Een zeer betrokken man

Mijn/onze ervaring met Roel is heel goed. Een fijne en rustige man die goed heeft geluisterd naar onze wensen en perfect heeft meegedacht. Wij hadden geen betere begrafenisondernemer kunnen krijgen. Helaas gaat hij nu weg bij monuta maar ik zou hem zeker aanvragen als ik de kans zou krijgen!!

deskundig en persoonlijk

goede ervaring gehad toen onze moeder overleed dus toen onze vader overleed Monuta gebeld en het doorgegeven van het verlies ben daar na terug gebeld door Jade Schuurman die de volgende dag langs kwam om alles door te nemen, was een begripvolle en aardige dame en heeft alles goed geregeld.

Mijn man is 6 weken geleden overleden dus moesten we op zoek naar een uitvaartleider .we kwamen uit bij Roel van der Wielen een betere konden wij niet vinden wat een geweldige man .Hij gaf ons ruimte en ideeën aan .Wij hebben gekozen voor een huiskamer uitvaart . De kleinkinderen hebben tekeningen op de kist gemaakt en vrienden en familie hebben allemaal iets op de kist geschreven .toen mijn man werd opgehaald stond iedereen langs de kant van de weg en werd mijn man onder luid applaus weg gereden ! Het was een mooi en waardig afscheid . Roel bedankt .

Het overlijden is altijd verdrietig maar mocht t snel weer gebeuren dan weet ik Roel te vinden.

Fijn contact gehad en alles was zeer proffesioneel uitgevoerd.

We hebben Monuta als zeer prettig ervaren. Er werd goed de tijd genomen en de organisatie klopte gewoon. Denken goed mee, want jeetje je staat voor een hoop zaken waar je niet aan gedacht hebt van te voren. Ik hoop ze niet vaak nodig te hebben, maar mocht het zo zijn, zou ik voor Monuta kiezen.

Geweldige uitvaartverzorger.

Wij vinden Roel een hele fijne uitvaartverzorger. Leeft heel erg mee met de familie. Alles tot de puntjes verzorgt. Denkt mee met de mensen. Super geregeld. Bedankt Roel.

Ik kan Roel niet beoordelen omdat Andre Bakker ons begeleidt heeft

Ik heb dus geen ervaring met Roel maar wel met Andre en die heeft ons prima begeleidt.

Een man om op te bouwen. Alles is volgens afspraak en tijdig verlopen.

Op de werkzaamheden en begeleiding door Roel is niets aan te merken.

Geweldig geregeld alles

Bijzonder fijn contact met Roel en alles naar onze wensen en zelfs meer. Ook tijdens de dienst heeft hij het op een bijzondere fijne manier gedaan zodat iets wat altijd erg treurig is toch heel fijn en soms met een lach verliep echt top Roel dank je wel

Buitengewoon

De vooraf bespreking hebben wij als heel fijn ervaren, de wijze en het respect van Roel gaf ons al troost. Roel gaf invulling aan de wensen en mogelijkheden die er waren. Dat heeft m'n partner een goed gevoel voor het eind gegeven, dat dit al 3 weken later was wisten wij niet. De uitvaart is volgens de afspraken gegaan en de kinderen ervaarden het afscheid als heel bijzonder en intiem en kijken met warme gevoelens terug op deze middag

Rustgevend

Goede uitleg hoe alles gaat.

Roel van wielen heeft ons helemaal naar wens geholpen blij mee

Roel is n uitstekende uitvaartleider en heel begrip vol en denk mee kwa wensen .

Uitstekende begeleiding

De ervaring met de uitvaartondernemer was zeer positief. Hij legde alles goed uit, was duidelijk en had duidelijk oog voor de belangen van de nabestaanden. Ook zijn begeleiding tijdens de uitvaart was fijn en hij zorgde voor de nodige ‘ontzorging’.

Echt de juiste persoon

Heel goede service gekregen omtrent de verzekering van onze baby. Verder een hele goede lieve uitvaart ondernemer die ons geholpen heeft!

in een woord perfect

oude polissen werden allemaal uitgezocht zeer vriendelijke man nam rustig de tijd werd op alles op de hoogte gehouden uitvaart centrum zeer verzorgt liep alles weer perfect op rolletjes zeer tevreden

We hebben er een heel goed gevoel aan over gehouden het was top geregeld allemaal

We hebben er nog steeds over zo tevreden zijn we.

Hoe dan ook met veel verdriet een planning te maken voor m'n overlede vader, ging het met veel respect en begrip waardoor ik toch de kracht kreeg af en toe toch voor mij doende scherp te zijn wat echt veel moeite koste, want ik mis hem ontzettend kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben hoe het verlopen is en dat kan ik ook voor m'n familie zeggen. Roel van der wiel het was net je een van ons bent (een oom) graag wil ik (wij) je nogmaal bedanken voor het meedenken, meeleven en steun (grote dank) grang tanji Roel!!!

Hele goede begeleiding

Over Monuta Uitvaart