Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Onze ervaring met peter berendsen is prima . Hij is een goede vakman die naar de wensen luisterd en mee denkt in de uitvoering van onze badkamer. Wij hebben gebuik gemaakt van de douche mobiel tijdens de verbouwing. Dat is ons goed bevallen . Hij werkt netjes en is een fijne man inde omgang. Bij de eventuele volgende klus vragen we hem zeker nog eens.

Alle werkzaamheden geheel volgens afspraak uitgevoerd.

Peter is een hardwerkende vakman en heeft onze beide huizen voorzien van 3 super mooi betegelde badkamers en wc,s. Tevens in beide woningen tegels 80x80 naar tevredenheid aangebracht. Dus aan de kwaliteit hoeft niet te worden getwijfeld.

Kwaliteit en gezelligheid

Peter levert goed en strak werk. Ook denkt hij goed mee met praktische oplossingen voor het tegelwerk. Daarnaast brengt hij ook nog eens gezelligheid met zich mee. Wij zijn nog elke dag blij met onze badkamer en toilet.

Echte vakman met passie voor zijn beroep.

Peter zet zich helemaal in om een mooi resultaat neer te zetten. Vakkundig en netjes werkend en met een goed humeur. Dus ook nog gezellig!

Een vakman die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan

Erg prettige manier van kennismaken en overleg over het aan te nemen werk. Vervolgens in de uitvoering korte lijnen. Het resultaat is erg mooi geworden. Een echte vakman die gaat voor kwaliteit. Naast de kwaliteit brengt hij ook gezelligheid.

Topkwaliteit geleverd

Peter Berensden van Berendsen Tegel- & Natuursteenwerken, heeft bij ons een hele speciale klus aangenomen. In ons nieuwe huis hebben we een nieuwe badkamer laten maken, waarbij 1 meter van de kamer ernaast is betrokken. Echt een enorme klus met speciale wensen, groot hoek jaccuzzi bad met een ronde kant, dubbele douches, mozaik tegelen op ronde kant van bad wat op andere plaatsen terugkomt in de badkamer, , speciaal verlichtingsplan , onder de vloeren en in de muren alle leidingen moeten verleggen, designradiator etc etc... Dit had in mijn optiek geen ander beter kunnen doen dan Peter en zijn team. Vakwerk van A tot Z. De beste van NL wat mij betreft, STRAK TEGELWERK, en ik kan wel zeggen dat ik zeer kritisch ben. Complexe klussen kun je hem volledig toevertrouwen... Het is een prachtige badkamer geworden. 9 j geleden in onze vorige woning de hal en toilet ook door PB gemaakt, en bij een evt volgende klus zal ik nooit uitwijken naar iemand anders... Maw : P Berendsen Tegelwerken is van harte aan te bevelen !!! Onze dank is groot en wat zijn we blij dat we voor P. Berendsen hebben gekozen Gr R en V

Correct en netjes gewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Gezellige tijd gehad. Alles netjes en zorgvuldig geïnstalleerd. Gaan nog met plezier douchen.

Top service en vakmanschap!!

Levert zeer mooi werk en alles even precies. Ook wordt de tijd genomen voor details en eind resultaat is het belangrijkste bij dit bedrijf. Tevens word er goed meegedacht, ook in het werk. Een echte aanrader.

Betrouwbaar, vakman en oplossingsgericht

Meerdere opdrachten met Peter meegemaakt en ook privé, goud eerlijk, vakbekwaam en tijdens de verbouwing waren onze ideeen niks te gek, komt goed, maken we ff. En tijdens een kop soep of broodje ei altijd een goed gesprek