Vriendelijke en zeer deskundige mensen.

Vriendelijke en altijd klaarstaande monteurs met veel kennis. En een eerlijke prijs. Toppers Jaap Borgstein

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbare garage, repareren correct en adviseren eerlijk.

Inmiddels diverse keren geweest. Denken aan de klant, stellen de klant volledig centraal. Reparaties zijn altijd goed uitgevoerd vlgs vooraf bepaalde plan en prijs. Zeer betrouwbaar en betrokken.

Vakkundig, eerlijk en betrouwbaar

Wanneer iets vervangen dient te worden lichten zij eerlijk toe wat er moet gebeuren en hoe zij dit gaan doen en eventuele opties hierin.

Erg goed!

Autofirst RH is een goede en prettige garage. Je wordt er fijn en vriendelijk geholpen. Zullen altijd contact opnemen als ze iets is tegenkomen wat onverwachts is. (Goed overleg) Wat mij betreft, een moderne garage, met ouderwetse klant vriendelijkheid.

Goede en snelle service.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, vriendelijk alom !

Snel en goed geholpen bij een acuut probleem met onze Fiat 500. Vanaf nu het onderhoud aan onze 2 auto's bij dit bedrijf !

• Prijs/Kwaliteit

Zeer persoonlijk en prettig. Enorme service en klantvriendelijk. Hart voor de fiat

Topbedrijf

Je auto is daar in de beste handen. Monteurs met liefde voor het vak. Ze behandelen je auto alsof die van hun zelf is.

Weer een 10!

Zoals altijd kan ik op RH autotechniek rekenen. Altijd super vriendelijk en hebben het beste met mij voor.

• Prijs/Kwaliteit

geweldige service en kennis.

bij ruben altijd aan het goede adres voor welk probleem dan ook. Het team denkt met je mee en niets is te gek. al jaren trouwe klant bij deze toppers!

Eerlijk bedrijf

Hele fijne betrouwbare garage. Je kan hier voor alles terecht.

• Prijs/Kwaliteit

Vertrouwde zekerheid en service.

Of het nu gaat om een bandenwissel, onderhoud of probleem, er wordt altijd meegedacht en gezocht naar een deskundige oplossing.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en zeer capabele monteurs

Al jaren kom ik regelmatig bij RH (voorheen GV) voor keuringen en reparaties waar ik zelf geen tijd of gereedschap voor heb. Ze denken graag mee en houden uitstekend rekening met de wensen van de klant.

Top garage!

Wij zijn zeer tevreden met deze garage en met Ruben en zijn collega’s. Planning loopt altijd zoals afgesproken. Kosten worden van te voren besproken. Dus je komt nooit voor een verrassing te staan. Er wordt met je meegedacht en alles wordt, indien je dat zelf wenst, uitgelegd. Kortom: kan niet beter!!

prettig

Deskundig en communicatief.

Top hoor

Fantastisch, voelde vertrouwd

Net een nieuwe auto gekocht bij een ander bedrijf , vooraf even een aankoopkeuring laten doen bij RHautotechniek. Ik ben in het hele proces mee genomen met nakijken en binnen een half uur wist ik dat ik een goede deal had aan deze auto. Bedankt RHautotechniek

Klantvriendelijk en hoge kwaliteit

Vriendelijk ontvangen, keurig en snel geholpen, een aanrader

Netjes geholpen

Personeel is aardig en behulpzaam

Helemaal prima!

Zeer nette monteurs. Vriendelijk. Geen onzin. Proffesioneel.

Fantastische service

Ze hebben het het probleem gevonden in me auto redelijk snel gevonden, echter was een vervangend onderdeel lastig te verkrijgen, er is door hun een vervangende onderdeel gevonden. En daarmee hebben ze de auto kunnen repareren.

Buitengewoon!

Via mijn vriend kennis gemaakt met Ruben en Robin. Besloten daar mijn auto's te laten onderhouden. Daar ik nogal kritisch ben, heb ik dat ook vooraf besproken. Gisteren de Chrysler Crossfire opgehaald en alles is perfect!!! Men denkt ook mee in datgene gedaan zou kunnen worden om nog langer plezier te kunnen hebben van de auto. In mijn geval is dit heel belangrijk en laat ik ook dingen preventief vervangen. Complimenten jongens! Met vriendelijke groet, Ron Hak - MnR Services - ICT beheer

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen nette mensen en het werk wat ze leveren is van topklasse

Wederom super geholpen.

Prima geholpen door vakbekwame en leuke mensen.0