks de complicaties, Dachten ze in oplossingen en hebben ze dat eerst met ons besproken zoals het hoort . Daar zouden heel wat monteurs van kunnen leren. Ik zou ze zeker aanrader! Keep up the good work guys !

Prettig

Niks te klagen heel goed

Zeer kundige installateur.

Echt een aanrader, eerst werd ik goed geinformeerd over de mogelijkheden. Degelijke offertes en daarna goed geinstalleerd. Zeer tevreden

Klantvriendelijk, klantgericht, fijne communicatie, prettige installateurs. Top

Nette prijs, goede kwaliteit materiaal, netjes gewerkt

Er wordt een goede prijs/kwaliteit offerte gestuurd. Materialen zijn van goede kwaliteit en er wordt door de mensen van Solarcel netjes gewerkt.

Onzen ervaring was Top.!!!!!

ons eerste contact was direct goed. Goede begeleiding tijdens het gehele SDE+ traject (offerte, en installatie van 928 Panelen). Goede en eerlijke uitleg bij vragen. De installatie is prima en snel verlopen. Met Drie Monteurs wat ik heel knap vind. Een klantvriendelijk, deskundig installatieteam, echt top! De kabels keurig weggewerkt. Mooi op tijd begonnen met de installatie en binnen 2 weken werd de gehele installatie van 928 panelen opgeleverd! Wij willen SolarCel van aanbevelen voor zowel zakelijk als particulier,

Ben zeer tevreden Met Solarcel

Professionele installatie echt top geregeld allemaal

Gewoon goed

Een jaar geleden heeft solarcel op onze pop kast een klein maar zeer effectieve installatie geplaatst op een zeeg goed en snelle manier. wij zijn erg tevreden Als Coöperatie Bedrijven Park De Volger.

solarcel heeft bij ons goed werk afgeleverd

Na het meten hebben ze echt snel en goed werk af geleverd we bedanken het solarcel team.

Zeer vriendelijke en vakkundige mensen.

communicatie ging heel vlot. Het installeren ging heel snel en voorspoedig. Vriendelijke mensen, zeer vakkundig. Het ziet er super goed uit. Bedankt voor de service mannen.