Goede en vriendelijke advisering en deskundige montage

De jongens zijn vriendelijk en deskundig. Ze denken mee met de klant en leggen (onmogelijkheden goed uit. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. En dat allemaal voor een goede prijs.

De beste prijs en service en afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak bij deze mensen Top service en kennis

Hebben mij uitstekend bediend ben zeer tevreden

Klantgericht en netjes gewerkt

Prima bedrijf.

Supergoede service

Zeer vriendelijk personeel met goede kennis van zaken. Installatie is naar tevredenheid uitgevoerd en daarna hebben ze ook nog alle stof die gemaakt is verwijderd. Zelfs een airco die buiten niet helemaal waterpas hing zijn ze op zondagmiddag komen recht hangen. Al met al een top bedrijf die ik oprecht iedereen kan aanbevelen.

Zeer goed.

Zeer goed.

Goed werk geleverd

Doen wat ze moeten doen goed bedrijf

Professioneel bedrijf

Professioneel bedrijf die weten wat zij aanbieden en leveren. Goed werkend eindproduct zowel bij Airco's alsook bij zonnepanelen.

Heel erg goed

Prima vakmannen voorzover ik dat kan beoordelen maar werken netjes en ruimen ook nog op!

Ontzettend fijn bedrijf aanrader

De heren van Lightzone hebben bij ons de airco gehangen. We zijn zeer tevreden over de communicatie,werkzaamheden en natuurlijk de airco zelf.

Top bedrijf!!

2 enthousiaste jongemannen die professioneel en netjes werken. Prijs/Kwaliteit is prima. 2 airco's laten plaatsen. Echt een aanbeveling!

Fantastisch vakwerk!

Maikel en Evan zijn echte vaklui met verstand van zaken. Ze hebben keurig netjes gewerkt en zijn heel vriendelijk!

Super bedrijf

Prima werk geleverd en komen hun afspraken punctueel na!

prima werk

Komen afspraak na en leveren alles netjes af. Geven duidelijk uitleg. Meer dan zeer tevreden.

Perfect!

Na een fijn gesprek en een "mooie" offerte een snelle en prima montage werden wij voorzien van een airco!

Accuraat en netjes gewerkt

Goed afgeleverd en goed uitgelegd hoe een en ander werkt.

Leveren goed werk en netjes afgewerkt.

Vriendelijke jongens netjes gewerkt en behulpzaam! Weten waar ze mee bezig zijn!

Goede adviezen, kennis van zaken, goed gewerkt.

Zeer tevreden over de installatie van de 2 airconditionings. De mannen hebben kennis v zaken. Zien ook , in ons geval, problemen in de meterkast, en hebben het meteen deskundig opgelost!

Kundig en vriendelijke werkers.Ze zijn aan iedereen aan te bevelen

Zoals hierboven geschreven hoef ik niets aan toe te voegen

Positief!

Top service ! Snelle plaatsing en schoon en netjes gewerkt! Fijne communicati! Dankje

Zeer tevredenstellend!

- heel vakkundige en belevde collega's - goed en snel werk verricht - niet te duur

Snel en conform afspraak de opdracht uitgevoerd en zonder meerkosten extra wensen vervuld

Meedenkend,informatief,punctueel

Van de voorbereidingsfase tot uitvoering woord nagekomen! Goede mannen die het vak verstaan, communiceren op niveau van de klant ook de manier van klant betrekken in het verhaal is mooi om te zien hoe deze heren dag en nacht klaar staan!

Perfect en netjes geinstalleerd

Fijn bedrijf die netjes volgens afspraak onze airco's geïnstalleerd hebben

Zeer tevreden.

Goede service en netjes gewerkt tegen een redelijke prijs. Denken goed met de klant mee en voeren de opdracht conform uit. Zo kom je het niet vaak tegen!

Frans Arnoldstraat 31

6433DH Hoensbroek