Fantastisch wat een professionele service en kennis! Zeer tevreden.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Bram Bongers

Gedegen onderzoek en goede adviezen!

Jurgen is een kundige inspecteur die grondig en onafhankelijk alles onderzoekt.

heel goed

heel heel goed duidelijk deskundig en gezellig

Deskundig

Netjes en correct

Nauwkeurig en denkt mee.

Vriendelijk man, ontzettend nauwkeurig, neemt de tijd om alles goed op tenemen. Absoluut geen half werk! Heeft verstand van zaken en denkt mee!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Goede begeleiding en fijn contact!

Een hele goede ervaring! Betrokken en deskundig advies!

Expert

Onze ervaring met A&T is zeer goed. Jurgen is adequaat, kundig & alert. Hij heeft verstand van zaken en benoemd alles wat hij ziet zonder omhaal, maar wel op een vriendelijke manier. Zo krijgt hij volgens ons veel gedaan bij het bouwbedrijf. Hij heeft ons met zowel voorschouw als oplevering ontzettend goed geholpen, alle nog te verbeteren punten (en hij ziet echt alles) waren in no time opgelost en wij zijn erg blij dat we hem hebben ingeschakeld. Een echte expert met gevoel voor humor

Zeer vakkundig

Heel gespecialiseerd, prettig in omgang en zou het zeker aanbevelen

Kundig, vriendelijk en behulpzaam

De bouwkundige keuring van een woning werd met veel enthousiasme uitgevoerd door Jurgen. Jurgen weet waar hij over praat en is prettig in de omgang. Zegt waar t op staat en geeft toelichting indien gevraagd. Ook direct telefonisch een andere specialist om zijn mening vragen was iets dat ik als zeer positief heb ervaren. Hierdoor hadden we meteen een beter zicht op de situatie. Met een kop koffie begon onze samenwerking, ik kan Jurgen bij iedereen aanbevelen!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Professioneel, betrouwbaar en kundig was mijn ervaring met A & T vastgoed.

Kon op zeer korte termijn een afspraak inplannen. Dat was erg fijn en rapport diezelfde avond ontvangen. Jürgen neemt je goed mee wanneer er aandachtspunten zijn en geeft hier ook oplossingen voor. Erg fijn wanneer jezelf helemaal geen kennis erover hebt. A & T Vastgoed raad ik iedereen aan’

Snel geregeld!

Binnen enkele dagen kon mijn toekomstige woning getaxeerd worden. Goede service en een uiterst behulpzame taxateur.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Bram Bongers

Heel goed geholpen, al voor de keuring en ook nog daarna.

De keurder heeft alles nauwkeurig gecontroleerd en duidelijk opgeschreven. Hij heeft veel extra moeite gedaan om ook VVE aangelegenheden mee te nemen. Daarnaast gaf hij nog extra tips voor onderhoud. Ook nadat het rapport af was, bleef hij bereikbaar voor advies. Zeker een aanrader!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Enorm blij dat we Jurgen hebben ingeschakeld!

Ondanks het feit dat onze nieuwbouwwoning zeer netjes is opgeleverd, heeft Jurgen toch nog behoorlijk wat opleverpuntjes geconstateerd! Meer dan wij ooit zelf hadden kunnen waarnemen. Daarnaast zijn wij ook erg blij met de extra uitleg en (onderhouds)tips die Jurgen ons heeft gegeven, o.a. over de verschillende apparaten (WTW-unit, warmtepomp, boiler, zonnepanelen/omvormer, etc.) in de woning. Heel fijn en handig! Jurgen, nogmaals dank voor jouw kundigheid en vriendelijkheid!

Meedenkend en schakeld supersnel

Jurgen schakelt super snel en ziet snel de gebreken. Ook is hij erg duidelijk in zijn communicatie en heeft hij veel kennis van de bouw van ons project. Ik kan Jurgen aan iedereen aanraden!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Deskundige taxateur die goed en snel werk levert

De taxateur is uitermate vriendelijk, kundig en meet echt alles op. De afhandeling is snel. Zeer tevreden.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Toine Luijten

Wordt heel goed alles gecheckt. Alles wordt goed uitgelegd. Fantastisch

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Snel en prettig contact, maar bovenal deskundig advies

Jurgen heeft de voorschouw keuring gedaan van onze nieuwbouw woning en ging zeer uitgebreid te werk. Hij weet precies waar hij op moet letten en geeft daarnaast een hoop goede tips. Ik ben blij dat ik van zijn diensten gebruik heb gemaakt, want dit kun je echt niet zelf zo uitgebreid doen. Ik beveel hem dan ook van harte aan!

Vriendelijk en vakbekwaamheid

Taxateur had veel kennis, wist precies waar het over moest gaan en kwam op mij als zeer vriendelijk over.

Zeer positief!

Jurgen is zeer secuur in zijn werk. Hij werkt systematisch alle hoeken, kieren en oppervlakten af. Hij werkt snel en efficiënt. Toch is er altijd tijd voor een grapje en vragen. Al met al, een goede ervaring! Robin is een vriendelijke gast en gaat professioneel te werk. Staat klaar voor vragen en ging snel te werk.

• Snelheid
  • Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Robin van Pelt, Jurgen Gommers

Zeer goed te woord gestaan en begeleid door Joost Hoekman bij het taxatieproces van ons huis. Joost is erg vriendelijk en vakbekwaam. Het taxatierapport is snel opgesteld en helder uitgewerkt. Dank voor de service!

Prima inspectie

Prima inspectie

Zeer deskundig

Jurgen is een echte vakman! Snelle/duidelijke communicatie en je ontvangt op zeer korte termijn een uitgebreid rapport.

snel, accuraat, professioneel

Op korte termijn een bouwkundig rapport vereist waar A en T Vastgoed geheel aan heeft voldaan. Eenvoudig en snel een afspraak kunnen maken. Een gedegen bouwkundig rapport met adviezen. Top!

Deskundig snel en duidelijk

Als makelaar verwijs verwijs ik mijn. (ver)kopers graag door naar A&T vastgoed. Of het nu gaat om een bouwkundige keuring of een taxatie, bij A&T weten ze precies wat ze doen. Mijn klanten worden er deskundig, snel en tegen scherpe prijzen geholpen. Het is een fijn om met zo'n professioneel bedrijf samen te mogen werken!"

• Snelheid
  • Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Toine Luijten, Jurgen Gommers, Bram Bongers

Roulet 5 5171SE Kaatsheuvel