Superservice,Dikke 10+

Wij hadden een auto gereserveerd bij een ander bedrijf voor de trouwerij van me zusje. 2 uur voor de trouwerij zou ik de betreffende auto ophalen. Helaas bleek de auto er niet te zijn omdat hij niet was vastgezet. Dikke paniek!!! gauw aan het bellen geweest met me zwager over het probleem. Ik had Buena vida al op het oog dus gauw gebeld. zij hadden voor mij de dodge ram klaar staan op zeer korte termijn me zusje vond het eerste instantie niks zo een grote bak. dus stond de mustang op de wenslijst. 5 minuten voordat ik aankwam in Maassluis. die hadden ze staan gelukkig. de mustang meegenomen en wat foto's gemaakt ervan. helaas was er een mankement. en gelijk gebeld met silvan. Hij heeft me doorgeschakeld met Stanley. Stanley is toen uiteindelijk met de Ram gekomen om de mustang om te ruilen. Zo hebben we toch nog genoten van 2 auto's in 1 dag en heeft me zusje en zwager hun trouwerij kunnen beleven zonder iets er iets van te merken. Een Mooie blikvanger van een mustang en een Brullende Dodge Ram waar iedereen z'n nek voor omdraait. . Super service. 1ste punt om ons uit de brand te kunnen helpen op zeer korte termijn en 2 om gelijk adequaat te reageren op een mankement. dit is de 2e x dat er een auto hier gehuurd is. de eerste keer hadden me zwager en me zusje met de verloving een massarati gehuurd met chauffeur. Aanrader eerste klas. met mooie auto's en een super service. we zullen in de toekomst nog een keer contact opnemen met jullie , Dankjewel

• Welke auto heeft u gereden? Dodge

Beste Arnout, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Weer genoten van de Ferrari en de goede service!

• Welke auto heeft u gereden? Ferrari

Beste Raoul, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Fantastisch.

Ik ben vanmorgen met 3 kleinzonen bij Buena Vida geweest. In een woord fantastisch. Ik had al, bij het reserveren, een gevoel bij dit bedrijf. Keurig ontvangen, met koffie en fris, en de jongens kregen alle aandacht en uitleg. De ritten met de cabrio werden zeker niet afgeraffeld en waar mogelijk, werd er ook een beetje ondeugend gereden. De jongens mochten zelf kiezen welke auto ze wilde. Deze auto zijn zeker niet voor iedereen betaalbaar, maar in Maassluis staan ze voor je klaar voor een rit. Het is een aanrader voor de kinderen of kleinkinderen. Ps: Het zijn zeer correcte mannen daar en uiterst gastvrij, zeker een aanrader. Aanbevolen door Herman Steehouwer en 3 kleinzonen.

• Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Beste Herman, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Wat een Grandioos bedrijf. Superrr

Ten eerste: Wat een geweldige mensen van Buena Vida Wij zijn dit jaar getrouwd op 22-07-2022, en hebben bij Danny van buena Vida de Lamborghini Aventador gehuurd. Wat een Geweldige ervaring is dit. Echt een Wauw Factor waar je U tegen zegt. Onvergetelijk Danny en het Team van Buena Vida Hartstikke bedankt voor het delen van deze ervaring. Jullie zijn TOPPERS. Met Hartelijke Groet Andre en Shanthi

• Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Beste Andre, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Super vet, goed geregeld en heel vriendelijk!

Wij hebben een Porsche gehuurd voor 1 uur, en de ervaring was geweldig. Wij werden goed ontvangen, vriendelijke mensen en de administratie is netjes.

• Welke auto heeft u gereden? Porsche

Beste Nick, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Echt een top experience

Wij hadden een supercar met chauffeur gehuurd als verrassing voor onze kleinzoon van 13. Echt een super uur heeft hij mogen beleven. Vriendelijke chauffeur die zelfs de tijd nam ook ook een rondje te rijden met onze andere kleinkinderen. Ook Danny van Buena Vida was vriendelijk en enthousiast. Danny bedankt voor de Lamborghini Aventador. Mvg Perry

• Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Beste Perry, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Oplichters

Danny is een oplichter. Oude schades worden als smoes gebruikt om je borg niet terug te betalen. Ook al heb je foto's, hij betaalt niet alles terug. Krijg nog 500 Euro van Danny. Ik huur hier nooit meer en dat zou niemand moeten doen.

De dag van je leven !

Je droomauto rijden op de bijzonderste dag van je leven. Bij Buena Vida is dat mij gelukt. Danny heeft mij goed geholpen. Hij is zeer bereid om mee te denken, en het zo voor jou mogelijk te maken ! Via de mail duidelijk contact gehad, en alles netjes bevestigd gekregen. Ook op de dag kwam Stanley de auto op tijd brengen. Een korte uitleg en een rondje rijden bij ontvangst, heel prettig. Ik heb onwijs genoten van het rijden in de GTR en kijk dan ook terug op een fantastische dag !

• Welke auto heeft u gereden? Nissan GTR

Beste Collin, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Super vet gaaf, hart slag v 200

Duidelijke site, makkelijk.een reservering te maken. Verjaardags cadeau voor mijn dochter, zij zat alleen maar naast me met een grote smile. De Mc laren 570S was een genot om in te rijden. Ondanks al die pk's zonder probleem te rijden. Goede uitleg aan t begin, slim om door mij zélf een film te laten maken van de evt. kleine zaken, heb je geen gedoe achteraf. Een mooie collectie aan auto's. Danny bedankt voor de goede service en als mijn dochter dr rijbewijs heeft, weet ze al welke een rit krijgt.

• Welke auto heeft u gereden? Mclaren

Beste Warner, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Top service en klantvriendelijk!

Voor mijn vaders verjaardag voor een uurtje de Aventador gehuurd. Ook bij een last minute vertraging konden we nog snel verzetten. Super service. Kosten waarden waren van te voren duidelijk! Super klantvriendelijk geholpen!

• Ervaring met: Supercar shortlease
  • Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Beste Tim, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Super ervaring en top dag gehad met Dodge Ram 1500

Voor de 16e verjaardag van onze zoon is hij verrast met een dag rijden in de Dodge Ram 1500. Het was een geweldige ervaring voor hem en hij heeft zo genoten. Vanaf het eerste moment prima contact met de vriendelijke eigenaren en dit is zo gebleven. Prachtbedrijf met personeel vol passie voor hun vak. Nemen de tijd voor je! Absolute aanrader en wij zijn zeker van plan hier nog eens een mooie bolide te huren. Chapeau!

• Welke auto heeft u gereden? Dodge

Beste Helen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

top

na wat moeizaam contact (mail liep niet zo als het moest) was het een uitmuntende ervaring. voordat ik ging rijden een gesprek gehad met Danny, goede ontvangst. Daarna met Stanley gaan rijden in de mercedes , misschien wel wat langzaam, maar de gesprekken waren aanzienlijk vlotter. Maar wat een beleving !!! Mannen, dank voor deze ervaring en een pluim voor Stanley!

• Welke auto heeft u gereden? Mercedes

Beste Anko, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Geweldige ervaring

Geweldige dag gehad in de McLaren 570s, een dag om nooit meer te vergeten! Bedankt mannen dat jullie dit waar hebben gemaakt.

• Ervaring met: Supercar shortlease
  • Welke auto heeft u gereden? Mclaren

Beste Joey, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

de Dodge Challenger maakte het helemaal af!!

Ik heb deze zomer een geweldig weekend naar Kopenhagen kunnen organiseren met mijn zoon Daan. Als felicitatie voor zijn diploma zijn we met een Dodge Challenger van Buena vida Supercar Verhuur naar Kopenhagen geblazen. Mooie bak! Goed geregeld door leuke mensen! Aanrader!

• Welke auto heeft u gereden? Dodge

Beste Peter, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Mooi om in een supercar te kunnen rijden. Veel lof ook voor de klantvriendelijkheid.

• Welke auto heeft u gereden? Mercedes

Beste Raimond, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Een geweldige dag

Onbeschrijfelijk de Aventador S Een goede en vriendelijke service Dankjewel Buena Vida!

• Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Beste Ronald, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Ongelofelijke ervaring in de R8

Wat hebben wij genoten in een dag rijden met de R8 het geluid is onwijs bruut wat zorgt voor een onvergetelijke ervaring! Dankjewel Danny voor deze droom die werkelijkheid werd.

Nissan GTR

Na meer dan 1000 km te hebben gereden in de Nissan GTR van Buena Vida Supercar verhuur moet ik zeggen dat ik uiterst tevreden ben over mijn ervaringen. Je kan altijd snel een datum geven en er wordt dan meteen gekeken of de auto beschikbaar is. De Nissan GTR was echt een top auto met zijn acceleratie van 0 tot 100 in 3.5 seconden vlieg je letterlijk over het wegdek. De auto heeft ook een uitstekende wegligging waardoor je met gemak het gaspedaal tot de vloer kunt induwen. Bij het inleveren van de auto wordt er vriendelijk gecontroleerd en kun je weer naar huis. Kortom zeer tevreden.

• Welke auto heeft u gereden? Nissan GTR

Beste Dwain, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

What a Monumental day!!!

Een V12 Ferrari voelt aan als de Heilige Graal. Het is in mijn opinie het beste (atmosferische) motorblok dat ooit gebouwd is. Zo een drivetrain met zo een snelle gearbox... het is ongelofelijk hoe ze er bij Ferrari in geslaagd zijn. Het beste van allemaal is de sound: de pitch is gewoon perfect, evenals het volume (dat bij Buena vida zelfs nog hoger ligt door de capristo uitlaat op de FF). Een echte sexual trumpet als je het mij vraagt. Ik raad een tunnel run zeer hard aan! Een auto voor een echte door en door petrolhead zoals ikzelf. Ik zou zeggen boek bij Buena Vida om dit nog mee te maken, want auto's als dit zijn helaas een uitstervend ras. Neem 3 van je beste vrienden mee (in de FF) om deze onvergetelijke ervaring mee te delen! De beste 12 cilinders in de wereld wachten op je rechtervoet!

• Welke auto heeft u gereden? Ferrari

Beste Nico, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

A dream came true!

Een kleine 2 weken geleden zijn mijn vrouw en ik getrouwd. Als groot Ferrari fan kon een Ferrari dus niet ontbreken! Dankzij BuenaVida is dat gelukt! We hadden de Ferrari FF als trouwauto. De auto maakte onze prachtige en bijzondere dag nog specialer! De auto is prachtig en is zalig om in te rijden! Wat een genot! BuenaVida bedankt voor de Ferrari, geweldige belevenis, goede en vriendelijke service! Jullie verhuren met passie een droom belevenis!

• Welke auto heeft u gereden? Ferrari

Beste Michael, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Beste Buena vista team, Bedankt voor de geweldige experience voor mijn zoon Daniël. Alles is prima gegaan. Goede service. Grtjes, Jane

• Welke auto heeft u gereden? Audi

Beste Jane, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Geweldige stage!

Om mijn 3e leerjaar MAVO of te ronden drie weken moeten stage lopen bij een bedrijf naar keuze. De keuze was zo dus makkelijk gemaakt. Buena Vida! Dé plek voor de autoliefhebber. In deze korte periode veel gezien, gedaan én geleerd. Danny bedankt! Met vriendelijke groet, Stef

• Welke auto heeft u gereden? N.v.t.

Beste Stef, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Top geregeld!

Op zeer korte termijn een ritje in de AMG GT kunnen boeken als verjaardagscadeau, alles snel en goed geregeld! Gaan hier zeker nog wel eens terugkomen

• Welke auto heeft u gereden? Mercedes

Beste Arthur, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

De dreamtour een onvergetelijke top dag

Fantastische ervaring om in zoveel snelle prachtige auto’s te rijden. Erg goed en proffesioneel verzorgd. Leuke mensen, heerlijk weer, mooie route, beter kon ik mij niet wensen.

• Welke auto heeft u gereden? Mclaren

Beste Anton, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

De dreamtour was helemaal TOP!

Geweldige auto’s, prachtige route, mooi gezelschap en uitstekende verzorging!!! Wat een belevenis. Waar rijd je op één dag 2 Ferrari’s, één Lamborghini, een McLaren, een Jaquar, een Mercedes AMG, een Nissan GTR én een Audi R8? Bij Buena Vida dus. Echt een aanrader!

• Welke auto heeft u gereden? Ferrari

Beste Chris, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u een mooie beleving hebt gehad met een van onze Supercars. Bij Buena Vida Supercars staat service hoog in het vaandel. Tevens, zijn wij actief bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Buena Vida Supercars heeft verschillende review platformen, zoals Trustpilot en Google. Wij richten ons momenteel voornamelijk op Google. Het zou geweldig zijn als u de moeite zou willen nemen om deze review ook in Google te plaatsen. Dit helpt ons enorm om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We mogen altijd met ontzettend leuke klanten werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!” Team Buena Vida Supercars - Carina

Over Buena Vida Supercar Verhuur

Buena Vida is marktleider in het verhuren van exclusieve en bijzondere auto’s: Supercars. In de Benelux en inmiddels ook in de EU. Bijna 30 bijzondere en exclusieve supercars staan klaar voor jou! Ons gehele team staat voor jou klaar! De schitterende collectie exclusieve supercars in het assortiment geven je een onvergetelijke ervaring. Wij houden ze technisch en optisch in perfecte conditie. Het pand en de showroom van Buena Vida zien er altijd pico bello uit. Je bent dus van harte welkom om het schitterende assortiment te komen bekijken.