Geweldig ontwerp voor onze nieuwe keuken en benedenverdieping!

Na 20 jaar zijn we toe aan een nieuwe keuken. We wilde graag iets anders, van hoekkeuken naar eiland, maar kwamen daar zelf niet uit. Ook wilde we graag meer eenheid en gezelligheid tussen keuken, aangrenzende chillkamer van de kinderen en woonkamer. Ook een nieuwe vloer was een grote wens. Na wat googlen op internet kwam ik op de website van Jacqueline. Zij is vervolgens bij ons langsgekomen en heeft tijdens het prettige welkomsgesprek al onze wensen genoteerd. Vervolgens kwam Jacqueline met een heel verrassend ontwerp voor de keuken waar we zelf nooit opgekomen waren! In het vervolg traject heeft zij ook voor onze andere wensen, meer eenheid en een andere vloer, een fantastisch ontwerp gemaakt. Het is fijn samenwerken met Jacqueline. Ze luistert goed naar je wensen, is erg creatief, meedenkend, eerlijk en komt afspraken na. Ook toen we een ander kleur op de muur wilde was dit geen probleem en ging zij vol enthousiasme opnieuw voor ons aan de slag. Het eindresultaat heeft zij gepresenteerd in een mooi boek met 3d ontwerpen zodat we een mooi beeld hebben hoe het gaat worden. We gaan hier nu verder mee aan de slag.

Fijne samenwerking en een fantastisch ontwerp

Jacqueline heeft na 1 bezoek en 1 gesprek een heel helder beeld gekregen van onze smaak en heeft dat weten te vertalen in een prachtig ontwerp. Ze heeft een ontwerp gemaakt met daarin een mooie balans tussen bestaande en nieuwe meubels en zelf ontworpen kasten. Ze houdt goed rekening met het budget en overlegt waar nodig. Denkt out of the box en heeft ons echt positief verrast met haar ideeën. Jacqueline stopt niet wanneer het ontwerp akkoord is en de factuur betaald is. Ze blijft ook de uitvoerfase volgen en heeft interesse in die voortgang. Helemaal top!

Verrassend en enthousiast

Heel fijn dat al onze vragen en wensen zo goed zijn opgepakt in het ontwerp van onze nieuwe bovenetage. Want voor ons was het een grote puzzel om met bestaande en nieuwe elementen een mooi geheel te maken. En dat is super gelukt! Verrassend hoe de ontwerpen in map worden aangeboden. Dank je wel Jacqueline voor jouw transparante, heldere, sociale en creatieve aanpak.

Van de ontwerpen van Jacqueline worden we ongelooflijk blij en enthousiast

Het is de tweede keer dat we Jacqueline hebben gevraagd ons te helpen. En ook deze keer overtrof ze onze verwachtingen. Ze luistert heel goed naar onze wensen en denkt ongelooflijk mee. Wat een tijd besteed ze eraan zodat het tot in de laatste puntjes naar wens is. Super!! Vol vertrouwen zou ik haar zo mijn hele huis laten ontwerpen. Ze weet wat ze doet, is creatief, origineel en doet dit merkbaar met hart en ziel. Bedankt Jacqueline!!! Bart en Tiziana

Bevlogenheid, ontzorgen en zeer betrokken, dat is Jacqueline!

Op dit moment zitten wij middenin het voortraject van de verbouwing van onze woonkamer en keuken. Daarin ontzorgt Jacqueline ons van A tot Z. Wij zijn tot op heden meer dan tevreden over haar inzet. Haar bevlogenheid, open en heldere communicatie en snelle reacties op onze vragen zijn top. Daarnaast heeft ze ons verrast met haar ontwerp. De manier waarop zij onze wensen weet te vertalen naar het ontwerp en de inrichting is verrassend. En ook de mate waarin ze meedenkt als wij andere opvattingen hebben is erg prettig. Daarnaast is ze gewoon een fijn mens en hebben we een goede klik met haar! Wij zijn erg nieuwsgierig naar de uitvoering en natuurlijk het eindresultaat.

Het klikte meteen bij de eerste ontmoeting

Fantastische ervaring met Jacqueline. Bij de kennismaking aan de telefoon maar ook tijdens de eerste ontmoeting was er meteen een klik. Beide vonden we het belangrijk dat er openheid, eerlijkheid en een fijne energie moest zijn tijdens onze samenwerking. En die was er!! Het eindresultaat was verassent!! Onze slaapkamer is open, luchtig en kindvriendelijk. Zondag ochtend zie ik mij al met mijn dochter hier heerlijk chillen.

Goed en praktisch bruikbaar advies

Voor onze nieuwbouwwoning heeft Jacqueline een interiwuradvies gegeven voor onze begane grond. Nadat ze in een gesprek onze wensen had verzameld, is een advies gemaakt dat volledig aansluit bij onze wensen. Het A3 boekwerk met 3D visualisaties gebruiken we bij het uitzoeken van vloertegels, keuken, gordijnen, muurverf en verlichting. Ook het verlichtingsplan was uitstekend bruikbaar bij het gesprek met onze aannemer over de elektra.

Kunde, inzicht en een goed luisterend vermogen, dé enige juiste mix voor een topadvies!

Daar waar je zelf af en toe volledig vastloopt en rond blijft gaan in dezelfde cirkeltjes is júist een frisse blik meer dan welkom. En zo geschiedde... Tijdens de prettige kennismaking heeft Jacqueline gekeken en geluisterd, héél goed geluisterd blijkt achteraf. Alle wensen zoals geuit en ruimtelijk mogelijkheden heeft ze vanachter een glimlach heel goed in zich opgenomen... En zo benieuwd als we waren, hetgeen uiteindelijk gepresenteerd overtrof elke verwachting. Precíes datgeen wat we onbewust voor ogen hadden maar nooit zelf hebben kunnen bedenken ligt daar ineens voor je; fraai gepresenteerd en duidelijk onderbouwd. Grandioos!

Super! een echte eye-opener!

Jacqueline heeft ons eerst vooral laten praten en onze eigen ideeën laten spuien voor ons nieuwe huis (bestaande bouw). Daarna heeft ze ons bevestigd in een aantal van die ideeën, en een totaal andere invulling geopperd voor andere, zoals keuken en woonkamer. Zowel qua bouwkundige indeling als kleurstellingen. Dat hadden we zelf echt niet kunnen bedenken en het maakt de plannen zoveel beter! Nu zien we de verbouwingen en het beoogde resultaat veel beter voor ons, en kijken we nog meer uit om over een aantal maanden in ons droomhuis te trekken. Bedankt voor het fijne gesprek Jacqueline, en het goede advies!

Prettige samenwerking, mooi resultaat.

Blijft spannend om je huis, gevoel en ideeën aan een voor dan onbekend persoon prijs te geven. Vanuit Jacqueline knap om die gedachte, sfeer dan in een mooi resultaat en op een hele nette manier te presenteren. Jacqueline is een een prettig persoon om mee te spreken, die haar kennis goed inzet om ons gevoel om te zetten tot een mooie sfeervolle inrichting. Een inrichting die je zelf misschien wel in gedachte had maar niet gecombineerd krijgt. Wij zijn blij met het resultaat, nu nog uitvoeren. Bedankt.

in een woord geweldig

Zeer betrokken bij de wensen Luistert aandachtig naar alles en gaat daar mee aan de slag Gaat door tot de puntjes op de I staan Heel erg bedankt en vervolg indien alles is uitgevoerd naar de ideeën van onze samenwerking

Frisse kijk op het geheel, betrokken en goed advies

Goed ontwerp van de gehele beneden verdieping en trappenhuis van Jaqueline gekregen maar bij bij nader inzien hebben wij onze wensen bijgesteld en zonder probleem een nieuw ontwerp van haar gekregen. Top! Wij vonden de samenwerking en afstelling van onze beider wensen (die niet altijd op één lijn zaten) geweldig! Zij heeft ons zéér geïnspireerd! Een flinke klus waar we eerst tegen op zagen is nu een leuke uitdaging geworden met een mooi resultaat.!

Fijne en concrete hulp

Met de indeling en het interieur van ons nieuwbouwhuis liepen we een beetje vast. De basis en veel ideeën waren er, maar dan? We waren op zoek naar meer eenheid en gezelligheid. Samen met Jacqueline kregen we een concreet uitgewerkt plan. Ze heeft ons echt verder geholpen. Jacqueline luistert goed naar je wensen en denkt met je mee. We hebben nu weer alle inspiratie en enthousiasme voor een mooie finishing touch. Ontzettend bedankt!

Perfect inlevingsvermogen!

Verhuisd van een hoekwoning naar een groot appartement. Ik zou vrijwel geen meubelen meenemen, was erg druk met eigen bedrijf en ook nog eens totaal niet creatief. Ergo, een interieurstylist(e) inhuren. Ik had eerder werk van Jacqueline gezien en was onder de indruk. Na het eerste gesprek was duidelijk dat ik het ontwerp aan haar zou overlaten met niet al te veel inbreng van mij. Ze heeft perfect aangevoeld wat ik wilde want het gemaakte ontwerp is vrijwel volledig zo gemaakt. En ik ben er erg blij mee! Mensen die bij mij binnen komen zijn zeer onder de indruk, “alsof je een tv-programma voor woningontwerp binnen loopt” heb ik al meerdere malen gehoord. Ook de aankoopbegeleiding achteraf van onder andere meubelen kostte natuurlijk meer, maar dat is in mijn ogen zeker het geld waard geweest. Het is duidelijk, zeer tevreden, kan Jacqueline zeker aanbevelen!

In één zin geweldig!

Ten eerste wil ik jou, Jacqueline, bedanken voor het mooie resultaat! Met het oog op een nieuwe woning was ik aan het bedenken hoe ik mijn huis wilde inrichten. Ik had wel een idee in wat voor een stijl ik de inrichting wilde, maar hoe dit nou toe te passen op een hele woonkamer en keuken, hoe deze samenhangend te krijgen, stijlvol en ook nog met het gevoel ‘dit is mijn woning’? Ik wist het niet. Gelukkig heeft Jacqueline mij geweldig kunnen helpen met een mooi plan. Ze heeft goed geluisterd wat ik wilde en toch ook weer zo aangepast (met haar kennis en kunde) dat het hele plaatje klopte! Jacqueline, je bent een topper!

Over Van Laake Interior Design

Ben je op naar een nieuwe inrichting of wil je misschien de indeling gaan veranderen van jouw woning? Ga je verhuizen of heb je net een nieuwbouwwoning gekocht? Veel ideeën, maar dan? Hoe krijg ik harmonie en samenhang? Vaak zijn mensen zoekende, maar hebben geen idee hoe het totaalplaatje eruit moet komen te zien. Door het inwinnen van een interieuradvies kunt u met een duidelijk plan stress voorkomen, voelt je huis als thuis en wordt tijd, geld en energie bespaard. Ik ben geen trendvolger, maar ontwerp een interior design welke specifiek bij u of uw bedrijf past. Dit zorgt voor een uniek ontwerp. Een onafhankelijke kijk op uw interieur is erg waardevol. Interesse? Bel of mail mij gerust voor een vrijblijvende kennismaking.