Fijn geholpen, passend resultaat

Jacqueline begreep na haar eerste bezoek goed waar we naar op zoek waren. Het eindresultaat voor onze woonkamer is erg mooi. Een goede combi van rust, eenheid en ook nog functioneel. Benieuwd hoe het er in het echt straks uit gaat zien.

vol energie van het begin tot het eind van het project met een schitterend resultaat

Na lang aangehikt te hebben tegen het gaan verbouwen van mijn appartement (want waar begon ik aan, dacht ik zeker 10 jaar lang....), kwam ik in contact met Jacqueline, die het een geweldige uitdaging vond mij te helpen in het gehele proces. Met sprankelende ogen overzag ze de chaos in mijn huis en ze popelde om aan de slag te gaan. Ze heeft een prachtig ontwerp gemaakt en heeft me stap voor stap meegenomen in het hele project. Met eindeloze energie heeft ze gezocht naar de juiste materialen voor mijn appartement en kwam ze onvermoeibaar langs met stalen, badkamertegels, kleurenwaaiers, stoffen, etc. Ook deed ze aankoopsuggesties voor meubels, want ook dat wilde ik vernieuwen. Het verbouwproces heeft ze van begin tot eind geregeld en iedere ochtend was ze om half 8 paraat in mijn huisje om de vaklieden op te vangen en te instrueren, terwijl ik gewoon naar mijn werk kon gaan. Echt heel fijn. Je verbouwwensen zijn bij haar in goede handen. Ze luistert goed naar je wensen en bedenkt oplossingen waar je zelf niet aan gedacht had. De samenhang en harmonie tussen alle ruimtes in huis werd goed door haar bewaakt, Bovendien ontzorgt ze je. Zonder haar was mij dit nooit gelukt of was ik zwaar overspannen geworden. Nu geniet ik van een werkelijk schitterend appartement dankzij de tomeloze inzet van Jacqueline. Haar enthousiasme stimuleerde me. Ik kan haar van harte aanbevelen.

Warm, professioneel, kennis en kunde

Wauw wat ben ik blij! Jacqueline heeft de spijker op de kop geslagen. Gemakkelijk was de klus niet altijd Zo was het puzzelen om een kastenwand passend te maken maar jacqueline liet zich niet uit het veld slaan en creëerde een kastenwand met opbergruimte maar ook met een warme huiselijke uitstraling die in het geheel past. Van de keuken ontwerpen tot de keuze van meubels, bij alles heeft zij een gedachte die aansloot bij mijn wensen. Een warm, volwassen huis waar zowel ik als mijn kinderen zich thuisvoelen. En die missie is volbracht!

Fantastisch plan volgens wens gerealiseerd

Vanaf het eerste moment tot en met het definitieve interieur plan zijn we tot grote tevredenheid meegenomen door het proces. Jacqueline heeft een erg goed gevoel voor onze wensen en stijl. Met haar kennis, ideeën, stijl, opstelling en kleur adviezen komt er al heel snel een indeling schets. Dit heel anders dan verwacht maar direct een schot in de roos. De 3d eindpresentatie inclusief kleuren, materiaal keuzes en modellen maakt dat wij op pad kunnen om onze droom te gaan realiseren.

Jacqueline heeft ons heel goed geholpen!

Wij hadden een nieuwe woning gekocht en we zochten naar een goede indeling van de ruimte met de nieuwe aanbouw erbij. Tevens wilde we graag een speelkamer voor de kinderen en een werkplek. Zelf kwamen we steeds weer op dezelfde twee opties uit. Ook hadden we op korte termijn maten nodig om kozijnen, lichtstraten etc. te bestellen en om dit door te geven aan de mensen van de bouw. We hebben toen de hulp van Jacqueline ingeroepen. We hebben gevraagd om een voorstel voor de indeling van de ruimten en de keuken, maar uiteindelijk ook voor de elektra, verlichting en de aankleding. Jacqueline had voor ons ruimte gemaakt in haar agenda en is voortvarend aan de slag gegaan en binnen de afgesproken termijn lag er een mooi eerste plan. We waren verrast door de nieuwe indeling! Vervolgens is zij verdergegaan met de aankleding, de kleuren en materialen. Tussentijds was er veel contact via whatsapp om onze wensen mee te nemen in haar keuzes. Dit heeft ervoor gezorgd dat het uiteindelijke plan past bij onze smaak. Jacqueline heeft oog voor de praktische logische indeling en routing van een ruimte houdt rekening met de (zicht)lijnen. Alles was op elkaar afgestemd qua maten, kleuren en materialen inclusief een Excel lijst waar we alles konden aanschaffen. Dit heeft ons echt veel zoek en denkwerk gescheeld. Daarnaast is ze heel prettig in de omgang, is snel in reacties op vragen of verzoeken. We zijn heel blij met het plan wat er ligt en kunnen niet wachten tot we het eindresultaat zien in ons huis! Mocht je iemand zoeken die je kan helpen bij je interieur, vraag Jacqueline!

SAMENwerking

Na een kleine 20 jaar is het tijd voor een grondige make-over van de inrichting van onze woning. Van keuken, via woonkamer, naar badkamer en slaapkamers. Erg blij met de samenwerking met Jacqueline. En ik zeg met name SAMEN-werking omdat ze goed luistert, de juiste vragen stelt, prima aansluit bij wensen en verwachtingen, en niet schroomt om met eigen originele en verrassende ideeën te komen. De stap om het ontwerp daadwerkelijk te gaan uitvoeren is best spannend, maar ook daarin denkt ze mee. Die uitvoering moet nog gaan beginnen, maar we hebben het volste vertrouwen erin dat we mede dankzij Jacqueline de juiste keuzes maken.

Fijn in de omgang, komt afspraken na, oog voor detail&praktische zaken

Aangenaam verrast door het interieuradvies van Jacqueline. Wat begon als slechts een adviesgesprek aangaande de kleurstelling van de tegels in het toilet en de douche op de benedenverdieping monde uiteindelijk uit in een compleet 3d interieurplan voor de keuken en de badkamer op de 1e verdieping. Qua indeling, kleurstelling en de te gebruiken materialen was ik hier zelf nooit op uitgekomen. Nogmaals dank en kom in de toekomst zeker bij je terug voor de woonkamer en de bovenverdieping.

Goed interieuradvies op maat en denkt out of the box

Jacqueline geeft goed interieur advies op maat. Ze luistert naar onze wensen en denkt hier goed in mee. Denkt ook out of the box om uiteindelijk de woonkamer/keuken in zijn geheel om te gooien. Hierdoor wordt de ruimte zo optimaal mogelijk gebruikt. Een totaal andere inrichting waar wij zelf niet over nagedacht hebben en ook niet gedacht zouden hebben. Jacqueline houdt tijdens het proces nauw contact en neemt voldoende tijd voor (tussentijds) overleg. Wij zijn tevreden met het eindresultaat!

Geweldig ontwerp voor mijn nieuwe woning

Ik ben verhuisd naar een andere woning en wilde daarin graag een frisse start maken en direct de juiste kleur en inrichting toepassen. Aangezien ik geen enkele ervaring heb met het inrichten van een huis en Jacqueline jaren geleden ook interieur advies heeft gegeven voor mijn bedrijfspand kwam ik opnieuw bij haar terecht. Zij had snel door wat mijn smaak was en heeft dit omgezet in een mooi en concreet compleet advies. Ik weet nu waar de meubels moeten staan, in welke kleur ik ze moet bestellen, wat voor soort en kleur raambekleding er in de keuken, huiskamer en slaapkamer moet komen. Ben ook zeer blij met het advies voor de verlichting in de keuken, slaap- en woonkamer. Kortom aan elke detail is gedacht. Ik ben er waanzinnig blij mee en ze heeft een lijst doorgegeven met betrouwbare winkels en leveranciers waar ik wel of niet gebruik van kan maken. Bijna alle ideeën gaan tot uitvoering komen. De verbouwing is nog in volle gang, dus het resultaat is er nog niet, maar is veelbelovend! Dank je wel!

DE oplossing voor onze bank

We waren opzoek naar een nieuwe bank voor onze woonkamer. We kwamen er zelf niet goed uit en daarom het advies van een expert ingeschakeld. Jacqueline kwam bij ons aan huis. Onder het genot van een bakje koffie zag je haar al brainstormen over de opstelling en kleur. Daarnaast gaf ze ons nog tips voor de kleur van de muur en een bijpassend vloerkleed om het geheel af te maken. We hebben haar advies meteen ten harte genomen en de nieuwe bank is inmiddels besteld.

Elke dag genieten van het eindresultaat

Inmiddels hebben we onze verbouwing al een tijdje achter de rug en kunnen we genieten van het eindresultaat. Voor en tijdens de verbouwing waren we al erg tevreden met de begeleiding van Jacqueline. Het echte genieten is pas daarna aangebroken en dat doen we met volle teugen. We zij zó blij met onze benedenverdieping. Het mooie is dat er nu echt sprake is één geheel in het interieur. Dat geeft rust en straalt warmte uit.

Fijne samenwerking

Via zoeken op Google kwam ik bij Jacqueline terecht. Wij zochten een interieurstyliste, omdat mijn smaak en die van mijn man erg uiteen lopen. We moeten vaak op zoek naar een compromis en wilden het nu eens wat beter gaan aanpakken. Met hulp van Jacqueline kwamen we stap voor stap dichterbij onze wensen m.b.t. onze woonkamer. Jacqueline steekt veel tijd in het uitzoeken van dingen en wanneer we iets wilden veranderen, zorgde ze dat dit voor ons weer visueel werd. Heel fijn! We kijken er naar uit om onze plannen in de praktijk te gaan uitvoeren!

Weer verliefd op onze woonkamer.

Wij hebben zelf een begin gemaakt maar voor de kleur en inrichting was het nog wel een dingetje. Hoe krijg je met kleur en een andere inrichting een eenheid. Hierdoor ben ik op zoek gegaan en kwam ik bij Jacqueline terecht. Zij heeft naar onze beide wensen geluisterd dit verwerkt wat een prachtig eindresultaat heeft opgeleverd. Jacqueline is prettig, kundig, en creatief en gaf ons advies in inrichting, kleur en meubels. Ze heeft mij in ieder geval vooruit geholpen wat mij minder stress op leverde. Ook bij vragen konden we bij je terecht echt fijn! Het is je gelukt Jacqueline dank je wel.

Heel blij met Jacqueline

Het was nodig mijn verouderde keuken te vervangen en de woonkamer weer eens op te knappen. Ik heb Jacqueline gevraagd om mij hierbij te helpen. Zij heeft mij jaren geleden ook al eens geadviseerd. Jacqueline heeft goed naar mij geluisterd en mijn wensen in haar plan verwerkt. Kamer en keuken op elkaar afgestemd. Bijzondere kleuren, die ik niet bedacht zou hebben. Goed advies gegeven voor aanvullende meubels, gordijnen en verlichting. De dingen die ik wilde behouden mooi ingepast. Ook voorstel gedaan voor een andere indeling van de keuken. Het is een prachtig eigentijds plan geworden, waar ik heel blij mee ben. Dank je wel Jacqueline. Maria

Geweldig ontwerp voor onze nieuwe keuken en benedenverdieping!

Na 20 jaar zijn we toe aan een nieuwe keuken. We wilde graag iets anders, van hoekkeuken naar eiland, maar kwamen daar zelf niet uit. Ook wilde we graag meer eenheid en gezelligheid tussen keuken, aangrenzende chillkamer van de kinderen en woonkamer. Ook een nieuwe vloer was een grote wens. Na wat googlen op internet kwam ik op de website van Jacqueline. Zij is vervolgens bij ons langsgekomen en heeft tijdens het prettige welkomsgesprek al onze wensen genoteerd. Vervolgens kwam Jacqueline met een heel verrassend ontwerp voor de keuken waar we zelf nooit opgekomen waren! In het vervolg traject heeft zij ook voor onze andere wensen, meer eenheid en een andere vloer, een fantastisch ontwerp gemaakt. Het is fijn samenwerken met Jacqueline. Ze luistert goed naar je wensen, is erg creatief, meedenkend, eerlijk en komt afspraken na. Ook toen we een ander kleur op de muur wilde was dit geen probleem en ging zij vol enthousiasme opnieuw voor ons aan de slag. Het eindresultaat heeft zij gepresenteerd in een mooi boek met 3d ontwerpen zodat we een mooi beeld hebben hoe het gaat worden. We gaan hier nu verder mee aan de slag.

Fijne samenwerking en een fantastisch ontwerp

Jacqueline heeft na 1 bezoek en 1 gesprek een heel helder beeld gekregen van onze smaak en heeft dat weten te vertalen in een prachtig ontwerp. Ze heeft een ontwerp gemaakt met daarin een mooie balans tussen bestaande en nieuwe meubels en zelf ontworpen kasten. Ze houdt goed rekening met het budget en overlegt waar nodig. Denkt out of the box en heeft ons echt positief verrast met haar ideeën. Jacqueline stopt niet wanneer het ontwerp akkoord is en de factuur betaald is. Ze blijft ook de uitvoerfase volgen en heeft interesse in die voortgang. Helemaal top!

Verrassend en enthousiast

Heel fijn dat al onze vragen en wensen zo goed zijn opgepakt in het ontwerp van onze nieuwe bovenetage. Want voor ons was het een grote puzzel om met bestaande en nieuwe elementen een mooi geheel te maken. En dat is super gelukt! Verrassend hoe de ontwerpen in map worden aangeboden. Dank je wel Jacqueline voor jouw transparante, heldere, sociale en creatieve aanpak.

Van de ontwerpen van Jacqueline worden we ongelooflijk blij en enthousiast

Het is de tweede keer dat we Jacqueline hebben gevraagd ons te helpen. En ook deze keer overtrof ze onze verwachtingen. Ze luistert heel goed naar onze wensen en denkt ongelooflijk mee. Wat een tijd besteed ze eraan zodat het tot in de laatste puntjes naar wens is. Super!! Vol vertrouwen zou ik haar zo mijn hele huis laten ontwerpen. Ze weet wat ze doet, is creatief, origineel en doet dit merkbaar met hart en ziel. Bedankt Jacqueline!!! Bart en Tiziana

Bevlogenheid, ontzorgen en zeer betrokken, dat is Jacqueline!

Op dit moment zitten wij middenin het voortraject van de verbouwing van onze woonkamer en keuken. Daarin ontzorgt Jacqueline ons van A tot Z. Wij zijn tot op heden meer dan tevreden over haar inzet. Haar bevlogenheid, open en heldere communicatie en snelle reacties op onze vragen zijn top. Daarnaast heeft ze ons verrast met haar ontwerp. De manier waarop zij onze wensen weet te vertalen naar het ontwerp en de inrichting is verrassend. En ook de mate waarin ze meedenkt als wij andere opvattingen hebben is erg prettig. Daarnaast is ze gewoon een fijn mens en hebben we een goede klik met haar! Wij zijn erg nieuwsgierig naar de uitvoering en natuurlijk het eindresultaat.

Het klikte meteen bij de eerste ontmoeting

Fantastische ervaring met Jacqueline. Bij de kennismaking aan de telefoon maar ook tijdens de eerste ontmoeting was er meteen een klik. Beide vonden we het belangrijk dat er openheid, eerlijkheid en een fijne energie moest zijn tijdens onze samenwerking. En die was er!! Het eindresultaat was verassent!! Onze slaapkamer is open, luchtig en kindvriendelijk. Zondag ochtend zie ik mij al met mijn dochter hier heerlijk chillen.

Goed en praktisch bruikbaar advies

Voor onze nieuwbouwwoning heeft Jacqueline een interiwuradvies gegeven voor onze begane grond. Nadat ze in een gesprek onze wensen had verzameld, is een advies gemaakt dat volledig aansluit bij onze wensen. Het A3 boekwerk met 3D visualisaties gebruiken we bij het uitzoeken van vloertegels, keuken, gordijnen, muurverf en verlichting. Ook het verlichtingsplan was uitstekend bruikbaar bij het gesprek met onze aannemer over de elektra.

Kunde, inzicht en een goed luisterend vermogen, dé enige juiste mix voor een topadvies!

Daar waar je zelf af en toe volledig vastloopt en rond blijft gaan in dezelfde cirkeltjes is júist een frisse blik meer dan welkom. En zo geschiedde... Tijdens de prettige kennismaking heeft Jacqueline gekeken en geluisterd, héél goed geluisterd blijkt achteraf. Alle wensen zoals geuit en ruimtelijk mogelijkheden heeft ze vanachter een glimlach heel goed in zich opgenomen... En zo benieuwd als we waren, hetgeen uiteindelijk gepresenteerd overtrof elke verwachting. Precíes datgeen wat we onbewust voor ogen hadden maar nooit zelf hebben kunnen bedenken ligt daar ineens voor je; fraai gepresenteerd en duidelijk onderbouwd. Grandioos!

Super! een echte eye-opener!

Jacqueline heeft ons eerst vooral laten praten en onze eigen ideeën laten spuien voor ons nieuwe huis (bestaande bouw). Daarna heeft ze ons bevestigd in een aantal van die ideeën, en een totaal andere invulling geopperd voor andere, zoals keuken en woonkamer. Zowel qua bouwkundige indeling als kleurstellingen. Dat hadden we zelf echt niet kunnen bedenken en het maakt de plannen zoveel beter! Nu zien we de verbouwingen en het beoogde resultaat veel beter voor ons, en kijken we nog meer uit om over een aantal maanden in ons droomhuis te trekken. Bedankt voor het fijne gesprek Jacqueline, en het goede advies!

Prettige samenwerking, mooi resultaat.

Blijft spannend om je huis, gevoel en ideeën aan een voor dan onbekend persoon prijs te geven. Vanuit Jacqueline knap om die gedachte, sfeer dan in een mooi resultaat en op een hele nette manier te presenteren. Jacqueline is een een prettig persoon om mee te spreken, die haar kennis goed inzet om ons gevoel om te zetten tot een mooie sfeervolle inrichting. Een inrichting die je zelf misschien wel in gedachte had maar niet gecombineerd krijgt. Wij zijn blij met het resultaat, nu nog uitvoeren. Bedankt.

in een woord geweldig

Zeer betrokken bij de wensen Luistert aandachtig naar alles en gaat daar mee aan de slag Gaat door tot de puntjes op de I staan Heel erg bedankt en vervolg indien alles is uitgevoerd naar de ideeën van onze samenwerking

Over Van Laake Interior Design

Ben je op naar een nieuwe inrichting of wil je misschien de indeling gaan veranderen van jouw woning? Ga je verhuizen of heb je net een nieuwbouwwoning gekocht? Veel ideeën, maar dan? Hoe krijg ik harmonie en samenhang? Vaak zijn mensen zoekende, maar hebben geen idee hoe het totaalplaatje eruit moet komen te zien. Door het inwinnen van een interieuradvies kunt u met een duidelijk plan stress voorkomen, voelt je huis als thuis en wordt tijd, geld en energie bespaard. Ik ben geen trendvolger, maar ontwerp een interior design welke specifiek bij u past. Dit zorgt voor een uniek ontwerp. Een onafhankelijke kijk op uw interieur is erg waardevol. Interesse? Bel of mail mij gerust voor een vrijblijvende kennismaking.