Perfecte dienstverlening

Recent de uitvaart van onze vader via Snijders uit laten voeren. Wij hadden hier (gelukkig) nog geen ervaring mee en wisten niet goed wat wij moesten verwachten. Dankzij de persoonlijke aanpak gecombineerd met 24/7 service en bereikbaarheid is de uitvaart precies zo verlopen zoals het hoorde te zijn. Overal is aan gedacht en dat geeft heel veel rust. Verder is het erg prettig dat het 24/7 mogelijk is om je dierbare te bezoeken in het rouwcentrum. Alleen al die gedachte geeft heel erg veel rust en steun in de week tussen het overlijden en de uitvaart. Alles was tot in de puntjes geregeld en is helder van te voren gecommuniceerd.

• Respect voor uw wensen

Fijne uitvaartonderneming met het gevoel op de juiste plaats

Zo mooi en zo professioneel, van de dag van overlijden tot en met de uitvaart zijn wij zo gesteund door Jacqueline... ondanks we ons moedertje verloren hebben zijn wij zeer blij met alles wat voor haar gedaan is... ze nemen alles uit handen en stellen je gerust als je het niet meer weet, professionaliteit, liefdevol, inlevingsvermogen, verzorging, noem maar op.... alles klopt, onze vader is ook door deze lieve familie verzorgt en als het onze tijd is wil ik ook door hun verzorgt worden. Als u een mooie verzorging van uw dierbare wilt, zouden wij Snijders uitvaartzorg zeker aanbevelen.

• Respect voor uw wensen

Dankbaar dat Ron wederom er voor ons was.

Nadat Ron ons heeft begeleid in 2018 toen onze moeder was overleden hebben wij altijd gezegd en gehoopt dat als er iets met onze Pa zou gebeuren, Ron ons zou moeten bijstaan. En ja dat heeft hij gelukkig gedaan. Onze dank is erg groot want onze wensen werden door Ron op een respectvolle manier uitgevoerd, zowel tijdens de voorbereiding als tijdens de uitvaart. Niets was hem teveel.

Zeer prettige ervaring met Snijders

Een review over crematie, klinkt raar, maar toch wil ik deze even achter laten. Ik denk namelijk met een glimlach terug aan de crematie, en niet omdat het mijn schoonmoeder was, daar kon ik mee lezen en schrijven, mis haar enorm, maar omdat we op een hele fijne, prettige manier begeleiding hebben gehad. Een zeer dierbare die overlijdt en dan ook nog een hele crematie regelen, ik ben van het regelen, maar het werd ook wel heel erg vol in mijn hoofd. Thomas weet daar perfect mee om te gaan. Thomas maakt de crematie overzichtelijk in mijn hoofd, stap voor stap, dag voor dag, werkte we naar de crematie toe. Heel prettig via whatsapp. “ Thomas, zou je dit kunnen regelen”, “Thomas wij willen graag dit veranderen op de rouw kaart” en ook de rouwkaart opties kwamen zelfs via whats app binnen. Vanaf je telefoon kon je dus de rouwkaarten beoordelen. Kortom van overlijden naar crematie verliep heel soepel en overzichtelijk door Thomas. Maar waarom ik deze review schijf is omdat Thomas gewoon een hele aardige kerel is, die naadloos aanvoelt wat voor een mensen wij zijn. We hadden heel veel verdriet, maar dat betekende niet dat er geen ruimte voor een glimlach was, en daar speelde Thomas goed op in/ ging daar goed mee om. De begrafenis wereld is van oudsher een zeer formeel gebeuren, afgezien van een paar standaard protocollen, heb ik Snijders Uitvaart niet zo ervaren, dit was veel informeler en persoonlijker. Door het intensieve en informele contact leek het wel thomas ons echt een beetje kende en dat kwam terug in het openingspraatje op de crematie. Dit openingspraatje was prettig en persoonlijk (stiekem verscheen er zelfs een kleine glimlach op ons gezicht). Helaas gaan er in de toekomst voor ons nog een aantal crematies aankomen die wij moeten gaan regelen (nou ja, die Thomas of Jacqueline moet gaan regelen), dus tot de volgende keer!

• Respect voor uw wensen

In moeilijke tijden een liefdevolle, sterke schouder

Als de meest moeilijke beslissing is genomen en het leven overgaat in de dood is het zeer waardevol als er iemand is die je bij de hand neemt om samen de juiste beslissingen voor een waardevol afscheid te maken. Jacqueline is zo iemand. De warme en liefdevolle maar toch ook de efficiënte manier van werken heeft bijgedragen aan een zeer mooi en persoonlijk afscheid van mijn lieve echtgenoot. Niets is teveel, goede suggesties en perfectie zorgen voor een goed evenwicht. Daarbij helpt de mooie locatie op Kerkweg 14 te Maarssen. Jacqueline, Stieneke en Gerrit verstaan de kunst zich onzichtbaar te maken als het kan en toch de regie te houden als het moet. Heel veel dank voor de steun in de moeilijkste periode van mijn leven. Veel liefs Ernestine

• Respect voor uw wensen

Als je dan toch een uitvaartonderneming nodig hebt; ga dan naar Snijders Uitvaartzorg toe!

Een goed gesprek met een prettig betrokken Thomas Macco van Snijders Uitvaartzorg was het begin van een goede samenwerking. Ideeën werden gegeven zonder opdringerig te zijn. Er werd goed naar ons geluisterd en een zorgvuldige uitwerking van de ideeën volgde. Zo veel betrokkenheid! We konden zaken loslaten en dat is in een hectische en verdrietige periode erg prettig. Wij hebben samengewerkt met een professionele organisatie die doet wat hij belooft en het menselijke karakter hoog in het vaandel heeft staan! TOP!

• Respect voor uw wensen

Professioneel, betrokken, persoonlijk en warm

Jacqueline van Snijders uitvaartzorg heeft ons bijgestaan bij het afscheid onze moeder/vrouw. Ze deed dit op een zeer professionele, maar vooral betrokken, persoonlijke en warme wijze. Ze was altijd bereikbaar, behulpzaam en dacht mee, geen moeite was haar teveel. Het rouwcentrum in het kerkje was precies de mooie en ingetogen plek die we zochten voor de afscheidsceremonie. Dank voor al je inzet, hierdoor kunnen we terug kijken op een heel mooi afscheid.

Uitvaart uitstekend verzorgd!

De uitvaart voor onze man/vader/opa/schoonvader was tot in de puntjes goed geregeld. Juist bij zo een dag hadden we geen betrokkener iemand als Jacqueline kunnen wensen. Bedankt voor alle goede zorgen en nazorg!

• Respect voor uw wensen

Warme ontvangst en perfect geregeld

Thomas is invoelend maar doet zijn werk ook met een zeer welkome dosis humor. Dat maakt een moeilijke tijd toch net iets lichter. Gedurende het hele proces zijn we echt ontzorgd. Na het eerste gesprek is hij direct aan de slag gegaan. De bereikbaarheid was top, we konden hem bellen, mailen of berichten sturen via Whats app. Wat ook heel prettig was in ons geval was dat Thomas in zijn netwerk iemand kende die een religieuze tint aan de dienst kon geven zonder dat het al te zwaar werd. We hebben niet al te lang geleden ook een uitvaart moeten regelen wat we toen via één van de grote uitvaartorganisaties hebben gedaan. Bij Snijders is het echt een wereld van verschil. De service is veel persoonlijker en is laagdrempelig. Wat toch ook prettig is, is dat hij vooraf inzicht geeft in de kosten door een begroting toe te sturen. De dienst zelf was mooi, het kerkje is sfeervol en uitnodigend. We hadden op advies van Thomas gekozen voor een informele setting, wat goed werkte met het beperkte aantal aanwezigen. Al met al zeer tevreden dus. Door het advies van Thomas kunnen we toch met een fijn gevoel terugkijken op een moeilijke tijd. Hoewel we hopen dat het nog heel lang duurt, zullen we bij een volgend overlijden Snijders zeker weer bellen.

• Respect voor uw wensen

Ontzorgen tot in de laatste puntjes

Vanaf het eerste contact met Thomas was er een zeer goed gevoel. We kregen alle ruimte onze wensen weer te geven, waar we niet zeker waren adviseerde hij ons in alle vrijheid. Het warme gevoel van de locatie op de Kerkweg, zowel het pand als de persoonlijke benadering hebben ons het afscheid gegeven waar we met een heel goed gevoel op terug kunnen kijken. Alle lof voor Snijders uitvaartverzorging

Warm en betrokken

Mijn ervaring met Snijders uitvaart is geweldig. Een mooier afscheid heb ik niet kunnen wensen. Wat een vriendelijke, hartelijke en warme mensen werken hier. Ze nemen zoveel voor je uit handen. Respecteren zeker de wenen van de familie en overledene. Het lijkt thuiskomen. Het voelde vanaf het eerste moment zo fijn. Je bent daar om afscheid te nemen van een dierbare maar omdat het zo fijn voelt als je daar binnen loopt zal je dat bijna vergeten.

Alles was perfect geregeld

In 1 woord: top

Onze ervaring met Snijders is eigenlijk niet anders te omschrijven dan top. De professionele en warme begeleiding van Thomas. De omgeving is sfeervol en warm, straalt rust uit. Daardoor ervaar je als persoon ook de rust.

Persoonlijk en respectvol

"Wij zijn er als u afscheid moet nemen". Na het overlijden van onze moeder en oma is dat wel gebleken en klopt dat helemaal. Niets was Jacqueline en haar medewerkers teveel en onze wensen werden tot in de puntjes geregeld. Ook de dag van de begrafenis is heel waardig verlopen. Wij zijn als familie zeer tevreden over Snijders Uitvaartzorg: professioneel, persoonlijk, meedenkend en altijd bereikbaar. Jacqueline is voor ons een grote steun geweest. Snijders Uitvaartzorg verdient derhalve een dikke pluim!

• Respect voor uw wensen

Liefde en respectvolle aandacht.

Vanaf de eerste moeilijke momenten een zeer warm en meelevend ontvangst. Heeft onze afscheid wat lichter gemaakt. Overal wordt over meegedacht. Wij zijn zeer dankbaar!

• Respect voor uw wensen

Een warm gevoel overhouden bij een zwaar afscheid

Vanaf dag één heb ik een fijn en warm gevoel gekregen van Snijders. Vooral Jacqueline is een geweldig lieve en empathische vrouw! Voor dat mijn moeder overleed hebben wij elkaar al mogen ontmoeten en ging zij aan de slag met mijn moeders wensen. Kleine details die je zelf vergeet, regelt Jacqueline allemaal! Een vrouw die ontzettend goed meedenkt (zelf nooit eraan gedacht een fotograaf in te huren) Mijn moeder heeft het afscheid gekregen dat zij graag wilde, en ook verdiende. Ik ben Snijders en specifiek Jacqueline ontzettend dankbaar voor hun goede zorgen. Zij hebben deze ontzettend moeilijk dag een stuk makkelijker gemaakt!

Fijn, ontzorgend en kleinschalig

Wanneer een dierbare komt te overlijden, komt er veel op je af als nabestaanden. Thomas en z’n team nemen veel stress en onduidelijkheid weg. Zij regelen wat er moet gebeuren, maar geven ook duidelijk aan wat er wel en niet kan. Eigenlijk is, zoals wij hebben ervaren, heel veel mogelijk. Er is veel tijd en ruimte om afscheid te nemen, maar ook even te ontladen. Het team werkt op de achtergrond hard om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en stemt telkens met de nabestaanden af. Heel erg fijn. Wij zijn super tevreden over de service, de dienstverlening en de kleinschalige en persoonlijke aanpak. Hou dit vast! Dit is volgens ons bijzonder en wordt erg gewaardeerd. Het klinkt misschien gek, maar mocht er weer iemand komen te overlijden dan zullen we zeker terug keren naar Snijders. Hopelijk duurt dit nog heel lang.

• Respect voor uw wensen

Een dierbare een mooi afscheid geven is een passie.

In corona tijd gaat alles een beetje anders. Hoe mooi is het dan als je een mooie afscheidsdienst kunt realiseren, wat door vakkundige mensen die zeer betrokken en vol empathie aan al onze wensen voldeden. Wij hebben het als zeer prettig ervaren om in informele sfeer afscheid te nemen van onze dierbare op de mooie locatie van het uitvaartcentrum Snijders.

• Respect voor uw wensen

Uitstekende uitvaartverzorging, betrokken en deskundig

Jacqueline heeft het afscheid van onze ouders op een hele mooie, lieve en respectvolle manier begeleid. Ze voelde precies aan wat we wilden, luisterde goed naar onze wensen en kwam zelf ook met goede voorbeelden en ideeën. Ze was zeer betrokken bij alles. Een warme persoonlijkheid die alle tijd voor ons heeft genomen en voor ons een enorme steun is geweest. Mede dankzij Jacqueline kunnen we terugkijken op een mooi en waardig afscheid van onze ouders. Wij willen haar nogmaals bedanken voor de uitstekende begeleiding.

• Respect voor uw wensen

Snijders is aangenaam betrokken en actief onderdeel bij de afscheidsverwerking.

Met Snijders uitvaartzorg hebben we mogen ervaren dat zij echt ontzorgen, dat alles kan en niets moet en zij initiatief nemen waar nodig. Letterlijk dag en nacht staan ze voor je klaar. Voorafgaand aan de begrafenis kun je alle dagen bij hun terecht om de overledene nog te kunnen zien. Dan hebben ze alle aandacht voor je, van koffie of drankje tot een goed gesprek. Kortom, door de fantastische inzet van deze lieve mensen is het afscheid een heel mooie herinnering die wij hebben meegekregen. Als U echt persoonlijke betrokkenheid zoekt bij zo'n droeve gebeurtenis dan raden wij U Snijders aan.

• Respect voor uw wensen

Professionaliteit met een persoonlijke en ontspannen sfeer!

Prettige onderneming met een persoonlijke en ontspannen sfeer en een zeer vlotte communicatie. Bedankt voor de goede zorgen! Martijn en Elma Baas Bergambacht (ZH)

Liefdevol

Ik heb in een intens moeilijke en droevige tijd, een arm om mijn schouders gevoeld door de mensen van deze uitvaartzorg. Als een zus, die mij en de kinderen troostte en ons alle zorg uit handen nam, zodat we ons alleen op onze dierbare konden focussen. Niets was jullie teveel, en in alles voelde ik jullie verbondenheid met ons. Dank jullie wel, je hebt een speciaal plekje in mijn hart. Ga door met dit liefdevolle werk dat je niet kunt doen als t niet uit je hart komt. Liefs

• Respect voor uw wensen

persoonlijke en fijne begeleiding waar echt alles mogelijk was waar we om vroegen.

Het van te voren alles kunnen regelen gaf ons veel rust in deze toch zeer moeilijke tijd. Mooi dat het ook mogelijk was wat de wensen waren van mijn schoonouders bijv het zaaltje in Nieuwegein dat hun kennissen ook afscheid konden nemen. Wat een ontspannen sfeer was er. Wel was het natuurlijk moeilijk dat ivm carona mijn schoonmoeder en ook het zusje van mijn man er niet bij konden zijn ze er toch een beetje bij waren door de foto's en filmpjes die gemaakt zijn. Ik hoop toch geen begravenis of crematie meer mee te maken in deze carona tijd vond het moeilijk dat je niet iemand toch dichterbij kan troosten arm om iemand heen te kunnen slaan.

Zeer invoelend.

Fijne mensen met veel empathie en begrip voor de situatie. Begrip in de zin van het al voor zijn van je persoonlijke wensen. Mijn persoonlijke ervaring is dat Thomas de ultieme hulpverlener is in de uitvaartverzorging. Heb van hem en zijn team alle steun ontvangen die ik nodig had bij het afscheid van mijn moeder.

• Respect voor uw wensen

Bij het overlijden van mijn opa, in corona tijd, zijn wij ontzettend goed geholpen. We hebben het klein en eenvoudig gehouden en dus de hele uitvaart/afscheidsdienst bij snijders gedaan fijne huiselijke sfeer. Was een heel mooi afscheid.

Over Snijders Uitvaartzorg

Veel komt er op je af in de dagen na het overlijden van iemand, die tot aan de dag van gisteren nog in je leven aanwezig was. Je gevoelens en emoties zijn de grootste hoofdzaak waarmee je hebt te maken, terwijl er anderzijds veel moet worden georganiseerd. Snijders Uitvaarzorg helpt je met het maken van keuzes. Wij nemen zorg uit handen door het regelen van praktische zaken. Hierdoor krijg jij alle tijd, rust en ruimte om op eigen wijze afscheid te nemen.

Over Uitvaartscore.nl