Heldere communicatie, prijs/kwaliteit lijkt goed

Ik wilde eigenlijk een lokale partije (omg. Utrecht) vinden voor de schutting, maar ik liep daar aan tegen waanzinnige montagekosten en gebrekkige communicatie. Uiteindelijk kwam ik uit bij Alex Systeembouw, die wel helder communiceert en schappelijke montagekosten rekent ondanks dat 'ie van veel verder moest komen. Vriendelijke monteur. Werkt snel, was binnen een uur klaar. Schutting ziet er op het oog netjes en degelijk uit.

Mooie Schutting

Voor levering kreeg ik een foutieve mail, hierin stond dat ik de aanbetaling nog niet had voldaan terwijl de aanbetaling al ruim een maand geleden overgemaakt was. Normaal gesproken is het ook dat de rest van de betaling na levering en plaatsing betaald dient te worden maar bij deze was het voor plaatsing betalen anders mochten de werklui niet beginnen. Er heeft zich ook een verkeerde levering voor gedaan van 3 palen. Hier hebben de werklui op moeten wachten om de schutting verder af te kunnen maken. De werklui gaven aan dat dit niet de eerste keer was dat er foutief geleverd werd. We moeten eigenlijk nog een poort hebben maar gaan deze niet hier bestellen. 24-1 komen we erachter dat schutting los staat. Nemen contact op via telefoon. We moesten een mail sturen dan konden ze het intern oppakken. Wij een mail gestuurd, krijgen we een redelijk boze mail terug vanwege dat we deze review hebben geplaatst en ze wilden best een nieuwe offerte maken voor de beton €5 per zak wat rondom de palen komt dan.

Snelle, sterke en goed geplaatste schutting

Heel vriendelijke werknemers, zowel degene die de schutting hebben geplaatst als bij de klantenservice. Geen enkele moeite om meerdere keren wensen aan te geven tijdens vragen van offerte. Schutting kon spoedig ingepland en was op de dag zelf snel geplaatst. Ziet er keurig uit.

Ze weten wat ze doen.

Het eindresultaat is heel mooi geworden. Ze waren snel, vriendelijk en professioneel.

Super mooie schutting en de mannen hebben super gewerkt. Ben er super blij mee.

Super tevreden met de schutting

Zeer snel en vakkundig.

Alles keurig geregeld en snel/ vakkundig de schutting geplaatst. En alles weer netjes opgeruimd.

Buitengewoon snel en keurig

Ondanks de barre weersomstandigheden van vandaag stonden de mannen vanmorgen op de stoep bij ons om 42 mtr schutting compleet weg te zetten. Vakmensen die weten wat ze doen, ze overleggen hoe en wat en dat is prettig. De schutting is strak en keurig geplaatst, wij zijn zeer tevreden .

Uiterst tevreden aanbevelingswaardig

Uiterst tevreden over de klantvriendelijkheid en de verleende service door Alex Systeembouw. De heren kwamen op de afgesproken dag en tijd en hebben de schutting en poort naar alle tevredenheid geplaatst. Ook de communicatie met beide heren verliep prettig, er werd meegedacht en overlegd, top.

Mooi en vakkundig

Hele fijne ervaring , zowel aan de telefoon, mail en bij het plaatsen. Mooie kwaliteit schutting en in een record tijd gezet, super fijn!

Heel tevreden

Goed werkende ploeg alles is volgens afspraak gedaan Top bedrijf

In een zin geweldige gedaan

Zeer vakkundig advies goede prijs/kwaliteit. 26 strekkende meter in een halve dag geplaatst inclusief poort. Alles netjes afgewerkt en achter gelaten. Op de dag zelf goed overleg gehad met hun. Gewoon een top bedrijf

Super geregeld

Goede communicatie over de plaatsing, wat en hoe wij t zelf moesten voorbereiden, en duidelijk over de kosten. Plaatsing met fijne mannen die het keurig hebben gedaan. Al met al, wij zijn zeer tevreden.

mooie schutting en snel geplaatst door vakmensen

Zeer prettige omgang in offertte stadium,goed breikbaar via mail of telefoon bij vragen. goed advies bij opdracht, *wel / geen beton bij palen. *keuze van de betonpalen afspraken worden nagekomen,fijn bedrijf om met samen te werken we zijn zeer tevreden met onze schutting

Super service. 2 mannen kwamen netjes op de afgesproken tijd aan en binnen 2 uur stond een prachtige 11 meter lange schutting. Ik raad het zeker aan!!

Prima ervaring

Zeer tevereden met het gehele proces en zeker ook het eind resultaat. Een echte aanrader en op de dag zelf hebben de mannen keihard gewerkt !

Super, van bestelling tot plaatsing.....zeer tevreden.

Wij hadden in maart 2022 een bestelling geplaatst, die vrij snel geleverd kon worden, echter door problemen met de bouw hebben wij Alex Systeembouw verzocht de plaatsing uit te stellen. Dit hebben we helaas nog 2 x moeten doen, maar in alles heeft Alex systeembouw met ons meegedacht. Nu is de schutting geplaatst, en door het meedenken van de bouwploeg mooier geworden dan verwacht. Wij zijn echt super tevreden.

Gewoon alles perfect

Zowel communicatie en diegene die de schutting geplaatst heeft alles perfect gegaan, ik raad iedereen dit bedrijf aan!!

Vakkundig geplaatst.

Zowel het voortraject, waarbij de communicatie professioneel en plezierig verliep als de plaatsting van de schutting zelf. Vaklieden die hun werk verstaan en in hoog tempo de schutting plus poort plaatsten. Al met al een zeer tevreden klant.

Top en professioneel bedrijf!

De mannen hebben goed werk geleverd en de schutting vakkundig geplaatst. Van offerte tot het eindresultaat verliep de service top! Ik ben een zeer tevreden klant en zou dit bedrijf aanraden!

Vriendelijk, snel, duidelijk

Aardige zelfwerkzame medewerker. Ging voor een goed resultaat, geen half werk! Gaf tips, liet de boel netjes achter. Heel blij mee!!

Zeer goede communicatie en afwerking

Wij zijn zeer tevreden. De vragen die we hadden, werden snel beantwoord. De persoon die bij ons geplaatst heeft, is van te voren nog komen kijken. Plaatsing schutting is goed en netjes gedaan. Enkele kleine probleempjes zijn keurig opgelost.

Goed degelijk werk. Goed overleg

Zie boven

Prima voorbereiding, afstemming, installatie en afwerking

Niets meer aan toe te voegen dan in de titel

Mooie schutting

De monteur heeft erg goed zijn werk gedaan. De schutting is zeer mooi en goed geplaatst. We zijn echt blij met dit bedrijf. Hierbij is goedkoop geen duurkoop. Ik raad dit bedrijf aan.

Alles netjes volgens afspraak

Mijn ervaring is dat tijdens de voorbereiding en op de dag zelf het contact goed was.. ik droeg enkele zaken aan daar werd zonder probleem op in gespeeld.

Over Alex Systeembouw

Al meer dan 20 jaar is ons bedrijf gespecialiseerd in het maken en plaatsen van schuttingen. Op deze manier kan iedereen zelf bekijken wat de mogelijkheden zijn en dus ook zelf een schutting samenstellen. Wij maken vrijwel alles in eigen beheer, hierdoor kunnen wij u bij iedere offerte een scherpe prijs aanbieden. U kunt kiezen uit houten schuttingen, beton schuttingen hout beton schuttingen, groen schuttingen etc. Al onze schuttingen zijn in verschillende uitvoeringen te leveren en te combineren. Mocht u een leuke combinatie hebben gemaakt en vraagt u zich af wat de kosten zijn, dan kunt u geheel vrijblijvend een offerte of informatie aanvragen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wilt u het product bezichtigen dan is dit ook een mogelijkheid, wij hebben namelijk in onze showroom diverse opstellingen gepresenteerd staan.