Een goede prijs en service

Voor de basisverzekering hebben ze een mooie prijs en het contact via App verloopt snel en soepel

brilliant

every question is always good answered

In een woord prima!

Goed en duidelijk te woord gestaan. Er wordt duidelijk met je mee gedacht. Een prima ervaring.

Kort en onpersoonlijk

Ik vind de chat best snel maar de mail blijft zakelijker en overzichtelijker.

Hoi Ton, Bedankt voor het invullen van de review. Jammer dat u de chat als onpersoonlijk ervoer. Soms is het lastig om op schrift een warme en persoonlijke reactie te geven. We doen er alles aan om dit zoveel mogelijk te bewerkstelligen. We ervoeren dit soort problemen ook in de mail. Zo ook het volledig beantwoorden van vragen waardoor er veel herhaalverkeer was. Daarom is mailen niet meer mogelijk. Hopelijk kunnen we je de volgende keer warmer en, wanneer nodig, uitgebreider helpen via chat, whatsapp of telefoon om het review-cijfer te verhogen :) Nogmaals dank voor het invullen, een mooie dag en fijne jaarwisseling alvast! Met vriendelijke groet Jelmer

Prima geholpen

Ik was even in verwarring over de wijze van overstappen van Zilveren Kruis naar ZieZo. Maar werd vriendelijk en persoonlijk geholpen.

Klantenservice is top.

Ik had een vraag en deze werd gelijk beantwoord ook werd ik erg vriendelijk benaderd.

Snelle en goede service

Vriendelijk te woord gestaan

Je word altijd vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen en je gaat met een gerust hart verder.

the response is fast and helpful

quick response and working perfectly.

snel en nuttig

snel en nuttig

Really Efficient Customer Service

The chat function with CS is realy good and efficient, always able to help.

Snel en duidelijk antwoord

Ik werd snel geholpen (door Jeroen) en hij gaf duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Goede en professionele service

Bij vragen wordt je uitstekend geholpen door professionele medewerkers.

Snelle en heldere communicatie

Je word snel geholpen en ze geven duidelijke antwoorden op je vragen. Er wordt niet omheen gedraaid en ze zijn vriendelijk. Zeer prettig!

Goed!

Snel en duidelijk!

Duidelijk antwoord gekregen en vriendelijk geholpen.

Great customer service

Issue dealt with very kindly and efficiently, very happy with the customer support agent.

• Would you recommend us? Yes

heldere uitleg en snel geholpen.

heldere uitleg en snel geholpen.

Ontzettend klantgericht, goed geholpen

Bedankt voor de snelle hulp Jeroen!

Snel en duidelijk antwoord

Mijn vraag over de vergoeding voor een bepaalde zorgverlener werd snel en duidelijk toegelicht.

Gewoon goed

Eigenlijk geen ervaring en dat is positief toch ? Alles loopt zoals het hoort.

Duidelijk en snel bereikbaar

Verzekering die verzekerd wat je nodig hebt en snel en duidelijk bereikbaar is.

Super chat medewerkers

Erg behulpzaam en meedenkend, zeker via chat lekker laagdrempelig

Netjes geholpen

Vraag met betrekking tot een wijziging netjes beantwoord

heerlijke om snel direct contact met een chat box te hebben

fijn om meteen samen met de klantenservice in de polis details te kunnen duiken. Ook de snelle adequate antwoorden zijn heel duidelijk. Ik ben al wat ouder, maar ik begin inmiddels een voorkeur te krijgen voor een chatbox boven telefonisch contact. Top.