vakwerk geleverd

mijn nieuwe woning in het nieuwe Knarrenhof Emmen voorzien van renovlies: vakwerk; ziet er erg mooi uit.

Vakkundig, snel, eerlijk en strevend naar perfectionisme.

Vakkundig, snel, eerlijk en strevend naar perfectionisme. In een paar dagen tijd heeft Aart onze woning voorzien van Renovlies, geverfd in de kleuren die wij wilden, een prachtig fotobehang geplaatst en de woonkamer voorzien van mooie sierlijsten. Wij zijn erg onder de indruk hoe mooi alles is geworden. Ook de communicatie is als zeer prettig ervaren. Aart reageert snel en is zeer open over de werkzaamheden die hij verricht. Ons huis is omgetoverd naar een paleis en dat voor een eerlijke prijs. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Een heel mooi resultaat.

Goed advies. Dat iemand van slecht afgewerkte wanden, nog zo'n mooi resultaat kan maken. Aart bedankt.

Geweldig vakmanschap

Wij hebben erg goede ervaringen met Aart en Harry. Het werk is perfect afgewerkt. Een waar kunstwerk. Afspraken worden punctueel nagekomen. Vriendelijke mensen. Harde werkers. De gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit.

Aanrader!

Duidelijke en open communicatie vooraf en tijdens de werkzaamheden. Deze twee mannen gingen als een speer, wat een harde werkers. Heel blij met het nette resultaat, strakke wanden zoals wij het nooit zelf hadden kunnen doen. Renovlies Specialist is een absolute aanrader!

Mooie strakke wanden als resultaat!

Vooraf een uitgebreide uitleg gehad over de werkwijze en de producten die gebruikt worden om tot een uitstekend resultaat te komen. Erg prettig en dat gaf mede de doorslag om Aart en Harry de klus toe te vertrouwen. Ze nemen geen genoegen met half werk en willen de klant achterlaten met het hoogst haalbare resultaat. Zeer tevreden met het resultaat wat de mannen hebben opgeleverd! Een aanrader voor een ieder die zijn wanden tot een mooi geheel wil hebben.

Vakman

Wij bevelen de Renovlies specialist van harte aan! Aart heeft onze nieuwbouwwoning voorzien van renovlies en een kleurtje. Een echte vakman. Daarnaast legt hij uit wat hij doet en is hij transparant in hoe hij tot de prijs komt. Heeft u een nieuwbouwwoning en overweegt u renovlies? Bel de Renovlies specialist. De communicatie van offerte-aanvraag tot uitvoering was uitstekend!

Vakman

Top kwaliteit door echte vakmensen

Zeer goed werk verricht door beide vakmensen, werken super netjes en snel. Geven goed advies!

Aart heeft uitstekend werk afgeleverd in ons nieuwe huis. Hij is een harde werker en werkt heel precies. Wij kregen van meerdere mensen complimenten over het eindresultaat en verbaasden zich erover dat het geen stucwerk was, zo strak!

Met recht een specialist!

Aart noemt zich met recht een renovlies specialist, het werk wat hij bij ons afgeleverd heeft is geweldig. In alles een vakman!

Prettige samenwerking en uitstekend resultaat!

Aart heeft onze nieuwbouwwoning in Emmen geheel met renovlies en behang afgewerkt, en het resultaat is niets minder dan perfect te noemen. De kwalitieit en afwerking zijn super. Aart werkt hard en is open, eerlijk en duidelijk in zijn communicatie. Zeer prettige samenwerking met een uitstekend eindresultaat!

Goede communicatie en fantastisch werk!

Schildersbedrijf Bults / renovliesspecialist.nl is een erg prettige partij geweest om mee samen te werken. Duidelijke adviezen vooraf en Aart denkt mee met verschillende keuzes. Erg prettig contact zowel voor als tijdens de werkzaamheden. Het resultaat is zeer strak en dat in korte tijd. Elke bezoeker is verrast over hoe mooi het eruit ziet. In een volgend huis schakel ik dit bedrijf weer in, aanrader voor iedereen die opzoek is naar vliesbehang.

Renovlies Specialist levert écht kwaliteit

De wanden van onze nieuwe woning zijn super strak afgewerkt! Het is bijna niet te bedenken dat de wanden zijn afgewerkt met Renovlies. Over de kwaliteit van Renovlies Specialist bestaat dan ook echt geen twijfel. Uw woning wordt tot in de puntjes afgewerkt. Los van de kwaliteit is Renovlies Specialist ook te prijzen voor haar communicatie. Bereikbaar, snel en duidelijk. Gezellig en vriendelijk mag daarbij ook benoemd worden. Wil je het écht goed doen, dan belt u Renovlies Specialist.

Een echte vakman, klantvriendelijk en de kwaliteit staat hoog in het vaandel

Aart is een echte vakman. Hij werkt super netjes, is klantvriendelijk en wil zelf ook dat alles tiptop er uit komt te zien. Ben je toch nog ergens niet tevreden over, Aart komt met alle plezier langs om te kijken, mee te denken en ook nog de oplossing uit te voeren. Tevens een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Ik kan deze Renovlies Specialist van harte aanbevelen.

Adembenemend

Wij zijn vrienden van ons ontzettend dankbaar die ons in contact hebben gebracht met Aart. Naast het feit dat het contact direct al goed verliep, levert Aart met zijn compagnon ook nog eens vakwerk. Nadat de wanden volledig waren voorzien van renovlies en de juiste kleuren, voelde het direct als ons thuis. Ontzettend blij en gelukkig met de keus die we hebben gemaakt, want de wanden zijn ongekend strak!!

Zeer tevreden!

Aart heeft met zijn collega netjes werk geleverd! Flexibel en communicatie verliep goed.

Erg netjes

Mooi resultaat

Schildersbedrijf Bults heeft vlot en uitmuntend werk geleverd.

Schildersbedrijf Bults was flexibel in het plannen en realistisch in de kosten. Het werk is vlot en uitmuntend geleverd: het behang en schilderwerk nadien zien er super strak uit.

Schitterend!

We hebben onze nieuwbouw woning geheel laten voorzien van renovlies en deze laten sauzen. Geen oneffenheden of naadjes te zien. De wanden zijn prachtig geworden, super strak! Aart is een echte vakman, zeer kundig. We hebben veel positieve reacties mogen ontvangen van vrienden en familie. We zouden jullie bij iedereen aanbevelen! Dank voor het mooie eindresultaat!

Zeer tevreden over het eindresultaat

Aart is een aardige vriendelijke man die vooraf duidelijk zegt wat er mogelijk is en welk eindresultaat je mag verwachten. Er is bij ons drie dagen erg hard en netjes gewerkt. Drie verdiepingen behangen en gesaused op kleur. Wat een snelheid! Het ziet er prachtig uit. Complimenten.

Aart is erg precies, een harde werker en heeft aandacht voor details. Daardoor super strakke wanden: geen naadje te zien. Zou het echt niet willen ruilen voor stucwerk. Van te voren worden heldere afspraken gemaakt die keurig nagekomen worden.

Enorm tevreden met het eindresultaat

Aart en Harrie hebben ons nieuwbouwhuis erg netjes en strak afgewerkt met renovlies. Ze werken erg netjes, en daarnaast ook snel en efficiënt. Wanneer je een scherpe prijs wilt met hoge kwaliteit wandafwerking, kies dan voor de renovlies specialist!

Markeweg 109

9561SH Ter Apel