Prima ervaring!

Frank heeft een persoonlijke en prettige manier van samenwerken. Hij houdt je goed op de hoogte en is duidelijk in zijn communicatie.

Heel goed en prettig contact, kundige makelaar die mij goed heeft geholpen

Onze makelaar heeft me van goed advies bediend. Hij is prettig in de omgang en reageerde adequaat op mijn vragen.

Vlotte en persoonlijke service

Vlotte, vriendelijke en professionele service

hele goede en actieve en deskundige makelaar

wij zijn zeer tevreden over de makelaar ,de woning was binnen enkele weken verkocht

goed en tevreden

In 1e instantie was ik geschrokken vanwege de opmerking over een eventueel "moeilijk"te verkrijgen parkeervergunning en mogelijk parkeren aan de rand van de stad. Mogelijk is de eerste huursters wellicht daardoor afgehaakt. Echter , dhr. Frank Reede heeft zich nadien volledig ingezet om voor mij een geschikte huurder te vinden. Ik heb daardoor ook weer mijn vertrouwen in Next Move Makelaars terug gevonden.

zeer deskundig

Frank is zeer deskundig op het gebied van alle aspecten van de woningmarkt; bij het aankopen, vinden van huurders en het verhuren vaar ik op zijn oordeel!