Ik kan weer genietem

Ik gebruik nu 3 weken hhc olie ,en kan beter met mijn pijn omgaan. Het is ook iets minder geworden. Maar het beheerst niet mijn leven meer. Voor mijn omgeving ben ik ook liever,want door mijn pijn door mijn op 1 na versleten ruggewervels en andere slijtages en botontkalking,was ik niet altijd zo aardig ,en dat terwijl mijn gezin alles voor mij wil doen.

Tevreden !

Mijn 1e bestelling , was gelijk dankzij post.nl een grote fout ( niet van het bedrijf ) . Mijn bestelling was niet aangekomen , terwijl volgens de post het in de brievenbus lag . Heb dit doorgegeven aan het bedrijf. Hij stuurde mij gelijk een nieuw flesje toe . Ik ben.langzaam.begonnen met het product wat uiterst goed werkt voor mij . Ik.gebruik het voor het slapen . Als ik een stressvolle dag heb 1 druppeltje op een suikerklontje ! Het is nml de HHC laagste dosering .. Een prima alternatief voor de medicijnen . Ik ben rustiger , geen haast meer en mijn reumatische pijn is stukken minder . Fijn bedrijf - goede begeleiding - zuivere goede producten., ze denken met je mee. Ik ben en voel.me HAPPY !

Sinds we het voor onze hond gebruiken heeft i minder last van z'n nekhernia

Van af dat i het gebruik minder pijn en een opvallend glanzende vacht

Andere hond

Mijn reactieve en angstige hond krijgt nu ongeveer 1 week CBD olie 4%. Ik merk al een verschil, hij is veel vatbaarder voor de commando's om honden te negeren als we gaan wandelen. Hij loopt ook veel meer ontspannen tijdens de wandeling want daarvoor keel hij constant achter hem en dat doet hij bijna niet meer. Ik train ook wel al maanden met hem voor die reactiviteit maar nu merk ik dat hij beter reageert op het bevel "negeren".De angst is nog steeds hetzelfde maar hij neemt deze druppels'ook nog maar 1 week.

Heel tevreden !!

Ik startte voor het eerst met CBD producten en was heel blij met de goede uitleg over deze producten. Heel belangrijk want anders denk je veel te snel dat het niet helpt. Was er al eens eerder mee bezig geweest en toen gestopt omdat ik niet wist dat CBD even tijd nodig hebt om op je lichaam in te werken. Heel erg bedankt voor de uitleg!

Producten van een heel erg goede kwaliteit.

Goede producten en hele sympathieke service.

50% ok

We moeten nog een beetje de kat uit de boom kijken. Kwestie van helderheid van geest heeft mijn vrouw wel een beetje vorderingen gemaakt maar van de stijfheid van de spieren is er nog niet zo veel resultaat

Positief verrast

Wij zijn nog aan het opbouwen n Maar de eerste positieve resultaten zijn er al

Mijn hond reageert er tot nu toe erg goed op.

Mijn hond reageert er tot nu toe erg goed op ivm epilepsie.

Ik bestel het voor mijn hond, ik zie een grote verandering en de bestelling gebeurt vlotjes en snel ik krijg het ook snel aan.

een natuurproduct,waar je werkelijk blij van word. (⁠*⁠_⁠*⁠)

snelle levering. klantvriendelijk en zorgzaam. je word per mail begeleid. product is ook prima voor mij. ga zo door!! Den.

Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs

Niets te klagen over de bestelde HHC olie en de CBD olie voor honden. De hond in kwestie (een tekkel van 10 kilo) werd alleen erg druk na de eerste druppel CBD maar dit was de 2e dag een stuk minder (misschien toeval geweest). Het is nog iets tekort om te kunnen zeggen of het echt iets doet bij de hond (hij heeft last van allergieën) maar het lijkt er wel op dat hij minder gaat krabben.

Helemaal blij voor mijn hond

Mijn hond is, in tegenstelling met alle jaren daarvoor, nu een aantal jaar erg bang voor het knalvuurwerk geworden. Beetje begrijpelijk, want de knallen worden met elk jaar ook harder en harder. Heb ook andere producten geprobeerd, maar dat was toch niet afdoende. Nu met CBD druppels is hij een stuk rustiger (ik weet het, de grote knallen zijn er nog niet, maar er wordt hier in de buurt toch al wel het 1 en ander afgestoken) Kortom ik ben heel blij dat het voor hem werkt, zonder dat hij suffig ofzo wordt. Aanrader dus!!!

Relaxte hond

Wij hebben een cross York x Chihuahua, een rescue hondje met een zware rugzak. Ze is erg angstig, maar sinds een paar maanden de CBD 4% (3 x daags 2 druppels), en ze is een stuk relaxter! Zelfs met vuurwerk, ze is nog wel bang, maar hersteld sneller, zonder echt in een paniekaanval te schieten. Heel blij mee!

Blij ei als hond

Brownie mijn Berner Sennen zit in z’n 3e puberteit En als z’n hormonen op z’n top staan voelt hij zich echt een Alpha Met Teefjes word dat vervelend rijgedrag Met andere reuen nog vervelender Dan wil hij even laten zien wie de baas is Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten Dus druppels besteld 4% Hij mag voor zijn gewicht 3x 11 druppels per dag Ik zit op 3x 4 en ik heb een hele andere hond Dit hou ik aan Lekker snuffelen geen haantjes gedrag meer Hij komt nog steeds voor zichzelf op als het nodig is en dat moet ook Dus niet suf van de druppels maar een blij ei Echt helemaal geweldig Flesje was bijna leeg gelijk een nieuwe besteld En ook ideaal voor de decembermoorden met alle knallen

Top middel!

Ik gebruik het voor de honden. Mijn ene hond is erg angstig voor mensen, maar is een stuk rustiger sinds we de CBD olie gebruiken. Onze andere hond heeft ernstige heupdysplasie, weinig klachten alleen met het opstaan s’avonds ging het wat moeizamer, sinds het gebruik van de olie gaat het haar wat makkelijker af.

Top middel!

Happy!

Het innemen is nog in de opbouw fase maar tot nu toe voelt het goed!

Vanaf de bestelling tot aan de bezorging ,alles liep zeer perfect,en snel in huis. Je wordt goed begeleid,je krijgt ook nog een boekje mee.

goeie producten en service

Vriendelijke , goeie service en kwalitatieve producten die het gewenste effect hebben

Over Happy CBD

Onze naam zegt het al: bij Happy CBD staan ‘Happy’ en vooral ‘Happy customers’ centraal. We geloven in de kracht van een goed product en zeker ook in uitblinkende service. We begeleiden je dan ook graag in iedere fase van je ‘CBD-ontdekkingsreis’. Naast een topproduct, ontvang je van ons persoonlijke tips en tricks om het optimale uit je leven met CBD-olie te halen. Dankzij ons handige logboek vind jij nóg sneller je juiste dosering. Happy zijn met een product dat bij je past, daar gaat het om. We werken uitsluitend met hoogwaardige full spectrum CBD-olie. Deze olie bevat een volledig profiel van alle cannabinoïden. Onze CBD-olie wordt verrijkt met extra terpenen. Terpenen zijn organische, aromatische stofjes die van nature in duizenden plantensoorten voorkomen. De onderlinge werking ervan versterkt elkaar, waardoor je optimaal van de werkzame stoffen in de CBD druppels profiteert. Ook na je bestelling staan we te popelen om je te ondersteunen op een manier die voor jou goed voelt. We denken met je mee en geven je proactieve tips om het maximale uit je CBD-olie te halen. Wij leveren altijd snel en checken zorgvuldig al onze batches. Met je bestelling bij Happy CBD maak je trouwens niet alleen jezelf happy. Voor elke bestelling die we binnenkrijgen, steunen wij een goed doel. Echt geluk is geluk dat je kunt delen! Life is good, be happy!