Goed geregeld en netjes geholpen

Goed geregeld en netjes geholpen. Mijn auto was bij een andere garage afgekeurd op diverse punten, bij deze garage is mijn netjes verteld wat wel voor apk noodzakelijk was beest onderhoud betrof. Auto rijd weer top!

Byzonder klant vriendelijk

Goede uitleg over de gedane reparatie ,zeer tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Beter dan ik redelijkerwijs had kunnen verwachten.

Ik had om 14:00 uur een afspraak om de airco van mijn auto bij te vullen. Toen ik om 14:02 uur bij RH binnenstapte waren alle monteurs hard aan het werk. Een daarvan liet zijn klus meteen voor wat het was en zei: "Ik ga even mijn handen wassen er rijd uw auto daarna naar binnen." Zo gezegd, zo gedaan. De monteur vertelde wat hij ging doen, bood mij een bakje koffie aan en vertelde waar de toiletten waren, voor het geval dat. Na afloop vertelde de monteur wat hij had gedaan en gaf mij nog wat advies.

• Prijs/Kwaliteit

Hier word je alleen maar vrolijk blij van Top!!!!!

Aankoopkeuring laten doen door deze vriendelijke vakmensen de auto zag er van binnen en buiten als nieuw uit maar RH Autotechniek heeft mij het huilen bespaart! zeer grondige inspectie nemen echt de tijd betrekken je erbij zodat je alles met eigen ogen kan zien en begrijpt door de goede uitleg jongens bedankt jullie hebben mij 20.000,00 bespaart dus ben jullie zeer dankbaar en dus zeker nog minimaal een doos gebak waard. met vriendelijke groet, Ferry&Jenascia

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon weer super, zoals altijd!

Geweldig geholpen door zéér gemotiveerde mensen!

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en meedenken in de situatie.

Deskundig advies en klantgerichte service, top !!

Prima!

Prima!

Betrouwbaar

Eerlijke garage, bellen van te voren wat er gedaan moet worden zodat je niet voor verrassingen staat. Vriendelijk!

• Prijs/Kwaliteit

Airco service. Helemaal goed.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Uitstekende service

Grote reparatie aan onze auto. Werden goed op de hoogte gehouden over wat moest gebeuren en de kosten daarvan. Bij het ophalen van de auto duidelijke uitleg. Betrouwbaar!

• Prijs/Kwaliteit

kundig, transparant, tijd voor de klant

Prima eerste ervaring met Autofirst RH Autotechniek. Personeel is aardig en neemt tijd voor de klant. Daarnaast spreken ze alles goed door en denken met je mee. Vervangende onderdelen worden getoond en waar nodig vindt uitleg plaats. Prijs is scherp en transparant. Voor een goede garage kan ik Autofirst RH Autotechniek zeker aanbevelen.

Heel plezierig

Wordt direct geholpen waarbij mijn gevoel heel goed is.En er is deskundigheid aanwezig.

Deskundig en betaalbaar.

FH denkt met de klant mee, is deskundig en servicegericht.

Meedenkende monteurs

Garage die auto's goed maar niet duur op de weg houden. Oude auto's, in overleg, met goede slooponderdelen repareren.

• Prijs/Kwaliteit

Het is een goed, eerlijk en fijn bedrijf

Je wordt goed geholpen en ze komen de afspraken na. Vriendelijk en erg bekwaam personeel.

Snel en betrouwbaar

Altijd goed werk

Altijd tevreden

Kom er inmiddels zeker 16-17 jaar en ben erg tevreden. Vriendelijk en doen er alles aan om je tevreden te houden. Mocht er een probleem zijn dan lossen ze het op

Perfecte service

Ik heb een auto hier gekocht. De verkoper kwam heel kundig en betrouwbaar over. Hij nam ruim de tijd om alles duidelijk uit te leggen en ook na afloop reageerde ze snel op vragen . Ik raad dit bedrijf zeer aan! Top service.

Goed geholpen vriendelijke mensen

Volgende keer weer terug naar deze garage

Vriendelijk en kundig

Kundig en vriendelijk personeel

zeer aan te bevelen

Uistekende prijs/kwaliteit verhouding

Netjes geholpen

Ben netjes geholpen door eigenaar en monteurs. Echte liefhebbers van Italiaanse auto's

Snelle en goede service!

Fijn dat ik nog last minute mocht komen om mijn winterbanden te verwisselen. En super dat mijn banden werden gemankeerd met LV, RV, LA en RA handig voor als ze volgende winter er weer op moeten!

prima service

de klantvriendelijkheid is een verademing.

Positief

Goeie garage, klantvriendelijk en wordt altijd goed uitgelegd wat er kapot is en laten daarna netjes de onderdelen zien. Breng mijn auto altijd naar deze garage. Goeie monteurs.