Boed behandeld

top

Soms wel wat teveel mogelijkheden

Geen handleiding cq stappenplan hoe ermee te werken

Wij moeten nog starten met de app en nemen nog contact op

Maar hier weet bedrijfsrooster niets vanaf. In de tussentijd horen we niets van bedrijfsrooster, dit lijkt me een aandachtspuntje.. Binnenkort worden we graag geïnformeerd over de mogelijkheden

Praktisch programma, medewerkers hebben online inzicht

Makkelijk in het gebruik. Als verbeterpunt zou ik willen aangeven dat wanneer je in een verlofaanvraag zit dat je dan kunt zien hoe de rest van het rooster eruit ziet. Je ziet nu alleen de verlofaanvraag maar je kunt niet zien hoe de bezetting in voor de rest van de dag is.

Ik gebruik inmiddels bedrijfsrooster al jaren voor mijn bedrijf

Er is nog veel meer mogelijk dan ik gebruik, maar de functies die ik gebruik werken prima. En als er dan toch vragen zijn, is de helpdesk zeer bekwaam om mij te helpen.

slechter dan verwacht

Het is niet heel gebruiksvriendelijk en ik heb een paar keer gemerkt dat mijn contactpersoon niet genoeg verstand had van de diverse functionaliteiten en opties.

• Gebruiksgemak van Bedrijfsrooster
  • Gebruiksgemak van de app N.v.t.
  • Communicatie met Bedrijfsrooster
  • Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

slechter dan verwacht

Bedrijfsrooster werkt prima voor een wat kleiner team, de roostering is duidelijk en overzichtelijk. Er zitten wat rare dingetjes in het bijhouden van de contracten en dergelijke maar daar is prima mee te leven. MOgelijkheden zijn er veel, helaas sommige wat omslachtig. Er is geen duidelijke handleiding en niet echt mogelijk om een klantenservice te bellen. Is een call center die eigenlijk niets weten of kunnen en terugbelverzoeken worden niet echt gehonoreerd. Al met al prima als je niet al te hoge eisen stelt.

• Gebruiksgemak van Bedrijfsrooster
  • Gebruiksgemak van de app