Snelle communicatie, doet wat zie zeggen

Goede ervaring met Job van JB Vastgoedadvies. Snelle communicatie en doen wat ze zeggen. Bedankt voor de service en wellicht tot ziens.

Behulpzaam en vriendelijk

Ik ben erg goed geholpen. Er is goed meegedacht en geluisterd naar mijn wensen. Ook een leuk welkomstcadeau gekregen in het nieuwe kantoor!

goede en snelle service

goed en snel contact. prettige mensen om mee te werken.

Fijn bedrijf, doen wat ze beloven

We hebben een fijne nieuwe huurder, Job heeft ons prima geholpen.

Meedenkend en welwillend! Snel schakelen en het beste willen voor betrokken partijen. Fantastisch geholpen! Hierdoor kunnen wij doorgaan met wat we het liefst doen!

Goede snelle service!

Bert reageert altijd snel en kundig.

Betrouwbaar, doen wat ze beloven

Deskundig Verstand van vastgoed Goede kennis van de regio maar ook landelijk bekend

Betrouwbaar en kennis van zaken

Betrouwbaar, betrokken en kennis.

Denken in kansen

JB vastgoed denkt mee in de kansen en mogelijkheden die de markt bied, hier zijn we al enkele malen positief door verrast.

Een fijn en correct kantoor.

Het kantoor weet wat het zeggen wil goed te zijn voor de klant. Men staat open voor de gedachten van de klant. Geven aan wat wel of niet kan. Respecteren de denkwijze van de opdrachtgever en willen daar zo goed mogelijk ion meedenken. Aan elk compliment zit ook een soort van advies. Wat misschien nog een puntje is om mee te nemen zou kunnen zijn het eigen netwerk te verbinden met de netwerken van opdrachtgevers. Hierdoor zal er nog sneller de klant gevonden worden die nodig om tot zaken te komen. Mvg

Top! Korte lijnen, snelle reactie, al jaren een prettige samenwerking!

Top! Korte lijnen, snelle reactie, al jaren een prettige samenwerking! Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Enthousiast en no nonsense

Mijn ervaring met Bert is positief, altijd enthousiast en weet partijen bij elkaar te brengen!

Betrouwbaar en zeer slagvaardig.

Als projectontwikkelaar en eigenaar van vastgoed, doen wij maar zaken met 1 makelaar en dat is Bert. Al 15 jaar zijn we aan elkaar verbonden en tot heden met een 100% succesratio! Of het nu ging om grote deals met bijv. beursgenoteerde ondernemingen (3.000m2) of kleine(re) deals, het contracterende vermogen én marktkennis is onovertroffen. Geen groot kantoor met massa aanbod, nee een sterk klein team die 'op maat' elke klus klaart. Zelfs nu in corona-tijd werken we samen aan onze grootste deal ooit, laat Bert en team maar hun werk doen, dan vinden ze gegarandeerd de passende koper-huurder-belegger.

Zeer bekwaam en een snelle service

Door de ruime ervaring in het vak hebben ze een uitstekende kennis van de actuele markt in Twente e.o. Hierdoor ben ik meerdere malen goed geadviseerd en begeleid bij taxaties & bemiddelingen. Integer, transparant en 'afspraak is afspraak'.

Marktgericht

JB Vastgoed heft de ervaring en deskundigheid die je verwacht rondom vastgoedwaardering en aankoop/verkoop transacties. Onderscheidend is dat ze dit op een enthousiaste en sympathieke manier doen.

Top makelaars

Zeer goed en betrouwbaar

Zeer tevreden!

Wij hadden JB Vastgoedadvies ingeschakeld voor de verhuur van onze winkelruimte in het centrum van Borne. Zij zijn goed op de hoogte van de markt. Zij hebben ons tussentijds steeds goed op de hoogte gehouden over eventuele ontwikkelingen en zijn er in geslaagd om ondanks de economisch onzekere tijden een geschikte huurder voor ons te vinden. Een prima resultaat, en dat ook nog eens tegen een scherpe prijs.

Correct

Snel gereageerd. Goed contact gehad van begin tot eind van de transactie.

Uitstekende dienstverlening en taxatie.

Voor herhaling vatbaar.

Geweldig goed

Ik huur een bedrijfs pand echt goed maatwerk Vriendelijke mensen 1 op 1 contact

ze laten de hele winkel zien ze helpen je met alles als er wat is

top

Snel en praktisch

Een snelle en directe communicatie zoals wij het in Twente graag zien.

Hele prettige samenwerking met Job Zwart!

Job heeft al meerdere succesvolle huurdeals gesloten in de panden van Dreesz. De samenwerking verloopt heel prettig en de communicatie is heel duidelijk. Bedankt Job!