Fijne service en duidelijke communicatie

Johan is op verschillende manieren te bereiken en reageert op alle vragen snel, duidelijk en met respect voor de situatie. De uitvaartverzorging bij het overlijden van mijn moeder heeft hij goed geregeld volgens onze wensen. Fijn om in zo'n stressvolle periode iemand te hebben die je op deze manier in duidelijke taal kan ondersteunen.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer deskundig, betrokken en waardevolle(liefdevolle) uitvaart gehad door Johan

Johan is een lieve zeer betrokken deskundige man. Heb hem vanaf het moment van kennismaking steeds meer gewaardeerd in zijn omgang met onze overleden vader en met mijn zus en mij. Zo rustig en een en al luisterend oor. Kijkt en vooral luistert goed naar de wensen omtrent de begrafenis denkt hierin uitstekend mee. Zo dacht hij in mijn geval aan om iets van mij persoonlijk in de kist te leggen voordat mijn vader werd overgebracht naar het rouwcentrum en ik later daar het mooie moment kon zien. Nogmaals dank hiervoor Johan. Je kon Johan altijd bellen of mailen en kreeg altijd snel antwoord. Ook op de begrafenis let hij er uitstekend op dat alles loopt zoals je voor ogen hebt. En ook niet onbelangrijk de financiële afhandeling, waar bij ons nogal wat kosten werden doorberekend door het uitvaartcentrum, Johan zat er bovenop en regelt echt dat je niks teveel betaald. Johan nogmaals dank voor deze mooie afscheidsdag, een dikke knuffel Wilma

Had niet beter gekund!

Johan is zeer betrokken, professioneel, neemt de meeste zorg uit handen. Weet heel goed wat hij doet en geeft de mensen een goed gevoel gewoon door te doen zoals hij is!

Persoonlijk en betrokken

Johan is zeer betrokken en voelt goed aan wat er nodig is. Hij brengt rust in deze verdrietige periode. Hij neemt de tijd, denkt mee en houdt het overzicht. Dankzij Johan had mijn moeder een mooi en liefdevol afscheid. Dankjewel Johan!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Wij hadden het niet beter kunnen treffen!

Ook al weet je dat iemand jou gaat verlaten doet het toch pijn en voel je even hulp- en machteloos. Johans uitvaartzorg heeft ons hierbij erg goed geholpen door ons met heel veel liefde en begrip op te vangen en samen met ons de mooiste uitvaart te plannen, die wij voor „Ma“ hadden kunnen bedenken. Hij hielp ons stuk voor stuk afscheid te nemen en altijd het gevoel te hebben de controle te houden, maar niet overvordert te zijn. Hierbij was hij altijd authentiek en gaf ons gewoon het gevoel of wij mekaar al jaaren kenden. Wij hopen zijn hulp zo snel niet weer nodig te hebben, maar mocht het toch gebeuren, weten wij nu waar wij terecht kunnen. Nog eens bedankt! Jullie zijn toppers!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Ik zou het weer precies zo doen!

Ja, moet dat nu via internet vroeg mijn oude moeder over de uitvaart van mijn 94 jarige vader, gaat dat wel goed? Voor mij was het ook even een drempel maar nu achteraf kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer blij ben dat het op deze manier is gegaan. Het contact met Johan is vanaf begin tot eind uitstekend en prettig verlopen. De flexibiliteit tijdens het hele ‘proces’ is echt bijzonder prettig. De afspraken die gemaakt waren zijn perfect nagekomen. De prachtige (in overleg met Johan gekozen) kist, de mensen die mijn vader kwamen afleggen, de thuiskoeling, de rouwauto naar het uitvaartcentrum, de afspraken met het uitvaartcentrum, de planning, de perfecte begeleiding van Johan in het gehele proces en niet te vergeten het aantrekkelijkere prijsnivo, het klopte allemaal. Ik kan alleen maar zeggen dat moeders, familie en ikzelf blij zijn dat het allemaal zo mooi en respectvol is verlopen met daarbij grote dank voor Johan. Dit blijft altijd staan als een mooie herinnering en nagedachtenis. Het lijkt zo wel een reclamespotje maar ik kan het dan ook niet anders uitdrukken dan dat ik het weer precies hetzelfde zou doen (als het nu aan de orde zou zijn). Het gevoel dat ik het daarbij zelf (met hulp van Johan) op deze manier zo goed voor mijn vader heb kunnen regelen is daarbij een bonus.

Uitstekende service

Johan is een fijne man om in deze periode om je heen te hebben. Hij neemt je veel uit handen en zorgt dat alles soepel verloopt. Het heeft mij veel rust gegeven!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer god, zeer veel hulp

Meteen vanaf het eerste contact zeer goede en medelevende, ook meedenkende, begeleiding. Alles zeer positief. En alles zoals besproken en afgesproken. Ik zou uw begeleiding en bedrijf iedereen kunnen aanbevelen. Heel veel dank!

Fantastisch

Johan heeft het afscheid voor mijn vader zo begeleidt dat het ons hielp om papa neer te zetten zoals hij was, op alle fronten onze verwachtingen overtroffen. Aanwezig op de achtergrond als dat passend was. Maar voor ons was hij er de hele tijd, zorgde voor ons en nam alle zorg uit handen, waardoor wij er helemaal konden zijn. Bracht mooie ideeën, rituelen mee, zodat ook het afscheid voor de kleinkinderen betrokken en zo liefdevol was.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan werkt uiterst adequaat met een mooi gevoel voor wat nabestaanden nodig hebben.

In de hectiek van de gebeurtenis van het plots overlijden, zorgt Johan voor overzicht. Zijn aanpak en stijl zorgt direct voor vertrouwen en rust. En dat helpt bij het maken van mooie, laatste momenten en herinneringen.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan is prettig en begripvol id omgang en heeft ons perfect geholpen!

Alles zeer positief. Bedankt!

Super betrokken

Johan regelde voor een vriend van mij de begrafenis. Maatwerk maar geen onnodige kosten. Wist ook goed te levellen met betrokkenen tijdens de afscheidsbijeenkomst. Een fijn mens!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Voor deze uitvaart de meest perfecte begeleiding.

Ik had geen zin in emotioneel gezapig gedoe. Gewoon lekker vlot, regelen wat geregeld moest worden. Lekker nuchter. En dat was het. Ik had geen betere keus kunnen maken, al vond ik het van te voren wel een beetje spannend of er niet heel veel op mijn bordje terecht zal komen, maar dat is helemaal niet zo. En alles is mogelijk en overal wordt over meegedacht en de beste oplossing gevonden. Johan legt alles uit en maakt niets moeilijker dan het is. Super fijn zoals het is gegaan.

Uitmuntend

Mijn eerste contact met Johan was heel goed en hij heeft mij ontzettend goed begeleid. Meer dan eigenlijk afgesproken was. Daar ben ik hem zeer dankbaar voor. En veel persoonlijker dan een grote uitvaatzorg instantie. Als men persoonlijke ontzorging zoekt, dan kan ik Johan Uitzorg zeer aanbevelen.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Respectvol, kundig, behulpzaam en met veel liefde geholpen door Johan.

Ik was verrast door de manier zoals Johan Uitvaartzorg ontzorgd. Een hele verademing zijn manier van aanpak.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Snelle en professionele hulp. Zeer respectvol en inlevend met persoonlijke touch.

Johan heeft ons geweldig geholpen. Vanaf het eerste uur tot na de crematie. Ook de hulp met de rouwkaarten en advertenties is zeer op prijs gesteld.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Met hem is een "doe het zo veel mogelijk zelf" uitvaart probleemloos te regelen

Zie beoordelingen... Alles gaat vlot, niets wordt opgedrongen, respect voor alle eigen wensen etcetera. En alles voor een reële prijs. Gewoon top.

Prettige service - meedenkend - to the point

Wat een prettige mogelijkheid om zelf de uitvaart van onze moeder te kunnen regelen. Zo had zij het ook gewild. We kregen alles op tijd geleverd en ook nog vele handige tips.

Prima begeleiding!

Na aanvankelijk met de plaatselijke Uitvaartondernemer te hebben gesproken, had ik geen goed gevoel over het regelen van de uitvaart van mijn partner die ging overlijden. Daarom overgestapt naar Johan. Ik heb de uitvaart zelf naar mijn en mijn partners wens uit kunnen voeren met, waar nodig, de begeleiding van Johan. Ook heeft hij de taak van uitvaartleider op de dag van de crematie op zich genomen. Dit alles naar volle tevredenheid en afgestemd op onze wensen. Zeer tevreden!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan voelt feilloos aan waar je behoefte aan hebt

Ik wilde voor de crematie van mijn vader zoveel mogelijk zelf regelen. Dankzij Johan is dat heel goed gelukt. Hij heeft me voor een paar dingen in contact gebracht met de juiste mensen en hier en daar wat handige tips gegeven. Ik denk dat Johan ook als je minder zelf wil regelen een hele fijne uitvaartondernemer is. Ook een vermelding waard: mijn eerste contact met Johan was terwijl hij op vakantie was. Dat vond hij geen probleem en hij nam echt de tijd voor me om te horen wat ik wilde en wat ik nodig had.

• Begeleiding N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitsverhouding N.v.t.

Deskundig en betrokken

Wij hebben Johan leren kennen als een zeer betrokken en meedenkende persoonlijkheid. Hij voelt goed aan wat wij als familie belangrijk vonden. Helaas konden niet alle wensen worden uitgevoerd vanwege maatregelen, maar Johan wist dit prima op te lossen door alternatieve mogelijkheden aan te bieden. Hij nam ruim de tijd om dingen te bespreken. Ook zijn bezoek aan ons na de uitvaart hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan heeft mij aangenaam verrast met zijn persoonlijke aandacht!

De wens van mijn vader was dat de familie de uitvaart helemaal zelf ging verzorgen. Via google de site van Johan gevonden en een kist en een koelplaat besteld. Omdat we de koelplaat snel nodig hadden, heb ik de bestelling telefonisch gedaan. Tijdens het zeer prettige gesprek met Johan heeft hij nog diverse tips gegeven en daarna een uitgebreide e-mail gestuurd en daarin alles heel duidelijk uitgelegd. Zeer tevreden over deze dienstverlening

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Ik ben prima begeleid bij de uitvaart van mijn moeder

Ik heb niet zo veel ervaring met uitvaarten. regelen. Niettemin hebben wij gekozen om zelf de regie in handen te houden. Johan Uitvaartzorg heeft ons op uitstekende wijze begeleid. Alles goed geregeld en alle vragen adequaat beantwoord. Ik raad eigen regie met Johan Uitvaartzorg zeker aan

Perfecte Dienstverlening!

Johan denkt met je mee, is klantgericht, betrokken en staat 24-7 voor je klaar. Kortom perfecte dienstverlening!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Alle tijd voor gesprek of chat. Prima info. Ook met de kist was prima geregeld, net als met uitvaartverzorgers die voor het opbaren e.d. kwamen. Geeft aan waar je aan moet denken en is bereid te helpen als dat nodig is. Door het zelf te regelen zijn de kosten prima in de hand te houden. Alles is gegaan zoals het gewenst was.

Over Uitvaartontzorger – Johan Uitvaartzorg

Mijn missie als uitvaartondernemer Johan Uitvaartzorg en de Uitvaartontzorger, is om binnen de uitvaartbranche een nieuw gezicht te laten zien en een nieuw geluid te laten horen. Niet lijzig en stoffig, maar vlot en ongekunsteld. En natuurlijk altijd persoonlijk en respectvol help ik u bij het realiseren van uw persoonlijke wensen. Naast blijven ontdekken naar bijzondere plekken vind ik het fijn om mensen samen te brengen en te verbinden. Ik vind het heel waardevol om op deze manier iets bij te dragen waarin mensen meer samenwerken en naar elkaar omkijken. Want ieder mens is uniek. Waarom zou je tijdens de laatste reis je identiteit wegstoppen? Voor een persoonlijke uitvaart op maat voor elk budget, biedt Johan Uitvaartzorg en Uitvaartontzorger u een complete uitvaart aan, bel voor meer informatie naar 06-10 12 22 05, ook als u elders verzekerd bent. www.johanuitvaartzorg.nl / www.uitvaartontzorger.nl

Over Uitvaartscore