Deskundig en zeer klantvriendelijk

Zie boven

• Prijs/Kwaliteit

Overal een oplossing voor ,duimpje omhoog.

Buitengewoon goed

Prima!

Expertise

Goed, betrouwbaar en duidelijke communicatie

Goed, betrouwbaar en duidelijke communicatie

Goed en betrouwbaar

Het is een goed en betrouwbare garagebedrijf. Ze overleggen met je als er iets gerepareerd moet worden, en kijken of iets ook betaalbaar verholpen kan worden ipv nieuwe onderdelen.

• Prijs/Kwaliteit

Onderhoud met focus en aandacht voor de klant. Prettig geholpen en transparant in wat moet/kan gebeuren.

Geweldige service

Zeer vriendelijke benadering en uitleg over de werkzaamheden die aan je auto gedaan zijn. Kortom: topgarage!

• Prijs/Kwaliteit

Er wordt meegedacht, goed gecommuniceerd, snel en vakkundig gewerkt en dat alles met prettige humor!

Keurig en professioneel

Mannen die hun vak kennen. Eerlijk en precies! Een echte aanrader voor uw auto.

Topbedrijf!

Monteurs die je auto onderhouden alsof het hun eigen auto betreft. Denken mee maar doen geen onnodige dingen.

• Prijs/Kwaliteit

Denken goed mee en goede prijs!

Heb mijn auto's hier al jaren in onderhoud, en eigenlijk nooit op- of aanmerkingen. Ze denken goed mee en bieden een goede prijs!

Super geholpen

Op de dag dat wij op vakantie wilde gaan ging het motorlampje van mijn opel branden. Aangezien dit op een zaterdag gebeurde moest ik snel op zoek naar een garage. Ik kwam terecht bij Rhautotechniek, zelf kende ik deze garage niet maar werd geholpen alsof ik er al jaren kwam. Na het uitlezen van de auto bleek dat er een onderdeel stuk was. Gelukkig kon het snel gerepareerd worden en konden wij alsnog weg. Wij komen zeker terug. Nogmaals bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

zoals altijd klantvriendelijk en goed, snel werk

Je wordt correct te woord gestaan en in goed overleg worden de werkzaamheden besproken en uitgevoerd

Prima!

Er ging iets mis met het maken van mijn online afspraak, maar ik mocht toch op de gewenste dag langskomen voor de APK van mijn auto. Prima service!

• Prijs/Kwaliteit

Heel plezierig om daar de auto te laten repareren. En de mensen weten waar ze mee bezig zijn.Top

• Prijs/Kwaliteit

Kundig, vriendelijk en behulpzaam.

Al jaren kom ik bij deze garage. Kundig team, altijd vriendelijk en er wordt altijd tijd gemaakt om even mijn banden en olie te controleren. Alle vertrouwen in deze garage!

• Prijs/Kwaliteit

Je word goed en snel geholpen en vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Passie voor werk en oog en oor hebben voor de klant, dat is een gouden combinatie!

Zie bovenstaand: dat hebben de mannen van de garage in Culemborg.

Top gozers Ruben en Robin

Ruben en Robin staan altijd voor je klaar. Dekundig hulp en advies. Daarbij staat je auto zo weer klaar!

Prima gedaan

Staat altijd klaar voor de klant

Goede service!

Snelle en goede service!

Altijd goed

Ben een zeer tevreden klant, word al jaren vriendelijk te woord gestaan. En ben zeer tevreden over de reparaties en/of bandenwisselingen.

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon goed netjes en betrouwbaar!

Gewoon goed, netjes en betrouwbaar

Geweldige service

Even langskomen om mijn airbaglampje te controleren. Altijd even tijd. Meteen service en geen kosten.

Netjes geholpen

Mijn auto voor de apk keuring gebracht. De auto is goed gekeurd met het advies om de banden te vervangen. Bij deze garage heb ik het gevoel dat je een eerlijk advies krijgt. Ik kom zeker terug mannen.

Blokdrukweg 12 4104BD Culemborg

0345 530161