Rustig deskundig meedenkend meelevend

De bovenstaande tekst zegt het al, en ik ga bij Joost Benerink met vol vertrouwen het traject in. Dank Joost, dank Marieke. Hartelijke groeten van Pieter Grimbergen

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Joost Benerink

Goed en vriendelijk werk van haar/ aanrader

Prima werk verricht en ben zeer tevreden!

Zoals het hoord

Recht door zee. Zegd wat er is en draait er niet om heen. Is eerlijk en correct en met respect. Denkt mee voor oplossingen. Hij kijkt in oplossingen en mogelijkheden. Niet in problemen. Ik en mijn gezin zijn erg blij met hem als tandarts.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Joost Benerink

ik ben met jullie blij mee

Vriendelijk

Fijn dat u mijn tandarts wilt zijn.

Positief

Ik ben super tevreden met Joost als tandarts en zijn assistenten . Professionele super schone praktijk , met vriendelijke relaxte medewerkers . Ieder zorgt dat je je relaxt en comfortabel in de tandarts stoel voelt . Er is continue aandacht voor de patiënt . Ik beveel iedereen deze tandarts praktijk aan

Deskundig en vriendelijk

Geweldig vakkundig team!

Geweld team, Echte vakmensen! Houden met alles rekening

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Joost Benerink

Een prettige praktijk met kundige vakmensen zowel achter de balie als aan de stoel

Ik word altijd prettig geholpen. Vanaf het moment van het maken van de afspraak tot en met de controle/behandeling aan de stoel

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Joost Benerink

Ik ben zenuwachtig, maar steeds minder.

Zie boven

die is heel goed

ze zijn heel duidelijk wat ze doen legen heel goed uit en ze stellen je op je ge mak

Ga zo door:)

Vriendelijk en attent, deskundig en vlot kunnen maken van afspraken

Fijne praktijk

Fijne praktijk met vriendelijke medewerkers. Duidelijk in wat ze doen en houden rekening met mij als patiënt.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? George Nazar

Fijne praktijk met echt op persoon aangepaste hulp.

Ik ben vorig jaar weer voor het eerst na zeven jaar naar de tandarts gegaan. Ik ben jaren niet geweest mede door angst maar ook wat persoonlijke omstandigheden. Ik was dusdanig lang niet geweest dat mijn vorige tandarts met pensioen was gegaan zonder dat ik het door had gehad. Ik heb mij hier bij de praktijk kunnen aanmelden en kon gelijk een afspraak maken op korte termijn, wat heel fijn was aangezien ik door mijn tandartsangst vaak bezoek aan de praktijk neig uit te stellen en zo kon ik gelijk doorpakken. De eerste afspraak verliep niet al te soepel, met veel paniek en tranen kreeg ik het uiteindelijk voor elkaar om in de stoel te komen. Het team is echt ontzettend fijn en ik voelde me al snel op mijn gemak en goed begrepen door de tandarts en de assistenten. De er op volgende afspraken verliepen al stukken beter en er werd ruim de tijd genomen om de behandelingen te kunnen doen, zodat we elke keer konden doen waarvoor ik kwam, ook als er toch wat onrust vanuit mijn angst tussendoor zou zijn. Alles wordt altijd goed uitgelegd en er wordt altijd goed overlegt of er dingen zijn waar ze rekening mee kunnen houden. Ook tijdens de behandelingen word er regelmatig gecheckt hoe het gaat en of ze evt nog wat voor me kunnen aanpassen als dat nodig is. Ik zou ivm mijn angst eigenlijk eerst doorverwezen worden naar de angstpolie in het ziekenhuis om daar bij een speciale tandarts alle benodigde behandelingen te ondergaan, maar uiteindelijk is het door hoe het team voor mij klaarstaat buiten de gewone tandartszorg heen tijdens de afspraken, gelukt om “gewoon” bij de praktijk te kunnen blijven. Ik ben erg tevreden en zou zeker mensen met angst voor de tandarts deze praktijk aanbevelen aangezien het voor mij echt heel veel heeft gedaan en ondertussen is een heel groot gedeelte van mijn tandartsangst verholpen doordat ik me heel erg prettig voel bij het team.

Perfecte service

Duidelijke uitleg en stappen, altijd correct en netjes. Uit ervaring op andere plekken.....hier minder gevoelig.

Professioneel en vriendelijk team

Je wordt vriendelijk ontvangen. De uitleg is erg duidelijk en de behandeling verliep prima! Prettige tandarts!

Zeer prettig

Vandaag heeft tandarts Benerink bij mij een implantaat geplaatst. Alles verliep zeer voorspoedig en pijnloos. Binnenkort komt er een nieuwe kies op het implantaat en heb ik alles weer compleet, Super!