Kundig, klantvriendelijk en efficiënt

Kundig en ze adviseren heel goed mbt zaken/dossiers die Suriname gerelateerd zijn.

Jullie worden zeker aanbevolen door mij

Prima notariskantoor om samen mee te werken. Er is mij niks negatiefs opgevallen over Lont en Lalmahomed. Ze zijn snel en professioneel.

Notariskantoor met veel kennis van zaken

Notariskantoor Lont en Lalmahomed heeft verschillende medewerkers die veel kennis hebben en die alle vragen juist beantwoorden. Mijn bedrijf doet verschillende zaken met Lont en Lalmahomed en per dossiers is het verschillend als het gaat om de snelheid. In het algemeen ben ik best tevreden.

Ik ben goed en snel geholpen bij jullie

Ik ben blij met dit Notariskantoor. Ik heb ze ingeschakeld voor een overdracht van mijn woning. Ze hebben goede kennis in huis om je goed te helpen. De stukken die ze mij hebben aangeleverd waren kwalitatief goed. Ik ben blij dat ik direct geholpen kon worden.

De notaris verleent een goede service

Een vriend van mij is al heel lang klant van jullie. Hij heeft mij aangeraden om contact op te nemen met de notaris. De laatste keer was toen ik bezig was met bepaalde opnamen van mijn huwelijksakte. Ik ben tevreden over de service van Lont en Lalmahomed. Ze hebben zeker de juiste kennis in huis.

Wij doen veel zaken met Notariskantoor Lont en Lalmahomed

Notariskantoor Lont en Lalmahomed doet genoeg voor ons. Wij zijn tevreden met wat ze aanleveren. Wat soms niet goed/ correct is trekken ze gelijk weer recht. Ze gaan snel en deskundig te werk. Alles word goed uitgezocht of je moet de juiste persoon hebben die daar meer over weet of die daar over gaat.

Heel klantvriendelijk

Ik werk samen met Notariskantoor Lont en Lalmahomed als tolk. Persoonlijk vind ik dat ze het goed doen. Ze zijn klantvriendelijk, flexibel, werken en reageren snel en ze doen hun best om de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Zeer goede begeleiding en kennis van zaken

Professioneel en degelijk, goede vakkennis en kunnen dit goed overbrengen op de klant

Fijn om zaken mee te doen

Zeer kundig met kennis van zaken.

Erg gastvrij ontvangen

Zeer klantvriendelijk. Zij hebben ons erg gerustgesteld en heel goed geholpen. Wij zijn heel positief.

Vakkundig - vertrouwd - begeleiden je goed door het proces - klantgericht & snel in de dienstverleni

Vakkundig - ik had direct het gevoel dat mijn dossier in goede handen is - begeleiden je goed door het proces - klantgericht & snel in de dienstverlening