Fantastische prijs-kwaliteit verhouding!

Aart en Harrie leveren samen fantastisch werk! Zeer professionele afwerking in een razend tempo! Onze nieuwbouwwoning was is 2,5 dag al klaar! Aardige mannen en échte vakspecialisten!

Uitstekend!!

Ben heel positief over de renovliesspecialist. Hij werkt snel, keurig en voor een eerlijke prijs. Doet wat hij belooft. En eerlijk, wij hebben het huis deels laten stucen en deels laten behangen. Na drie maanden scheuren de naden van het stucwerk. Met een mooie gladde woning zou ik altijd voor dit behang kiezen, helaas weet je dat pas bij de oplevering.

Vakman met oog voor precisie

Aart is een uitstekende vakman met passie voor zijn vak! Hij heeft veel ervaring en is heel prettig in de omgang. Hij denkt mee met je en laat alternatieven zien. Wij mochten zelfs een keer bij hem op een locatie kijken naar werk waar hij mee bezig was en dat was voor ons de doorslag om voor Aart te kiezen. Aart is heel precies, zijn werk is feilloos en wij zijn supertrots op onze muren. Het is nu 2 jaar geleden dat Aart al onze muren in ons nieuwbouwhuis heeft behangen en gewit, maar het zit perfect en wij kijken er iedere dag met plezier naar. Ook het aanbrengen van een fotobehang, beton look en dik bananenbladbehang heeft hij uitstekend gedaan! Qua prijs is Aart ook superconcurrerend. Kortom: Topvent!

Vakwerk

Professionele afwerking in zeer korte tijd. Onze volledige woning in tweeënhalve dag behangen en geverfd. Aart is een prettige man die meedenkt en bijzonderheden vooraf overlegd. Wij raden Renovlies Specialist van harte aan!

Geweldig; vlot en keurig

Fijne kerel die Aart. Harde werker, in 4 dagen een heel huis behangen en geschilderd. Hij denkt met je mee en heeft een oplossing voor je vragen. Zeker aan te raden (ook zijn collega Harrie). Behang zit superstrak op de muur en de verf ook

Met Aart hebben we een vakman puur sang in huis gehad. Goede informatie, goede communicatie, perfect resultaat. Aart werkt met goede materialen en heeft veel vakkennis, die hij graag met je deelt. Een harde werker, die ontzettend secuur werkt, waardoor het resultaat om door een ringetje te halen is. Wat is het mooi geworden, we kijken er elke dag hoe perfect het geworden is.

Super! Wij zijn erg blij!

We hebben door Aart Bults onze hele nieuwbouwwoning laten voorzien van renovlies. Drie wanden in de woonkamer heeft hij voorzien van een kleur naar keuze. Alles is Heel mooi geworden. Er is veel mogelijk! Aart werkt snel, zeer netjes & is een echte perfectionist. Hij denkt met je mee en geeft handige tips. Een vakman die we bij anderen zouden aanbevelen. Bedankt Aart!

Aart is een top vakman, en een mooie persoonlijkheid.

Wij hebben ons nieuwbouwhuis volledig door Aart met renovlies laten afwerken. Ook deze klus, met hoge wanden van ca.4.50 meter hoog, perfect resultaat. We hebben Aart ervaren als een fijn en gezellige, ter zake kundige persoon. Oost Groningse nuchterheid.

Vakman

Aart werkt snel en vakkundig. We zijn blij met het strakke resultaat en de prettige samenwerking. We bevelen Aart iedereen aan.

Wat zijn we blij met onze wanden, zowel beneden als boven. Het is prachtig geworden. De afwerking is perfect. Aart Bults verstaat zijn vak. In het eerste gesprek voelde ik al wel dat ik met vertrouwen de klus aan hem kon overlaten. Boven hebben we lastige, hoge en schuine wanden, maar voor Aart Bults was dit geen probleem. Bedankt Aart, voor al je fantastische werk voor ons.

Strakker dan dit word het niet denk ik

Renovlies specialist Bults is kundig en professioneel. Aart geeft je eerlijk advies en zorgt voor een super strakke afwerking. Heel blij met het eindresultaat. Strakker dan dit wordt het niet denk ik.

Bedankt voor de mooie review!

Markeweg 109 9561SH Ter Apel

06-10 56 89 49