Sympathieke man en uitstekende service!

Ik heb deze opdracht als zeer fijn ervaren. Ik zal andere mensen adviseren om met jullie contact op te laten nemen.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Joost Hoekman

Alles wordt gezien en op proffesioneler manier gerapporteerd

Ontzorgd.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Op een aantal lichtpunten en stopcontacten, staat geen spanning. Dit is niet gecontroleerd.

Snel en zeer kundig!

Mijn aanvraag voor een bouwtechnische keuring werd vlot ingepland. Jurgen werkt nauwkeurig en met een duidelijke uitleg. Het rapport was ook duidelijk en helder opgesteld. Ik wist snel waar ik aan toe was.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Aanrader als je een goede en snelle taxateur zoekt !

Fijne taxateur die met je meedenkt! Snel en op reële waarde getaxeerd en de dag na de taxatie het rapport in de mail! Taxateur kwam ook keurig om de afgesproken tijd. Reageert snel op zowel mail, bellen als appen. Volgende keer zeker weer!

Topservice!

Willem-Jan heeft ons ontzettend goed en vooral snel geholpen. De afspraak was snel gemaakt, de inspectie/opname kon snel plaats vinden en binnen enkele werkdagen was het taxatierapport gereed. Daarnaast verliep het contact gedurende het gehele proces erg fijn en klantvriendelijk!

Een echte aanrader

Een afspraak kon na telefonisch contact snel geregeld worden voor een bouwkundige keuring. Op de dag zelf was meneer Gommers bij mij aanwezig en dit heb ik als positief ervaren. Vriendelijke, serieuze jongeman met humor. Wat ik zeer kan waarderen. Alles werd een voor een nagelopen en daarvoor werd de tijd genomen. Uitleg van alles wat hij deed met redenen was erbij inbegrepen :). Het rapport / uitslag van de bouwkundige keuring kreeg ik voor mijn doen erg snel opgestuurd. (Volgende ochtend), in een koop is dat erg fijn, ook als het mogelijk is door de partij zelf uiteraard. Al met al een fijne ervaring gehad en zeker een aanrader! Nogmaals, bedankt Jeroen!

Prettige ervaring met A&T Vastgoed

Wij hebben de taxatie van onze woning aan de Weerijssingel in Breda laten uitvoeren door de heer Robin van Pelt van A&T Vastgoed. Vanaf het eerste contact verliep de taxatie voorspoedig. Duidelijkheid over tarieven, goede communicatie en een professionele uitwerking van het taxatierapport kenmerken zijn werkstijl. Al met al een aanrader!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Robin van Pelt

Zeer snelle en vriendelijke service

Mijn taxatie was erg snel geregeld en de contacten waren erg vriendelijk en prettig

Veel te hoog ingeschat

Een half uurtje rond gelopen en zo veel geld vragen om een taxatie te doen is echt te gek voor woorden. En dan nog eens VEEL te hoog.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Joost Hoekman

Dag Wijnand, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Heel fijn, want dan kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren! Ik begrijp dat jij de waarde te hoog vindt. In jouw situatie (scheiding) is dat begrijpelijk, maar wij moeten helaas onafhankelijk en objectief de marktwaarde bepalen. Vandaar kan ik me niet volledig kan vinden in jouw beoordeling. De waarde wordt niet bepaald in een half uurtje, maar na een uitgebreide analyse en onderbouwing op kantoor. Inderdaad is een inspectie ter plaatse een onderdeel van deze analyse.

prima ervaring!

snelle reactie op ons verzoek. afspraken konden meteen ingepland worden. zeer klantvriendelijke dame aan de telefoon.

• Snelheid
  • Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Toine Luijten, Jurgen Gommers

Snelle service en goede dienstverlening

Snelle service en goede dienstverlening

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Willem-Jan Zwaans

Mijn ervaring is dat er met deskundige kennis naar een bouwwerk wordt gekeken.

Reactie tijd tussen aannemen en uitvoering van bouwkundige inspectie is kort. Binnen vierentwintig uur hadden wij het rapport. Dankjewel voor de vriendelijke en deskundige optreden.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Vriendelijke, snelle en gekwalificeerde service

Een prettige ervaring om mee samen te werken Erg behulpzaam en altijd direct een antwoord op mijn vragen A&T Vastgoed kan ik ten zeerste aanbevelen

Goed en duidelijk verhaal

Duidelijk verhaal, ook het advies van het na isoleren was goed.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Willem-Jan Zwaans

keurig en netjes snel en accuraat

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Toine Luijten

Een goed georganiseerd bedrijf met bekwaam personeel. Snelle service, goed op de hoogte van de markt en zeer klantvriendelijk. Kortom niets op aan te merken!

Deskundig, vriendelijk en grondig

Bij een procedureel wat moeilijke taxatie heeft A en T Vastgoed de beslissende en bemiddelende taxatie uitgevoerd. Zeer vriendelijke en deskundige taxateur. Grondig rapport, en keurige snelle afhandeling.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Willem-Jan Zwaans

Fijne benadering en adviezen met gevoel voor de situatie

De taxatie verliep vlotjes en het was meteen duidelijk dat er met begrip en ervaring naar mijn situatie werd gekeken en daaraan gekoppeld werd geadviseerd. Knelpunten werden soepel besproken en opgelost. Kortom, een fijne ervaring!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Willem-Jan Zwaans

Snel tot een afspraak gekomen en getaxeerd

Alles zeer snel en naar wens afgehandeld, des te sneller kan mijn rente omlaag!

Goed, snel en vriendelijk

Snel geregeld, duidelijk en goede taxatie. Aanbevolen door Staete.

Goede duidelijke service

Goede service met heldere uitleg van activiteiten die uitgevoerd zijn

Uitermate prettige & snelle ervaring

Gezien de aankomende stijging van de hypotheekrente getracht om zeer snel onze aanvraag af te ronden, dit is voornamelijk gelukt door de zeer snelle actie vanuit A&T Vastgoed, waarvoor mijn dank!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Robin van Pelt

Goed meedenkwerk op tot een maatwerkoplossing te komen

Door een unieke situatie, zowel qua woning als qua hypotheekaanvraag was een maatwerkoplossing nodig. Hierbij heeft Robin goed meegedacht en zijn we tot een mooie oplossing gekomen.

Prettige verlopen taxatie

Helder en vriendelijk in de communicatie.