Roel van wielen heeft ons helemaal naar wens geholpen blij mee

Roel is n uitstekende uitvaartleider en heel begrip vol en denk mee kwa wensen .

Uitstekende begeleiding

De ervaring met de uitvaartondernemer was zeer positief. Hij legde alles goed uit, was duidelijk en had duidelijk oog voor de belangen van de nabestaanden. Ook zijn begeleiding tijdens de uitvaart was fijn en hij zorgde voor de nodige ‘ontzorging’.

Echt de juiste persoon

Heel goede service gekregen omtrent de verzekering van onze baby. Verder een hele goede lieve uitvaart ondernemer die ons geholpen heeft!

in een woord perfect

oude polissen werden allemaal uitgezocht zeer vriendelijke man nam rustig de tijd werd op alles op de hoogte gehouden uitvaart centrum zeer verzorgt liep alles weer perfect op rolletjes zeer tevreden

We hebben er een heel goed gevoel aan over gehouden het was top geregeld allemaal

We hebben er nog steeds over zo tevreden zijn we.

Hoe dan ook met veel verdriet een planning te maken voor m'n overlede vader, ging het met veel respect en begrip waardoor ik toch de kracht kreeg af en toe toch voor mij doende scherp te zijn wat echt veel moeite koste, want ik mis hem ontzettend kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben hoe het verlopen is en dat kan ik ook voor m'n familie zeggen. Roel van der wiel het was net je een van ons bent (een oom) graag wil ik (wij) je nogmaal bedanken voor het meedenken, meeleven en steun (grote dank) grang tanji Roel!!!

Fantastisch

Hele goede begeleiding

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.