Van a tot z begeleiding in een wereld waar je de weg zelf niet kent.

Oprecht en betrokken. Duidelijk worden je opties voorgelegd en het advies is eerlijk ook al hoor je ooit liever een ander advies. Je weet waar je aan toe bent en wat je kan verwachten. Dat brengt rust en vertrouwen dat het goed komt.

• Geholpen door: N.v.t.

Deskundig advies met een goede betrokkenheid

Ik zocht een lokaal, kleinere organisatie die me kon helpen met het controleren van een vaststellingsovereenkomst. Ik kwam uit bij Kim. Ze heeft deze detaillistisch doorgenomen en adviseerde goed in de communicatie/reactie. Ze nam ook regelmatig contact op om de voortgang te bespreken. Erg tevreden over de deskundigheid en betrokkenheid.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

informele directe en goede service

een prettige dienstverlening. Korte en directe lijntjes. Vragen worden direct teruggekoppeld en er word in heldere taal gecommuniceerd. Ik kan dt iedereen ten zeerste aanbevelen

• Geholpen door: Mandy van Brunschot – van der Sanden

Geweldig !

We hadden ‘n deskundige feed back nodig en het was ‘n zeer goede keuze om Kim in te schakelen.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Super goed en erg snel geholpen met mijn vso

Ik had van mijn bedrijf een vso gekregen met het verzoek het door een advocaat te laten controleren. Op internet aan het zoeken geweest en kwam uit bij Trust advocaten, volgens de beschrijving had MR Kim van Zanten hier ervaring mee. Afspraak gemaakt en ik kon de zelfde week nog terecht. Vrijdag morgen had ik een afspraak, situatie uitgelegd en zij kon mij wel helpen. De zelfde dag had ik al antwoord, vso helemaal nagekeken en verbeteringen in aangebracht. Dit noem ik nog eens snel handelen. Ook daarna bleef Kim erg betrokken bij de afloop hiervan. Nogmaals wil ik Kim van Kanten hier zeer harte danken.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Zeer goed geholpen en alles in goed overleg

Er was altijd tijd om mijn vragen te beantwoorden en ik ben tijdens een vervelend traject zeer goed en deskundig bijgestaan. Bedankt!

Klantvriendelijk ten Top

Zeer accuraat met kennis van zaken. Invoelend en direct

Zeer goed geholpen

Goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken

Deskundig, betrokken.

x

Daadkrachtig, doortastend.

Ik ben door mevr. K. Van Zanten bijgestaan. Zij heeft op een daadkrachtige en doortastende wijze de zaak behandelend. Geeft duidelijke uitleg van haar visie en de mogelijke consequenties daarvan. Luistert naar wat ik belangrijk vond. Gaat met de tegenpartij in gesprek.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Zeer goed en deskundig geholpen.

Ben er geweest om een vaststellingsovereenkomst te laten controleren. Waren heel duidelijk in wat er moest veranderen en paste het zo aan dat ik het zo naar mijn werkgever kon sturen. Namen steeds contact met je op hoe de werkgever reageerde en hebben zelfs de werkgever gebeld. Ze deden zelfs nog meer dan wat was afgesproken top.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Met zoveel aandacht en zorgvuldigheid ben ik geholpen!

Als er iets is waar ik hulp bij nodig heb, weet ik dat ik deze geweldige vrouwen kan bellen en ze helpen me meteen. Dat voelt veilig en vertrouwd!

Kundig en passend advies

Prima juridische bijstand mogen ontvangen van Mr. K. van Zanten.

Gedreven en betrokken

Kim heb ik ervaren als zeer betrokken professional, ze is erg gedreven én heeft duidelijk oog voor de menselijke kant. Fijn om in een lastige periode zo'n baken te hebben waar je op kunt vertrouwen.

Duidelijke en professionele dienstverlening

Een prettige manier van communiceren via email en indien nodig via telefoon voor vragen en uitleg. Tevreden over levering van de juridische documenten.

• Geholpen door: Judith Kuijlaars

Na een duidelijke uitleg en het aanleveren van de juiste gegevens aan de Advocate, is er een goede overeenkomst (vaststellingsovereenkomst) opgesteld met het bedrijf wat me heeft ontslagen na ruim 30 jaar.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Kan deze advocaat een ieder aanbevelen

Erg fijne advocaat, Kim van Zanten. Zij heeft mij, met haar kennis en ervaring op het gebied van arbeidsrecht, ontzettend goed geholpen. Heel behulpzaam, betrokken en met een oprecht luisterend oor. Reageert snel en correct.

Snelle levering van dienst

Het enige wat ik kan opmerken is dat het aangeleverde register voor verwerkingsactiviteiten niet goed werkt. Ik ben handig in Excel en heb het zelf aan kunnen passen, maar dat zal niet voor iedereen gelden.

• Geholpen door: Judith Kuijlaars

Zeer professioneel en snelle service

Zeer professioneel en snelle service. Vrienddelijk.

Pragmatisch, snel en deskundig

Desamenwerking met Trust Advocaten heb ik ervaren als zeer pragmatisch en deskundig. Daarnaast was de snelheid prettig waardoor we op de juiste wijze met snelheid de casussen hebben kunnen behandelen.

oplossingsgericht

met kennis van zaken

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Professioneel, betrokken en goede advies

Werd perfect geholpen door Kim. Goede advies en ze heeft de onderhandelingen met de tegenpartij op een professioneel en assertief manier gedaan. Was niet alleen betrokken tijdens de onderhandelingen maar ook daarna.

Professionele en deskundige hulp

Trust Advocaten heeft mij zeer snel en goed geholpen bij het onderhandelen over een vaststellingsovereenkomst. Ik zou mevrouw van Zanten - van Breugel van harte aanraden vanwege haar duidelijke en snelle communicatie en deskundige advies.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Deskundige persoonlijk advies en uitwerking

Ben erg goed en persoonlijk geholpen. Duidelijk contract en geen gedoe over declaraties enzo. Hoop geen hulp meer nodig te hebben in de toekomst maar anders kom ik zeker terug. Erg fijn dat er in een vervelende persoonlijke situatie iemand is die er persoonlijk voor je is maar zeker ook zakelijk. En je echt helpt. Ik adviseer/beveel andere Trust advocaten zeker aan.

Prima geholpen

Doorgestuurd vanuit de VA Business Academy. Ik ben goed geholpen met mijn privacyverklaring en algemene voorwaarden.

• Geholpen door: Mandy van Brunschot – van der Sanden

Stapelovenweg 2 5708JW Helmond