Betrouwbaar en zeer slagvaardig.

Als projectontwikkelaar en eigenaar van vastgoed, doen wij maar zaken met 1 makelaar en dat is Bert. Al 15 jaar zijn we aan elkaar verbonden en tot heden met een 100% succesratio! Of het nu ging om grote deals met bijv. beursgenoteerde ondernemingen (3.000m2) of kleine(re) deals, het contracterende vermogen én marktkennis is onovertroffen. Geen groot kantoor met massa aanbod, nee een sterk klein team die 'op maat' elke klus klaart. Zelfs nu in corona-tijd werken we samen aan onze grootste deal ooit, laat Bert en team maar hun werk doen, dan vinden ze gegarandeerd de passende koper-huurder-belegger.

Zeer bekwaam en een snelle service

Door de ruime ervaring in het vak hebben ze een uitstekende kennis van de actuele markt in Twente e.o. Hierdoor ben ik meerdere malen goed geadviseerd en begeleid bij taxaties & bemiddelingen. Integer, transparant en 'afspraak is afspraak'.

Marktgericht

JB Vastgoed heft de ervaring en deskundigheid die je verwacht rondom vastgoedwaardering en aankoop/verkoop transacties. Onderscheidend is dat ze dit op een enthousiaste en sympathieke manier doen.

Top makelaars

Zeer goed en betrouwbaar

Zeer tevreden!

Wij hadden JB Vastgoedadvies ingeschakeld voor de verhuur van onze winkelruimte in het centrum van Borne. Zij zijn goed op de hoogte van de markt. Zij hebben ons tussentijds steeds goed op de hoogte gehouden over eventuele ontwikkelingen en zijn er in geslaagd om ondanks de economisch onzekere tijden een geschikte huurder voor ons te vinden. Een prima resultaat, en dat ook nog eens tegen een scherpe prijs.

Correct

Snel gereageerd. Goed contact gehad van begin tot eind van de transactie.

Uitstekende dienstverlening en taxatie.

Voor herhaling vatbaar.

Geweldig goed

Ik huur een bedrijfs pand echt goed maatwerk Vriendelijke mensen 1 op 1 contact

ze laten de hele winkel zien ze helpen je met alles als er wat is

top

Snel en praktisch

Een snelle en directe communicatie zoals wij het in Twente graag zien.

Hele prettige samenwerking met Job Zwart!

Job heeft al meerdere succesvolle huurdeals gesloten in de panden van Dreesz. De samenwerking verloopt heel prettig en de communicatie is heel duidelijk. Bedankt Job!