Prima service!

Deskundig, goede analyses, werken netjes, denken mee, correcte houding en goede communicatie. Prima garage!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede service en deskundigheid

zeer goed

Gewoon goed!

Vriendelijk snel en deskundig

Vakkundig

Wij komen al jaren bij autofirst en zijn altijd tevreden met de service personeel is vakbekwaam en als er grote reparaties wordt je altijd telefonisch benaderd

Zeer professioneel

Medewerkers zijn attent, netjes en amicaal.

Goeie snelle professionele service

100% inzet, kennis en kunde

Laatste probleem aan mijn auto door beperkte beschikbaarheid van een onderdeel is door AutoFirst RH Autotechniek goed opgelost. Alle mogelijkheden om het onderdeel te krijgen zijn nagegaan en uiteindelijk is een goed vervangend onderdeel gescoord door hen! Ook is er altijd ruimte voor extra service. . Ben klant sinds RH Autotechniek is begonnen (was dit al bij de voorganger) voor APK, alle onderhoud en reparatie. Goed team!

• Prijs/Kwaliteit

Als altijd: perfecte service!

Kwam onaangekondigd langs vanwege onverwacht toegenomen olieverbruik. Werd onmiddellijk geholpen en als altijd met een lach op het gezicht. Er is nooit iets teveel.

Prima service en communicatie

Duidelijke communicatie over de te verwachten kosten en overleg alvorens reparaties ,al dan niet noodzakelijk, uit te voeren.

Vriendelijk en heldere communicatie

Dit was de eerste keer dat ik hier mijn Lancia bracht voor een APK keuring en wat reparaties. Vlot, kundig en vriendelijk geholpen en vooraf duidelijke communicatie en advies over bijkomende kosten. Ik kom zeker een volgende keer terug!

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen, bekwame mensen, goede prijs.

Perfekt

Heel vriendelijk geholpen en tegen een scherpe prijs. Na de reparatie nog uitleg over de vervangen onderdelen. Super!

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon goed en betrouwbaar!

Zeer tevreden met dit bedrijf!

Uitstekende dienstverlening

Bij RH heb je echt het idee dat je in goede handen bent. En dat het altijd goed komt.

• Prijs/Kwaliteit

Beste heer Bok, Goed om te horen dat u tevreden bent. Volgende keer staan wij weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Rhautotechniek

top

altijd behulpzaam

Bedankt voor de leuke recentie. Met vriendelijke groet, Rhautotechniek

Klantvriendelijk

Vertrouwelijk en duidelijke afspraken. Goede benadering v d problemen. Zeer goede service.

Gelijk geholpen

Behulpzaam, goede en duidelijk uitleg.

Goede service vriendelijke mensen

service is uitstekend.

Goede vakman schap.

Een geweldig bedrijf!

• Prijs/Kwaliteit

Vlot en efficiënt. Goede prijs-kwaliteit en persoonlijke aandacht

Prettig contact, goede uitleg over werkzaamheden, veel persoonlijke aandacht, goede vakkennis

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service! Uitstekende deskundigheid!

Ik word altijd ontzettend goed geholpen. Ik kan mijn auto met alle vertrouwen achterlaten en deze is altijd snel weer klaar voor gebruik. Ik kom hier al jaren en zal dat zeker nog jaren blijven doen! Bedankt allemaal :)!

Aardige vaklui

Bij RH weten ze precies wat ze doen, er is veel kennis in huis. De mannen nemen bovendien de tijd om je uit te leggen wat ze gedaan hebben en om te adviseren. En RH is ook een beetje een ontmoetingscentrum, er is altijd wel iemand die het leuk vindt om een praatje te maken en de gezamenlijke passie voor (Italiaanse) auto's te vieren.

uitstekend

Ik heb nooit iets aan te merken.

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Zie boven