Vertrouwde zekerheid en service.

Of het nu gaat om een bandenwissel, onderhoud of probleem, er wordt altijd meegedacht en gezocht naar een deskundige oplossing.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en zeer capabele monteurs

Al jaren kom ik regelmatig bij RH (voorheen GV) voor keuringen en reparaties waar ik zelf geen tijd of gereedschap voor heb. Ze denken graag mee en houden uitstekend rekening met de wensen van de klant.

Top garage!

Wij zijn zeer tevreden met deze garage en met Ruben en zijn collega’s. Planning loopt altijd zoals afgesproken. Kosten worden van te voren besproken. Dus je komt nooit voor een verrassing te staan. Er wordt met je meegedacht en alles wordt, indien je dat zelf wenst, uitgelegd. Kortom: kan niet beter!!

prettig

Deskundig en communicatief.

Top hoor

Fantastisch, voelde vertrouwd

Net een nieuwe auto gekocht bij een ander bedrijf , vooraf even een aankoopkeuring laten doen bij RHautotechniek. Ik ben in het hele proces mee genomen met nakijken en binnen een half uur wist ik dat ik een goede deal had aan deze auto. Bedankt RHautotechniek

Klantvriendelijk en hoge kwaliteit

Vriendelijk ontvangen, keurig en snel geholpen, een aanrader

Netjes geholpen

Personeel is aardig en behulpzaam

Helemaal prima!

Zeer nette monteurs. Vriendelijk. Geen onzin. Proffesioneel.

Fantastische service

Ze hebben het het probleem gevonden in me auto redelijk snel gevonden, echter was een vervangend onderdeel lastig te verkrijgen, er is door hun een vervangende onderdeel gevonden. En daarmee hebben ze de auto kunnen repareren.

Buitengewoon!

Via mijn vriend kennis gemaakt met Ruben en Robin. Besloten daar mijn auto's te laten onderhouden. Daar ik nogal kritisch ben, heb ik dat ook vooraf besproken. Gisteren de Chrysler Crossfire opgehaald en alles is perfect!!! Men denkt ook mee in datgene gedaan zou kunnen worden om nog langer plezier te kunnen hebben van de auto. In mijn geval is dit heel belangrijk en laat ik ook dingen preventief vervangen. Complimenten jongens! Met vriendelijke groet, Ron Hak - MnR Services - ICT beheer

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen nette mensen en het werk wat ze leveren is van topklasse

Wederom super geholpen.

Prima geholpen door vakbekwame en leuke mensen.0

Prima service!

Deskundig, goede analyses, werken netjes, denken mee, correcte houding en goede communicatie. Prima garage!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede service en deskundigheid

zeer goed

Gewoon goed!

Vriendelijk snel en deskundig

Vakkundig

Wij komen al jaren bij autofirst en zijn altijd tevreden met de service personeel is vakbekwaam en als er grote reparaties wordt je altijd telefonisch benaderd

Zeer professioneel

Medewerkers zijn attent, netjes en amicaal.

Goeie snelle professionele service

100% inzet, kennis en kunde

Laatste probleem aan mijn auto door beperkte beschikbaarheid van een onderdeel is door AutoFirst RH Autotechniek goed opgelost. Alle mogelijkheden om het onderdeel te krijgen zijn nagegaan en uiteindelijk is een goed vervangend onderdeel gescoord door hen! Ook is er altijd ruimte voor extra service. . Ben klant sinds RH Autotechniek is begonnen (was dit al bij de voorganger) voor APK, alle onderhoud en reparatie. Goed team!

• Prijs/Kwaliteit

Als altijd: perfecte service!

Kwam onaangekondigd langs vanwege onverwacht toegenomen olieverbruik. Werd onmiddellijk geholpen en als altijd met een lach op het gezicht. Er is nooit iets teveel.

Prima service en communicatie

Duidelijke communicatie over de te verwachten kosten en overleg alvorens reparaties ,al dan niet noodzakelijk, uit te voeren.

Vriendelijk en heldere communicatie

Dit was de eerste keer dat ik hier mijn Lancia bracht voor een APK keuring en wat reparaties. Vlot, kundig en vriendelijk geholpen en vooraf duidelijke communicatie en advies over bijkomende kosten. Ik kom zeker een volgende keer terug!

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen, bekwame mensen, goede prijs.

Blokdrukweg 12

4104BD Culemborg