Uitstekend geadviseerd en top service

Top geadviseerd door Albert Visser, neemt de tijd voor je en adviseert goed wat er bij je past. Ook levering en service is top geregeld bij Capasbed!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Uitstekende service, goed product!

Lang op zoek geweest naar een kussen voor onze dochter, die veel last heeft van zweten. Iedere avond werd ze al snel weer wakker, nat van het zweet. Ook met het gebruik van katoenen kussenslopen en badstof handdoeken. We mochten een kussen uitproberen van Capas. Onze dochter zweet niet meer. Ze wil haar kussen niet meer kwijt! Ze wordt 's avonds niet meer nat wakker. Echt een goed product. Ook de service is goed. Wij hebben dit jaar een bedsysteem van Capas gekocht. Bij klachten word je serieus genomen en wordt het bedsysteem aangepast, totdat het naar tevredenheid is. En dat is héél fijn!

Uitstekende uitleg en service

Hebben na veel sites bezocht te hebben gekozen voor Capas. Waarom? Niet de bedden ketens te spekken maar voor de jonge enthousiaste verkoper met een uniek concept. Absoluut een goede keuze gemaakt en zijn meer dan tevreden over de elektrische lattenbodems matrassen en ombouw. Albert Visser verkoopt niet zo maar een bed maar een voortreffelijke nachtrust. Top aanbeveling voor CAPAS!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Uitstekend advies en mooie producten

Albert heeft ons uitstekend geadviseerd over de bedden voor onze B&B. Een gedreven vakman die verstand van zaken heeft. Voordat we onze B&B openden hebben we zelf op de natuurlatex matrassen geslapen met de dekbedden van Merino wol en dat was heerlijk!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Heerlijk slapen en goede service

Wij waren eigenlijk alleen op zoek naar een houten hoofdbord en vonden dit via het internet bij Capasbed. Daar hadden ze precies wat wij zochten. Maar na een bezoek aan Capasbed hoorden we Albert zijn verhaal over het matras,de wol en de bodem die ze daar verkopen en waren we verkocht. Omdat wij er nog niet uit waren in welke kleur we het hoofdbord wilden,werden er op ons verzoek stalen houtkleuren opgestuurd,zodat wij de kleur goed konden uitzoeken. Al vanaf de eerste dag en na 3 maanden nog steeds,bevalt ons het bed uitstekend. En ook als we nu nog vragen hebben over het bed,staat Albert direct voor ons klaar en wil als het nodig is zelfs naar ons toe komen om te kijken wat het probleem is. Kortom we hebben er geen moment spijt van gehad.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Wij zijn prima geholpen aan een bed wat ons een goed nachtrust geeft!

Wij zijn op een fijne manier voorgelicht over het Capasbed. Er werd op allerlei manieren met ons meegedacht. Ook over de levering en plaatsing van het bed zijn we dik tevreden!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Heerlijk slapen zo tussen de wol!

Een bed als een meubelstuk, en dan ook nog eens heerlijk slapen! We zijn erg blij met ons nieuwe bed!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Geen spijt van de aanschaf van een capasbed

Wij hebben geen spijt van de aanschaf van een capasbed. Slapen er heerlijk op.

Een perfecte matras

We hebben sinds enkele maanden een Capas matras en hij bevalt ons heel goed. Het is heerlijk slapen en met een Capas kussen erbij is het gewoon perfect.

Top bedrijf

Mensen die verstand van zaken hebben en je goed helpen. Mooi bedrijf met vakbekwame en gezellige mensen!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Service is uitstekend en de matrassen zijn top

We slapen nu een aantal maanden op de matrassen + bodem. We zijn goed geïnformeerd in de showroom, een paar weken na levering kwam Albert thuis de bodems afstellen. Mijn man vond zijn matras toch te stevig, dus werd dat zonder problemen omgeruild voor een zachter matras. Nog een pluim voor de bezorger die onvermoeibaar alles naar boven sjouwde...

Erg goed geadviseerd

We hebben na een goed gesprek en advies een matras met toebehoren besteld bij Capas. Het is een maand wennen met slapen, vooral dat je lichaam moest wennen aan dit matras. Maar nu willen we niet anders meer! Een erg aardige man kwam het bed thuis installeren. Als verbeterpunt zou ik willen zeggen: reactie op mails mag wat sneller.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

De service staat hier echt voorop!

Wij hebben een aantal jaar geleden een compleet Capasbed gekocht. Tot op heden nog geen spijt gehad van onze aankoop, een investering ja maar 1 die het dubbel en dwars waard is. - geen rugklachten -> dus geen bezoekjes meer aan de Fysio. - geen last meer van allergie door slapen tussen de wol. Niet alles was vanaf het begin gelijk goed, bijv. de kleur van het bed ombouw. maar... bij Capas gaan ze door tot de klant echt tevreden is, en dit werd ook extra leuk beloond met een cadeau nogmaals dank! Het doen wat we zeggen gehalte is hoog... aanrader dit bedrijf!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Service op gelijke hoogte als hun goed doordachte, kwalitatieve en ergonomische producten. Chapeau!!

Vanaf het eerste contact tot aan de levering en de nazorg (ruil ander kussen) zeer professioneel maar vooral altijd aangenaam. Een voorbeeld van hoe t ook kan!!!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Top matrassen en prima service

Wij zijn blij met ons nieuwe bed. De verandering van waterbed naar deze matrassen was spannend maar geheel naar tevredenheid. De matrassen liggen heel comfortabel. Ook het hoofdkussen is goed na enig zoeken en proberen. Ook daarvoor staat CAPAS garant! We slapen heerlijk! Bedankt!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Goed contact. Met goede kwaliteit de klant goed laten slapen!

Snel en efficiënt. Goed luisteren en proberen een slaapprobleem op te lossen. Hele goede kwaliteit gebruikte materialen.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

kwaliteit voor rust en gezondheid

Goede kwaliteit van producten. mooie service t.b.v matrassen. door kwaliteit makkelijk om te ruilen voor lichter/zwaarder matras.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

We slapen heerlijk op het nieuwe matras van Capas!

We zijn goed geholpen door de verkoper, hebben uitgebreide uitleg gehad over de materialen en bedsystemen. Fijn bedrijf met een goede service. Dus veel plezier van onze aankoop !

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Vakkundige begeleiding van begin tot eind!

De aanvraag werd binnen korte termijn met een heldere offerte en advies beantwoord. Na de bestelling volgde een overzichtelijk overzicht van het vervolg. De producten werden goed geleverd en de chauffeur gaf nog een laatste uitleg.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

zeer goede service en een perfect product

Wij slapen nu alweer 4 maanden op het bed. We zijn zeer tevreden. Het bed wordt geheel afgesteld op de juiste lighouding. Levering is keurig volgens afspraak. Alle persoonlijke wensen zijn door het bedrijf gerealiseerd. Heel waardevol is de goede uitleg die wij in het eerste gesprek kregen over de mogelijkheden, de kwaliteit, de uitvoering en alle mogelijkheden van de bedbodem en de matrassen.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Fijne verkopers met mooie producten

Fijn geholpen! Alles is mogelijk om tot een juiste keuze te komen.

tevreden,vriendelijk personeel

Fijn dat er mogelijkheid was om in de thuissituatie een bed te kopen en de info en keuze beperkt werd. Dit was voor ons ivm hersenletsel erg prettig

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Matras/lattenbodem ligt nog steeds niet altijd even lekker

Al aantal keer iemand geweest voor instellen lattenbodem. Service is daarin prima. Als ik een nacht maak rond de 7,5 uur en erg moe ben gaat t best. Maar ga ik op tijd naar bed, of uit wil slapen dan kan ik vanaf een uur of 6:00 geen houding meer vinden en lig ik continu te draaien. Alles gaat dan zeer doen. Mn onderrug doet zeer, mn heupen voel ik. Mn man slaapt best maar zegt ook: ik kan niet zeggen wat een topbed/matras. We hadden met onze boxspring meer plezier, maar die was ‘op’ dus daarom overgestapt op capas. Onderdekens en dekens hadden we al van slaappunt. Deken en kussen die zoontje heeft zijn volgens mij wel gewoon oké.

• Hoe slaapt u op uw Capasbed? Zie bovenstaand niet echt lekker
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Nee

Beste Rianne, Vervelend om te horen dat je nog niet lekker slaapt op onze bedden! Dit willen wij uiteraard graag oplossen. Wellicht is een andere hardheid van matras-kern een goede oplossing voor je. Vandaag nemen wij contact met je op om een afspraak te maken. Met vriendelijke groet, Capasbed - Service

Goed advies voor een bed.

Goede service en heel goed advies wat voor je de beste matrassen zijn en fijn dat het terug mag als het niet bevalt.

• Hoe slaapt u op uw Capasbed? Redelijk

Prima online geholpen!

Op verzoek van mij( ik had een nieuwe goede matras nodig) is door mijn schoondochter een matras besteld bij Capas, wij zijn niet in de winkel geweest het is allemaal telefonisch afgehandeld, maar het is goed gegaan en de service is prima

• Hoe waardeert u onze producten?
  • Hoe waardeert u onze service? N.v.t.
  • Hoe waardeert u het advies voorafgaand aan uw aankoop? N.v.t.
  • Hoe slaapt u op uw Capasbed? Heel goed

Over Capasbed

Capasbed biedt een gezonde en goede nachtrust. Daarvoor leveren wij een uniek bedsysteem op uw lichaam afgestemd en vervaardigd uit natuurlijke materialen. Onze klanten kunnen op ons rekenen! Zo krijgt u 90 dagen de tijd om te wennen aan het matras en geven wij 10 jaar garantie op onze producten. Kunt u er maar niet aan wennen? Dan lossen wij dat samen op. Wij gaan net zo lang door totdat u een gezonde en goede nachtrust ervaart op een echt Capasbed.