Zeer tevreden. Alles volgens afspraak uitgevoerd, snel en netjes. Ook de communicatie voor, tijdens en na de klus is zeer goed.

In een woord geweldig

Wij hebben alle muren in onze nieuwe woning door Aart met Renovlies laten bekleden. We wist niet precies wat het was maar we hebben heel duidelijk tekst en uitleg gekregen over het werk wat werd uitgevoerd. Ook de kosten zijn van tevoren goed en helder doorgesproken. Dus geen verrassingen achteraf met de prijs. De wanden zijn werkelijk een plaatje geworden. Geen krimpscheuren, oneffenheden noem maar op. We krijgen heel veel positieve reacties van vrienden en familie. Dit is een echte aanrader als je het in een keer goed wilt doen. En je kunt de wanden naar hartelust weer een nieuwe kleur geven als je dat wilt. De renovlies zorgt ervoor dat de wanden strak blijven. Met vriendelijke groet Irma en Peter.

Wij zijn heel erg blij met het werk van Aart

Renovlies-Specialist Aart Bults heeft in ons nieuwbouwhuis de wanden super strak afgewerkt. Alle wanden zijn bij ons met renovlies behangen en gesaust met de door ons doorgegeven kleuren. We zijn erg tevreden met het resultaat, de communicatie en de snelheid van de werkzaamheden. Aart heeft daarnaast ook de houtenombouw van onze keuken vakkundig met Renovlies en verf tot een strak geheel gemaakt. Ook het behang voor de kinderkamer is super strak aangebracht. Kortom zeker een aanrader, strakke muren, snelle service en heldere communicatie.

Aart is de beste

Wij wouden graag renovliesbehang op onze muren van ons pas opgeleverde woning. Na veel kijken, hebben we besloten het door Aart te laten doen. Met als resultaat…. in 1 woord prachtig, super strak en netjes. Ik kwam met een smile binnen in ons huis. Wie iemand zoekt voor perfectie en een strak eindresultaat met oprecht eerlijkheid moet gaan voor Renovlies-specialist.nl Aart Bults!!

fantastisch!

De muren worden super strak afgeleverd. Er wordt hard doorgewerkt en je krijgt waar voor je geld. Duidelijke communicatie en prettig in de omgang. Ik zou renovlies specialist bij iedereen aanbevelen.

Geweldig strakke muren, zoals beloofd

Ik kwam Aart tegen tijdens mijn werk in een nieuwbouw woning in Musselkanaal. Ik ben bouwkundig opzichter. Het viel me gelijk op dat hij het behang echt super strak wist te plakken. Ik kon geen naden zien. Het behang bleek Renovlies te zijn. Ik vroeg zijn kaartje om een offerte te kunnen aanvragen. Want ik liet zelf ook een nieuw huis bouwen en ik zat niet op prutswerk te wachten zoals ik helaas wel eens tegenkom in andere nieuwe huizen. Een paar maanden later werd ons huis opgeleverd. De maandag daarop sprak ik om 7 uur met Aart af, Aart begint graag vroeg. Ik gaf hem de sleutel en liet hem zijn gang gaan. Tussendoor was ik nog wel wezen kijken, want ik was erg benieuwd. En vrijdag ochtend om 10 uur had hij de hele woning gedaan. In zijn eentje! Ongelofelijk! Alles kan in overleg met Aart. Kan iets niet, dan krijg je dat ook eerlijk te horen. Aart denkt in oplossingen en kent er volgens mij ook genoeg. Aart is liever een uurtje langer bezig zodat hij een tevreden klant heeft. Dat zegt hij niet alleen, dat merk je ook aan alles. In mijn straat willen nu diverse van mijn nieuwe buren onze muren zien en raken ook enthousiast. Het was prettig zaken doen met Aart. Wij zijn heel blij met onze muren.

Kundig, flexibel en een super strak resultaat!

Aart, is transparant en duidelijk in de communicatie en prijs. Zeer kundig, werkt snel en netjes. Wij zijn uiterst tevreden over het resultaat.

Prachtig strak resultaat

Aart heeft mij van te voren goed geinformeerd en het uiteindelijke resultaat is geweldig. Het werk is snel maar heel secuur uitgevoerd.

Aart is een kundige, eerlijke en aardige behanger en schilder

Wij zijn zeer tevreden met het behang- en schilderwerk in onze nieuwbouwwoning. Het is niet van stucwerk te onderscheiden. Aart is een echte vakman, die eerlijk is over prijzen en de hoeveelheid werk, goed met je meedenkt en bovendien geweldig werk aflevert.

Een aanrader voor renovlies!

Aart is een zeer professionele behanger en schilder. Onze nieuwbouwwoning werd in een week helemaal strak door hem opgeleverd. Hij denkt mee en is erg nauwkeuring de afwerking. Het ziet er mooier uit dan stukwerk. Ook het patroonbehang heeft hij er erg netjes ingeplakt.

Strak resultaat en super snel

In één week is onze hele woning van renovlies voorzien en twee keer gesausd. Aart werkt nauwkeurig en het resultaat is superstrak! Hij staat open voor overleg en denkt mee. Een echte aanrader als je niet wilt stuken!

uit

Wij hebben door Aart en compagnon onze woning in Leek laten behangen en sauzen met uitzonderlijk goed resultaat. We hebben tot 24 uur voordat ze begonnen nog bij een andere klus van hun mogen kijken omdat we nog twijfelden over de RAL kleur. Aart heeft het beste met je voor, en gaat voor het beste resultaat en dat heeft hij ook bij ons laten zien!

Echte vakspecialisten

Wij zijn heel positief over de Renovliesspecialist. Aart en Harry werken snel en keurig. Zeer professionele afwerking en onze nieuwbouwwoning was in bijna 3 dagen al gereed. Echte vakspecialisten!

Boven alle verwachtingen!

Ik sta altijd wat sceptisch tegenover allemaal positieve recensies. Toch heb ik al maanden geleden een afspraak gemaakt met Aart voor het aanbrengen van renovlies in ons nieuwe huis. Net als de andere schrijvers niet dan lof. Harrie en Aart werken netjes, zijn aardig en alle afspraken worden na gekomen. Het resultaat was boven al onze verwachtingen, in een woord geweldig! Als noordeling geef ik nooit een 10 maar Aart en Harrie verdienen het absoluut.

Vakwerk

Aart en Harry hebben de 1e en 2e verdieping van onze nieuwbouwwoning in Meerstad voorzien van renovlies en het geheel geverfd. In een woord: Vakwerk. Ze werken snel, netjes en met oog voor detail en dat voor een prima prijs. Wij zijn dan ook super blij met onze vers behangen en geverfde muurtjes. Aart en Harry, bedankt!

Vakmanschap

In drie dagen is de volledige woning behangen en gesaust. Met oog voor detail worden de muren perfect strak afgewerkt. De Renovlies Specialist levert vakwerk.

Wauw

Dit bedrijf kent maar een maatstaf en dat is perfectie. Zij doen alles om een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen en denken goed mee. Werken zeer netjes tegen een nette prijs. De gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit en er wordt vlot gewerkt. Zeer prettige mensen in de omgang. Ik zou iedereen die twijfelt of ze renovlies moeten nemen aanraden om het gewoon te doen en dan ook bij dit bedrijf. Niets dan lof en mocht het ooit weer zo ver komen, kiezen wij zeker weer voor de renovlies specialist Aart Bults(en Harrie)!

Super strakke muren!

Aart is erg duidelijk in de communicatie. Het afwerkingsniveau is zeer netjes en ik zou hem zeker aanbevelen. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Vakmannen

Zeer tevreden over het resultaat. Wat is het prachtig geworden. Hele prettige samenwerking. Nogmaals bedankt.

Ongeëvenaarde prijs/kwaliteit verhouding

Aart Bults levert topkwaliteit behang- en verf werk. Hij gebruikt de beste materialen en brengt het perfect aan. De prijs is zondermeer zeer concurrerend . Daarnaast werkt hij ook nog eens erg snel.

Uitstekend resultaat!

Heel erg tevreden met het resultaat en denkt mee in de wensen van de klant. Zeker een aanrader!

Super strak en mooi resultaat

De Renovlies Specialist heeft bij ons het huis behangen met renovlies en 1 muur gelambriseerd met een vergulde kleur. Daarnaast heeft de Renovlies Specialist de slaapkamer van ons dochtertje behangen met door ons uitgekozen fotobehang. Het resultaat is echt prachtig geworden. De muren zijn strak behangen en het ziet er net als een glad gestucte muur uit. Ook het fotobehang is er werkelijk prachtig op aangebracht. Er zijn geen naden te zien en alles sluit heel mooi op elkaar aan. We zullen de Renovlies Specialist dan ook zeker aanbevelen!!!

Netjes!

Aart communiceert duidelijk en komt afspraken na. De muren zien er strak en netjes uit! Kreeg goed advies over de juiste witte kleur voor op de muur.

Fijne communicatie en snel & kwalitatief goed werk!

Aart is iemand die heel goed communiceert en zijn afspraken nakomt. Verder waren wij echt onder de indruk van het resultaat. Super strak en de kleuren waren zoals aangeleverd.

Denkt uitstekend mee om tot een uistekend resultaat te komen!

- komt altijd keurig op tijd - werkt volgens planning - denkt graag mee - werkt zeer nauwkeurig Kortom, zeker aan te raden!