Zeer positieve ervaringen. 100% aan te bevelen.

Wij ( Ester) hebben de dienstverlening van dit notariskantoor als zeer positief ervaren. Van het afspraak maken tot de afronding voor een nieuwe stichting. Als nieuwelingen voelden wij ons goed begeleid en waren de gesprekken niet alleen maar zakelijk maar ook mensgericht. Dit heeft ons geholpen om de juiste beslissing te nemen. Hartelijk dank en moge God jullie rijkelijk zegenen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw tijd en moeite om een reactie achter te laten. Wij stellen uw reactie zeer op prijs.

Uitstekend Notaris kantoor

Uitstekend geholpen door notaris Lalmahomed. Zeer professioneel maar tegelijkertijd heel vriendelijk en empatisch. Geeft een uitgebreid en volledig overzicht van zaken waarmee je tot een weloverwogen besluit kan komen. Vervolgens wordt je van a tot z begeleid in het proces waarbij zij waken over de juiste/correcte gang van zaken. Ik zou dit kantoor van harte aanbevelen en er zelf zo nodig ook altijd gebruik van blijven maken.

Geachte heer, Heel fijn om te vernemen dat uw erg tevreden bent. Hartelijk dank voor uw tijd en moeite.

Goed kantoor

Niks te klagen, helemaal top

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw reactie. Helemaal top!

Top kantoor

Top kantoor, hele fijne mensen! Scherpe prijzen en snelle afhandeling. Met name notaris Lont is een erg fijne en goede notaris!

Onvriendelijk,

Afspraak om 14.00 uur. Om 14.15 na navraag blijkt dat de stukken nog beoordeeld moesten worden en dat we gewoon moesten wachten. Gevraagd waarom er dan een afspraak om 14.00 uur was gemaakt? Volgens haar was dat normaal want dan gingen ze de stukken bekijken. Van klantvriendelijkheid was niets te merken. Arrogantie ten top. Ze dacht zeker met een simpele ziel te maken te hebben. Ze had ook eerlijk kunnen zeggen dat ze ons afspraak vergeten was, dan was er niets aan de hand geweest. Mij als een stukje …… behandelen daar zit ik niet op te wachten. Beste reclame voor een bedrijf.

Zeer geachte mevrouw, Wij vinden het jammer dat deze reactie niet de volledige weergave van de werkelijkheid is. Om te beginnen had u geen afspraak met ons op die dag. Aan uw contactpersoon was echter ook doorgegeven dat de afspraak met notaris Lont die dag niet doorging. Deze persoon heeft verzuimd dat binnen de familie te communiceren. Bij binnenkomst zag u de andere notaris (wij hebben 2 notarissen) bezig met het bestuderen van een dossier. U heeft toen de conclusie getrokken dat zij met uw dossier bezig was. Aangezien u sterk verontwaardigd was dat u tien minuten moest wachten en heel boos naar haar ging, heeft zij u ook duidelijk aangegeven dat u geen afspraak had met haar en dat zij niet bezig was met uw stukken. Er was hier kortom sprake van een misverstand. U was niet geïnformeerd door uw contactpersoon en u trok de verkeerde conclusie. U was vervolgens verbaasd dat u moest wachten. Het is op een notariskantoor heel gebruikelijk en normaal dat er onderzoek start nadat de klanten hun ID hebben gegeven. Dit duurt even omdat de ID's gescand en de systemen geraadpleegd moeten worden. U was heel ongeduldig en wilde het maar niet begrijpen en heeft ervoor gekozen weg te gaan. Tegenwoordig is het dan heel gemakkelijk een slechte beoordeling achter te laten. De collega van de receptie heeft de rest van de familie die toen aanwezig was wel kunnen uitleggen dat er geen sprake was van legalisatie maar een notariële volmacht die de notaris moet passeren. Zij toonden wel begrip. Recentelijk bent u weer op kantoor geweest bij notaris Lont en is alles naar tevredenheid afgehandeld.

Overdracht

Snelle en vriendelijke handeling van het kantoor is op z'n algemeen geweldig. Ik ben erg dankbaar voor de laatste behandeling van beiden notarissen maar ook algeheel personeel (in het bijzonder van Mevrouw M. Babajee) Top team, hartelijk dank!

Klantvriendelijk/ behulpzaam

Meneer Schoenmaker heeft een document voor mij opgezocht en gemaild. Voor hem “een kleine moeite” zoals hij dat zegt maar ik vind het super lief!

uitstekend!!!

ik ben een vaste klant bij Lont al een aantal jaren. ik kom zeker een paar keer per jaar bij hun langs voor mijn aankopen en verkopen. mijn vaste tussen persoon De Heer Schoenmaker is een top Heer die altijd bereikbaar is en mij altijd helpt in al mijn zaken. mijn laatste aankoop moest ik kopen voor 1 maart in verband met de opkoopverbod in Den Haag. ondanks de zeer korte tijd en ingewikkelde constructie en drukke schema had de Heer Schoenmaker de deadline voor 1 maart voor mij geregeld. heel netjes en professioneel afgehandeld zoals ik van hem gewend ben. niets te klagen hier. een zekere aanrader.

Met notariskantoor Lont-Lalmahomed wil je geen zaken doen!

Afgelopen oktober hebben wij een nieuwe woning gekocht. Meteen hebben we onze oude woning te koop gezet. Binnen een week waren er meerdere geïnteresseerden in onze woning en konden wij het verkopen. Toen begon het drama waar notaris Lalmmhomed verantwoordelijk voor is, maar geen verantwoordelijkheid voor wil nemen. Het bleek namelijk dat zij in 2015 grove fouten niet hadden opgemerkt in een foutieve splitsingsakte (incorrecte splitsingstekening en het ontbreken van de akte van vestiging erfdienstbaarheid danwel vestiging opstal op een erfpachtrecht). We zijn nu maanden en duizenden euro's verder en het is nog steeds niet opgelost. Wij hebben al maanden een dubbele hypotheek, omdat we ons huis niet kunnen verkopen. Wij hebben geprobeerd kosten op notaris Lalmahomed te verhalen, maar na een maand van complete stilte van haar kant, kregen we een killie pdf in de mail waarin stond dat ze weigerde te betalen. Wij voelen ons niet gehoord en begrepen en gaan een klacht indienen bij de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie.

Gedegen advies en vakkundige uitvoering

Ik ben gedurende het vastgoedoverdrachtsproces op een professionele manier te woord gestaan, de voorbereiding van de dossiers was zorgvuldig en de daadwerkelijke uitvoeringshandeling was plezierig en vakkundig.

Heel goed!

Ik kan bij Lont & Lalmahomed terecht met al mijn zaken. Ik word altijd uitstekend geholpen. Lont & Lalmahomed is erg professioneel, zij weten waar ze het over hebben en ik ben erg tevreden over al hun diensten. Daarnaast zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten!

Professioneel, vakkundig en betrouwbaar

De afwikkeling van mijn eerste aangekochte woning werd erg goed begeleid door het team van Lont & Lalmahomed. Ik werd tijdens het proces goed op de hoogte gehouden, de communicatie was duidelijk en tijdens het ondertekenen van de koopakte werd ook de tijd voor mij uitgetrokken om het e.e.a. te verduidelijken. Ze zijn uiterst professioneel, vakkundig, komen afspraken na en nemen veel werk uit handen om het koopproces in goede banen te leiden en op een juiste manier af te wikkelen. Ik was in goede handen en heb geen omkijken gehad in het proces. Ik kan dit kantoor ter harte aanbevelen.

Communiceren niet

We verkopen ons huis dus de koper mag de notaris kiezen. We hebben reeds 5 maanden geleden de stukken ingestuurd met de vraag of alles zo compleet is nooit een reactie op ontvangen. Staan we een week voor de overdracht hebben we nog geen enkele reactie dan wel stukken ontvangen. Ze zouden ons terugbellen. we zijn niet terug gebeld. volgende dag nog zelf weer gebeld. kreeg weer dezelfde formulieren in te vullen. krijgen we een dag voor het passeren de gegevens toegestuurd hebben ze eenzijdig de afspraak gewijzigd en zijn verbaasd. dat wij hier niets van wisten. Komen we uiteindelijk op de afgesproken dag en tijd binnen en worden we niet ontvangen komt er een jonge man naar ons toe met een agenda lijstje en vraagt hij waar we voorkomen en zonder ons uit te laten spreken roept hij al dat er geen afspraak is dus we wel weer kunnen vertrekken. Wij zullen dit kantoor nooit zelf meer kiezen of iemand adviseren. wat een slechte club. Nu maar hopen dat de financiele afhandeling wel goed verloopt.

Goede professional en goede bejegening

Mevr. Lont heeft me goed en zeer professioneel geholpen, in combinatie met haar optimale empathisch vermogen met behoud van zakelijkheid. Top.

Slecht bereikbaar en te hoge tarieven

Te hoge tarieven voor relatief simpele werkzaamheden en slecht bereikbaar.

Geachte mevrouw Lalbihari, Onze excuses voor het feit dat u ons in de maand december 2020 niet kon bereiken. De maand december was een heel drukke maand en wij konden met twee personen het niet aan om alle telefoontjes binnen 5 keren overgaan te beantwoorden. Het was wel mogelijk om een voicemail achter te laten en wij belden altijd terug; dezelfde dag of de volgende dag. Ik weet niet welke simpele werkzaamheden u bedoelt. Alle werkzaamheden leiden tot een akte en of een verklaring (legalisatie). Wij respecteren uw gevoel en zouden u graag uitleg geven over onze tarieven. Nogmaals onze excuses en wij hopen u de volgende keer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet,

zeer goede notaris

goede eerlijke advies en sneel afhandeling

Lont en Lamahomed heeft ons goed geholpen!

Lont en Lalmahomed heeft een hele brede kennis en kan voor elk persoonlijk geval goed helpen. Ik kom in de toekomst zeker terug!

Ze stellen je op je gemak en werken alles tot in de details uit voor je!

Je wordt hier super fijn maar wel zakelijk geholpen. Ze hebben erg veel kennis over zaken en stellen je heel erg op je gemak. Ook vond ik het erg fijn dat ik van mevrouw Lalmahomed een boekje kreeg over testament bij het leven.

De omgang met klanten is heel fijn en ze werken heel snel.

Correct en snel geholpen, ze doen alles heel netjes en volgens de regels. Ook zijn ze erg up-to-date met alles en krijg je bij vragen snel reactie. Als je een afspraak wilt maken hebben ze altijd ruimte voor je.

Ze zijn altijd goed bereikbaar en en gaan vakkundig en zelfverzekerd te werk.

Als makelaardij hebben wij altijd een fijne samenwerking met Notariskantoor Lont en Lalmahomed. Ze zijn in tegenstelling tot andere notariskantoren altijd goed bereikbaar. Het contact is ook altijd goed en we krijgen goed en kundig advies.

Notariskantoor Lont en Lalmahomed gaat snel en deskundig te werk!

Via bekenden bij Notariskantoor Lont en Lamahomed terecht gekomen, zij hebben mij super geholpen bij de verkoop van mijn huis. Dit ging altijd heel goed en deskundig, ze staan je vriendschappelijk te woord. Ook zijn ze erg attent, elk foutje die er mogelijk in staat merken ze op en geven ze aan. Ze werken alles goed uit en hebben een super oog voor detail.

Al 20 jaar klant en ze hebben mij nog nooit teleur gesteld!

Ik doe al 20 jaar zaken met Notariskantoor Lont en Lalmahomed en zij hebben me nog nooit teleurgesteld. Ze hebben super veel kennis van zaken en gaan altijd deskundig en professioneel te werk. Ik zal in de toekomst zeker klant blijven!

Lont en Lamahomed verzorgt goed de aktes voor ons!

Notariskantoor Lont en Lalmahomed regelt voor ons de het overdragen van de aktes. De overdrachten zijn altijd van hoge kwaliteit. Ook als je langs komt krijg je altijd bij binnenkomst gelijk een fijn gevoel. De werknemers hebben ook veel verstand van zaken en weten waar ze het over hebben!

Klantvriendelijke en snelle service!

Snelle service, goed contact via de mail gehouden

The best in Den Haag

Altijd correct, en hoffelijk behandeling.