in een woord geweldig

Zeer betrokken bij de wensen Luistert aandachtig naar alles en gaat daar mee aan de slag Gaat door tot de puntjes op de I staan Heel erg bedankt en vervolg indien alles is uitgevoerd naar de ideeën van onze samenwerking

Frisse kijk op het geheel, betrokken en goed advies

Goed ontwerp van de gehele beneden verdieping en trappenhuis van Jaqueline gekregen maar bij bij nader inzien hebben wij onze wensen bijgesteld en zonder probleem een nieuw ontwerp van haar gekregen. Top! Wij vonden de samenwerking en afstelling van onze beider wensen (die niet altijd op één lijn zaten) geweldig! Zij heeft ons zéér geïnspireerd! Een flinke klus waar we eerst tegen op zagen is nu een leuke uitdaging geworden met een mooi resultaat.!

Fijne en concrete hulp

Met de indeling en het interieur van ons nieuwbouwhuis liepen we een beetje vast. De basis en veel ideeën waren er, maar dan? We waren op zoek naar meer eenheid en gezelligheid. Samen met Jacqueline kregen we een concreet uitgewerkt plan. Ze heeft ons echt verder geholpen. Jacqueline luistert goed naar je wensen en denkt met je mee. We hebben nu weer alle inspiratie en enthousiasme voor een mooie finishing touch. Ontzettend bedankt!

Perfect inlevingsvermogen!

Verhuisd van een hoekwoning naar een groot appartement. Ik zou vrijwel geen meubelen meenemen, was erg druk met eigen bedrijf en ook nog eens totaal niet creatief. Ergo, een interieurstylist(e) inhuren. Ik had eerder werk van Jacqueline gezien en was onder de indruk. Na het eerste gesprek was duidelijk dat ik het ontwerp aan haar zou overlaten met niet al te veel inbreng van mij. Ze heeft perfect aangevoeld wat ik wilde want het gemaakte ontwerp is vrijwel volledig zo gemaakt. En ik ben er erg blij mee! Mensen die bij mij binnen komen zijn zeer onder de indruk, “alsof je een tv-programma voor woningontwerp binnen loopt” heb ik al meerdere malen gehoord. Ook de aankoopbegeleiding achteraf van onder andere meubelen kostte natuurlijk meer, maar dat is in mijn ogen zeker het geld waard geweest. Het is duidelijk, zeer tevreden, kan Jacqueline zeker aanbevelen!

In één zin geweldig!

Ten eerste wil ik jou, Jacqueline, bedanken voor het mooie resultaat! Met het oog op een nieuwe woning was ik aan het bedenken hoe ik mijn huis wilde inrichten. Ik had wel een idee in wat voor een stijl ik de inrichting wilde, maar hoe dit nou toe te passen op een hele woonkamer en keuken, hoe deze samenhangend te krijgen, stijlvol en ook nog met het gevoel ‘dit is mijn woning’? Ik wist het niet. Gelukkig heeft Jacqueline mij geweldig kunnen helpen met een mooi plan. Ze heeft goed geluisterd wat ik wilde en toch ook weer zo aangepast (met haar kennis en kunde) dat het hele plaatje klopte! Jacqueline, je bent een topper!

Over Van Laake Interior Design

Ben je op naar een nieuwe inrichting of wil je misschien de indeling gaan veranderen van jouw woning? Ga je verhuizen of heb je net een nieuwbouwwoning gekocht? Veel ideeën, maar dan? Hoe krijg ik harmonie en samenhang? Vaak zijn mensen zoekende, maar hebben geen idee hoe het totaalplaatje eruit moet komen te zien. Door het inwinnen van een interieuradvies kunt u met een duidelijk plan stress voorkomen, voelt je huis als thuis en wordt tijd, geld en energie bespaard. Ik ben geen trendvolger, maar ontwerp een interior design welke specifiek bij u of uw bedrijf past. Dit zorgt voor een uniek ontwerp. Een onafhankelijke kijk op uw interieur is erg waardevol. Interesse? Bel of mail mij gerust voor een vrijblijvende kennismaking.