Super snelle vriendelijke aanpak

Robin, Fijn dat er zo snel gehandeld kon worden, dank je wel :-)

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Robin van Pelt

Vakkundige, snelle en klantvriendelijke service

De afspraak pastte niet meer in de agenda van het team in omgeving Dongen dus werd er een collega ingeschakeld uit het team uit Gouda. Dit om te zorgen dat er toch een afspraak mogelijk was. Tijdens de afspraak was er heel klantvriendelijk contact, werden vragen beantwoord, kregen we uitleg over het geen waar hij mee bezig was en heeft hij ook echt alles bekeken wat er tijdens de afspraak wenselijk was. Het rapport hadden we 2 dagen later al in onze mail staan met een uitgebreid verslag en alle gemaakte foto's. Kort samengevat zeker iemand die/een bedrijf dat we nog vaker langs zouden laten komen voor diensten die zij kunen leveren.

Vriendelijk spontaan goede klantenservice

Gewoon goed bevallen vriendelijke mensen

• Snelheid
  • Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? N.v.t.

Goede, snel en betaalbaar advies!

Toine heeft ons zeer goed geholpen. Maandag gebeld en vrijdag was alles al geregeld en hadden we het taxatierapport ontvangen!

Vriendelijk en vakkundig

Wij hebben voor de financiering van een verbouwing een taxatie laten uitvoeren. Dat is ons in alle opzichten goed bevallen. De communicatie was vlot, duidelijk, vriendelijk en professioneel. Hetzelfde geldt voor de uitgevoerde werkzaamheden. Bedankt!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Bram Bongers

Fijne en duidelijke bouwtechnische keuring

Goede ervaring!

Topservice!

Al tijdens het eerste contact werden diverse vragen gelijk beantwoord. Tijdens zowel de voorschouw als de oplevering was er een deskundig oog voor details, werden diverse nog af te werken punten opgemerkt, en vermeld in een helder en duidelijk verslag. De communicatie tussen Edwin, mijzelf en de vertegenwoordigers van de aannemer verliep soepel. Kortom een aanrader!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Edwin Kalee

Hele fijne ervaring met Bram!

Vanaf het eerste gesprek vertrouwen in Bram Bongers van A&T Vastgoed. Na goede afspraken te hebben gemaakt heeft Bram ons door de complexe wereld van de aanschaf van een woning begeleid in 2024.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Bram Bongers

Zeer grondige en nauwkeurige inspectie uitgevoerd!

Dhr. Gommers heeft zeer professioneel een bouwkundige inspectie uitgevoerd op een monumentaal pand (1200 m3 inhoud). Mooi bruikbaar rapport van 127 pagina's met 540 foto's.

Snelle service

Snelle service, goede communicatie

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Joost Hoekman

Vlotte en prettige bouwkundige keuring uitgevoerd

Prettig contact met Edwin Kalee gehad zowel vooraf als tijdens en na de bouwkundige keuring. Communicatie was helder en duidelijk. Afspraak voor keuring was ook snel gemaakt. Het rapport was ook uitgebreid en duidelijk.

Goede keuring

Het contact met Edwin Kalee verliep zeer goed. De communicatie was helder, een afspraak voor keuring snel gemaakt en het rapport was binnen korte tijd gereed. Het rapport was ook zeer grondig, uitgebreid en duidelijk.

Uitstekende bouwkundige keuring door Edwin Kalee

Vanaf eerste contact was Edwin heel vriendelijk en eerlijk. Zijn professionaliteit en kennis van zaken waren duidelijk merkbaar, en hij nam uitgebreid de tijd om elke hoek en elk detail grondig te controleren. Na de keuring nam hij nog de tijd om ons persoonlijk te spreken. Complimenten Edwin!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Edwin Kalee

Snel, professioneel en zeer vriendelijk.

We zijn erg goed geholpen. Rapporten zijn zeer uitgebreid, maar wel snel geleverd. Zeer vriendelijke medewerkers. Er wordt vaak gevraagd om een goede review achter te laten, maar deze komt uit ons hart. Top bedrijf!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Toine Luijten

Vriendelijke medewerkers, fijn en kundig advies

We hebben het huis dat we gaan kopen laten keuren en taxeren door A&T. Zowel de bouwkundig keurder (Edwin) als de taxateur (Toine) waren erg vriendelijk en namen rustig de tijd. Naast hun werkzamheden hebben ze enthousiast met ons meegedacht over de inrichting en verbouwingen van het huis en ons verschillende tips gegeven. Ook Mayke die we alleen telefonisch hadden gesproken dacht goed met ons mee, wat heel fijn was omdat we voor het eerst een huis kopen. Voordat we voor A&T kozen had ik ergens anders ook een offerte aangevraagd, A&T was ook nog eens de goedkoopste van de twee.

• Snelheid
  • Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Toine Luijten, Edwin Kalee

Snel, vriendelijk en vakbekwaam

De samenwerking heb ik als plezierig ervaren.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Toine Luijten

Joost een prettige en professionele Taxateur

Contact was prettig en afspraken werden nagekomen. Ook de afhandeling verliep soepel.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Joost Hoekman

Amazing service

Jurgen is extremely knowledgeable and made us feel very comfortable knowing he is taking care of our evaluation. Offers insights and suggestions over and above our expectations. Very impressed. Would recommend.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Super fijne ervaring met een bouwkundige keuring

Bouwkundige keuring uit laten voeren voor de aankoop van onze nieuwe woning door Jurgen. Jurgen is super enthousiast en vriendelijk. Goede ervaring, hij weet waar hij het over heeft een kijkt echt alles na. Ook het rapport was na ruim een dag al binnen Al met al zijn wij super fijne ervaring en een echte aanrader

Vakkundig

Onze ervaringen met Jurgen van AT Vastgoed zijn zeer positief. Met haviksogen ziet hij alle onvolkomenheden. Goede verslaglegging met duidelijke foto's om dit vast te leggen.

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Professioneel: prettige communicatie, snelle taxatie en komt afspraken na

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Robin van Pelt

Deskundig, eerlijk en direct, een enorme aanrader!

Mijn partner en ik hebben tijdens onze zoektocht gebruik kunnen maken van de diensten van taxateur Bram, werkzaam bij A&T Vastgoed. Deze samenwerking hebben wij als enorm positief ervaren! We voelden ons enorm begrepen en er werd op een eerlijke en prettige manier met ons gecommuniceerd. Bram heeft ons bij de taxatie van onze aangekochte woning geholpen, om te kijken of dit een goede aankoop was en hij heeft hierbij vanuit een deskundig oogpunt gekeken naar de plussen en minnen van de nieuwe woning. Het taxatierapport was binnen enkele dagen klaar, volledig en onderbouwd. Wanneer we in de toekomst gaan verhuizen, hopen we graag weer gebruik te kunnen maken van zijn diensten!

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Bram Bongers

Snel en vakkundig geholpen!

Zeer snel de woning kunnen laten taxeren, uit eerdere ervaringen weet ik dat dit bedrijf snel kan schakelen waar nodig en de woning vakkundig en eerlijk getaxeerd wordt. Aanrader!

Gewoon super

Heel blij dat jurgen er bij was. Super scherp op alle details en kan op hele begrijpelijke taal advies geven. Ik kan hem aan iedereen aanbevelen

• Door wie is uw woning getaxeerd of bouwkundig gekeurd? Jurgen Gommers

Zeer compleet voor een goede prijs

Zeer fijne ervaring. Was duidelijk en communiceerde goed. Heel flexibel en nog beter geprijst dan vereniging eigen huis.