Vanaf de bestelling tot aan de bezorging ,alles liep zeer perfect,en snel in huis. Je wordt goed begeleid,je krijgt ook nog een boekje mee.

goeie producten en service

Vriendelijke , goeie service en kwalitatieve producten die het gewenste effect hebben

Rust in m'n hoofd

Door de druppels besef ik me hoe druk het was in m'n hoofd. Ik voel me nu rustiger en dat scheelt ook veel energie.

Rust in m'n hoofd

Goed produkt en goedkoper als bij andere aanbieders en duidelijke info voor gebruik en logboek

snelle service en vriendelijk

Door mijn impulsief gedrag en blinde paniek had ik producten te snel gekocht op site. Nu meteen gemaild, zij hebben het kunnen annuleren en het geld stond al meteen terug op de rekening. Zéér vriendelijke klantendienst empathisch en begripvol , dank u en wie weet tot in de toekomst...?

Snelle verzending

Goed en uitgebreid assortiment. Goede begeleiding in het gebruik van de producten. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Werking bij hond prima, veel minder stress.

Nog maar 1 week in gebruik maar mijn hond is merkelijk rustiger geworden al.

Werkt niet

Werkt niet. Geen effekt

Snel en correct

Snel en correct

Slecht

Had cbd olie (2%) besteld voor mijn hond en heb verkeerde cbd olie (5%) ontvangen en niet opgemerkt en hond kreeg rare reacties van het product na een maand.

Bij Happy CBD, CBN besteld. Gelijk 's ochtends en 's avonds een paar druppels gebruikt en ik heb idee dat mijn lichaam een stuk ontspannender is. Pipet is wel groot, dus dan gaan er wel meer druppels eruit.

Goede levering, effect nog niet merkbaar

De olie werd netjes en snel afgeleverd. Ik gebruik het nu zo'n 3 a 4 weken maar tot op heden merk ik er helaas nog niet zoveel van. Ik gebruik nu 5 druppels op een dag voordat ik naar bed ga, gecombineerd met 6 druppels THC. Ik gebruik de druppels voor de pijn en om te kunnen slapen maar helaas nog geen effect.

Werkt erg goed bij mijn slaapproblemen!

Ik gebruik de CBN olie voor mijn slaapproblemen. Gebruik het nu 2 weken en ik slaap beter door. Word nog wel 1 a 2 keer per nacht wakker maar het is al een stuk beter dan hiervoor. Duidelijke website en informatie in de mails. Snel geleverd. Kortom fijn bedrijf.

hept niet voor de slaap

Ik kocht bij jullie CBN-olie ,speciaal voor het slapen ,maar het helpt niet helaas.CBD helpt ook niet dus moet ik helaas terug naar thc (dat helpt wél) ,ik had gehoopt op een werkende olie die ook legaal is ,maat jammer ,het doet heel weinig .

Ik voel me heel relaxed

Ik ben een hele slechte slaper..moeilijk inslapen en vaak wakker s'nachts. Nu neem ik 3x daags 3 druppels CBNolie en ik val probleemloos in slaap, en wordt niet wakker snachts. Ook voel ik me veel rustiger en niet meer zo gestressed..wat ten goede komt voor mijn bloeddruk Ik ben nog wel vroeg wakker in de ochtend.maar ach..als dat alles is !

Positieve ervaring

Slaap sneller in en heb minder last van pijnlijke hand.

Snelle levering, goede prijs en vriendelijk personeel

Je kunt gerust hier een cbd product aanschaffen. De prijzen zijn goed en je wordt bij vragen snel en vriendelijk geholpen

Mijn kat is nu Happy

Ik ben ruim vier weken geleden begonnen met het toedienen van CBD olie voor mijn kat. Hier zit een overheersende geur van zalm in, waar mijn kat niet warm voor liep. Vanaf het begin moeite gehad met het toedienen van de olie en na ruim één week rende ze meteen weg als ik het flesje pakte. Ik heb hierover contact opgenomen met Happy CBD en kreeg een andere olie, zonder geur, kosteloos toegestuurd. Wat een service! :) Ik kan het middel nu probleemloos in het eten van mijn kat druppelen en ook het effect wat het op mijn 19-jarige kat heeft is zienderogen beter dan het de laatste tijd is geweest. Ik ben erg dankbaar voor het meedenken en de geleverde service en niet alleen mijn kat is nu Happy, maar ik ook :)

Geweldig product, helpt mij echt beter te slapen!

Ik ben zo blij met dit product. Na een lange tijd gezocht te hebben naar de beste CBD ben ik terecht gekomen bij HappyCBD. Vanaf het begin een goed gevoel (mooie, duidelijke site, goede communicatie) en terecht. Na ongeveer een week spelen met de dosering (heel handig logboek trouwens), slaap ik nu veel beter in én door! Zeer gewaardeerd, ga zo door! Alfred.

Geweldig product, helpt mij echt beter te slapen!

Molenstraat 18 2513BK Den Haag

06 1904 3812

Over Happy CBD

Onze naam zegt het al: bij Happy CBD staan ‘Happy’ en vooral ‘Happy customers’ centraal. We geloven in de kracht van een goed product en zeker ook in uitblinkende service. We begeleiden je dan ook graag in iedere fase van je ‘CBD-ontdekkingsreis’. Naast een topproduct, ontvang je van ons persoonlijke tips en tricks om het optimale uit je leven met CBD-olie te halen. Dankzij ons handige logboek vind jij nóg sneller je juiste dosering. Happy zijn met een product dat bij je past, daar gaat het om. We werken uitsluitend met hoogwaardige full spectrum CBD-olie. Deze olie bevat een volledig profiel van alle cannabinoïden. Onze CBD-olie wordt verrijkt met extra terpenen. Terpenen zijn organische, aromatische stofjes die van nature in duizenden plantensoorten voorkomen. De onderlinge werking ervan versterkt elkaar, waardoor je optimaal van de werkzame stoffen in de CBD druppels profiteert. Ook na je bestelling staan we te popelen om je te ondersteunen op een manier die voor jou goed voelt. We denken met je mee en geven je proactieve tips om het maximale uit je CBD-olie te halen. Wij leveren altijd snel en checken zorgvuldig al onze batches. Met je bestelling bij Happy CBD maak je trouwens niet alleen jezelf happy. Voor elke bestelling die we binnenkrijgen, steunen wij een goed doel. Echt geluk is geluk dat je kunt delen! Life is good, be happy!