Prettig en persoonlijk

Toen mijn partner plotseling overleed, kwam ik al snel in contact met Johan. Hij gaf prettig en helder aan wat alle mogelijkheden waren. Daarbij liet hij de nodige ruimte om zaken zelf voor te stellen en te regelen, zonder dat hij daarbij het overzicht en de regie verloor. Johan is voor ons voor en tijdens de uitvaart een enorme steun en toeverlaat geweest. En hij is absoluut geen 'zwarte kraai', wat een verademing! Met Johan hebben we als familie en vrienden een heel persoonlijke uitvaart kunnen organiseren, waar we ondanks het enorme verdriet, met veel voldoening op terug kunnen kijken. Ik raad Johan dan ook van harte aan!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Goede uitvaartzorg, snel en doeltreffend

Wat er moest worden gedaan, gebeurde snel en doeltreffend. Johan hield zich stipt aan de afspraken. Johan is joviaal. Soms een tikkeltje te informeel en te kosten gericht. Na een overlijden wil je geen grapjes horen of horen, dat de firma voordelig is. Dat blijkt wel uit de offerte. Een verbeterpuntje wat mij betreft. Overall is Johan's concept prima en kan ik hem aanraden.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

onze ervaring goede verzorging en correcte begeleiding met alles.

Beste Johan. de uitvaart van mijn broer Hans Tur, is waardig en correct verlopen, precies zoals wij besteld hadden. Hans lag er keurig verzorgt in de kist en begeleiding was ook uitstekend. Wij zijn dan ook zeer te vrede hoe alles is gegaan. Op he gemeentehuis was de ambtenaar verbaasd dat ik een uittreksel uit een overlijdensakte vroeg, dat doet meestal de begrafenisondernemer. Ja zei ik toen dit is de moderne tijd het kan ook via internet, zelfs door mij een vrouw van 74. bedankt voor de goede zorg Gita Tur

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zo’n fantastische ondersteuning op zo’n intens verdrietig moment.

Ik ben dankbaar dat ik Johan heb gevonden. In zo’n kwetsbare periode weet hij exact wat er nodig is om er een mooie en liefdevolle uitvaart van te maken. Mijn complimenten aan zijn fantastische en lieve verzorgers die hun hart op de juiste plek hebben. Dit is exact wat je nodig hebt in zo’n moeilijke tijd. Veel dank en waardering voor jullie.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Fantastisch bijgestaan met regelen uitvaart.

Bij de voorbereiding van het overlijden van mijn schoonmoeder had ik al contact opgenomen met Johan. Johan heeft ons tips gegeven waar we allemaal aan moesten denken voor de voorbereiding, dit was erg fijn, waardoor we alles al netjes konden regelen voor de het overlijden. Hierdoor is alles soepel verlopen en konden we ons helemaal op het afscheid bezig houden. Als we vragen hadden konden we Johan direct bellen of Appen. Doordat we zelf veel regelden werd het afscheid nog persoonlijker en intenser, maar ik begrijp ook dat dat niet voor iedereen is weggelecht. Wij zijn zeer tevreden over de ondersteuning van Johan en zullen in de toekomst weer gebruik van hem maken.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Alles is goed verlopen én betaalbaar.

Johan heeft de afspraken gemaakt met het uitvaartcentrum en de rouwvervoerder en mijn wensen doorgegeven. Ik heb zelf onze afscheidscheids-bijeenkomst geleid. De vragen die ik had werden snel telefonisch/email beantwoord. En inderdaad, een heel wat sympathieker en oprechtere benadering dan bij bij de grote uitvaart ondernemingen. De grote clubs zijn vooral duur en leveren niet meer service.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Buitengewoon prettig, geen 'zwarte kraaien'.

Wij hadden de tijd om voor het overlijden van onze moeder al contact te hebben met Johan. Onze wensen begreep hij direct en de offerte was snel binnen. Toen onze moeder uiteindelijk overleed waren er geen losse eindjes meer en verliep alles heel soepel. De ons toegewezen verzorger Martinus Walther is een buitengewoon vriendelijk en meedenkend persoon die ons uitstekend heeft bijgestaan. Met op de achtergrond Johan die ons ook met het administratieve gedeelte goed heeft bijgestaan. Wij hebben helemaal op onze eigen manier afscheid kunnen nemen en dat is voor ons buitengewoon fijn geweest.

Een respectvolle uitvaart

Johan heeft met meer dan 100% inzet een mooie en sfeervolle uitvaart verzorgd.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een mooi en waardig afscheid voor mijn moeder

Johan heeft ontzettend goed meegedacht in onze wensen voor het afscheid. Johan handelt zeer proactief en heeft ons fantastisch geholpen met een uitvaart op een niet standaard locatie, iets waar wij van te voren niet eens over nagedacht hadden. Johan heeft ons ontzettend veel werk uit handen genomen en was daarbij 24/7 bereikbaar. Wij hebben gemerkt dat Johan veel ervaring heeft in het organiseren van een uitvaart en veel connecties heeft binnen deze sector. Waardoor er veel mogelijkheden waren, ondanks de Corona maatregelen. Wij kijken, ondanks het verdriet, met een goed gevoel terug op de uitvaart dankzij de geweldige service van Johan!

Zoals telefonisch besproken!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan heeft ons perfect geholpen

Bij het overlijden van mijn moeder in coronatijd heeft Johan met zijn creativiteit de mooiste uitvaart georganiseerd op een niet-standaard uitvaartlocatie. Johan heeft hierin zijn grote netwerk proactief gebruikt en snel gehandeld. Hij heeft onze wensen uiterst serieus genomen. Johan heeft frisse ideeën en neemt veel werk uit handen waardoor je je kunt focussen op hetgeen wat belangrijk is. Omdat het overlijden van een dierbare een zeer emotionele gebeurtenis is, heb je behoefte aan duidelijke sturing en geruststelling. Johan heeft dit op een uitstekende, warme manier verwezenlijkt. Zijn goede communicatieve vaardigheden hebben ervoor gezorgd dat de naasten, maar ook genodigden zich snel op hun gemak voelden tijdens de uitvaart. Johan voelt de stemming goed aan en geeft ruimte voor spontane acties, zoals bijvoorbeeld het laten spreken van een meisje van 4. Kortom: ik kan Johan van harte aanbevelen, Johan is oprecht, creatief en persoonlijk. Topper!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Heel prettig, hulpvaardig persoon met zeer veel kennis

Toen ik 's nachts belde na het overlijden van mijn moeder, nam Johan de telefoon op met: 'Dag Arlette S....' Dat gaf mij een goed gevoel. Johan zegt wat hij doet en doet wat hij zegt en was goed bereikbaar en hielp me via telefoon en mail om de uitvaart zo goed mogelijk te kunnen regelen.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer behulpzaam en vakkundig team

Als familie wilden we graag de uitvaart zelf organiseren, om het persoonlijk te houden. Hier heeft Johan met zijn team ook echt een bijdrage aangeleverd. Ze zijn zeer behulpzaam, ontzettend fijne begeleiding gehad. Ze denken mee en zijn vakkundig, en alles was zeer snel geregeld. Nogmaals veel dank voor jullie hulp!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer behulpzame, snelle inzet bij het regelen van ons afscheid voor mijn moeder.

Wij wilde de uitvaart zelf regelen en dat is gelukt door de inzet van Johan. Hij gaf zeer bruikbare tips, regelde een bepaald onderdeel van het afscheid (afleggen, koeltafel en vervoer) en zorgde ervoor dat wij de juiste papieren gingen aanvragen. Zeer prettig contact! Snel en effectief.

Johan ontzorgt

Johan is erg praktisch in een hectische tijd en leid je stap voor stap door alles heen. Hij doet meer dan moet en is erg betrokken.

Lost probleem op!

Johan heeft uitstekend werk verricht. De uitvaartbranche is een ondoorzichtige en schimmige wereld met veel verborgen kosten. Dat is erg irritant. Johan helpt je door het doolhof van kosten heen en daar waar het mis gaat schroomt hij niet zijn verantwoordelijkheid te nemen om het op te lossen.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan is een betrokken uitvaartonderneming met een menselijk hart.

Ik had voor het overlijden al contact gehad (via mail) met Johan. Hieruit blijkt al z'n betrokkenheid. Na het overlijden van m'n moeder heb ik hem gebeld . We hadden direct een goede klik. Hij heeft mij fantastisch begeleid. Na de dienst ben ik door veel familieleden en vrienden benaderd over Johan. Ook zij waren allemaal lovend.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Professionele begeleiding tijdens een moeilijke periode en prettig in communicatie.

Binnen 4 dagen moesten we een waardig afscheid organiseren met beperkt budget tijdens een lockdown... Johan begreep gelijk de context en schakelde snel en efficient. Per telefoon, mail en app. Zonder dat we elkaar hebben gezien hebben voorafgaand aan de uitvaart en voelde het vertrouwd. No-nonsens, flexibel en kosten bewust. Hoog nodig in een uitvaart wereld dat qua klantgerichtheid, prijs/kwaliteit verhoudingen en meerwerk procedures nog wat kan leren van andere branches...

• Prijs-kwaliteitsverhouding

perfecte begeleiding in een emotionele en hectische tijd

In de middag was mijn vader overleden nadat ik hem wekenlang had verzorgt. Diezelfde avond heb ik op internet gezocht hoe een uitvaart te regelen, toen vond ik de site van Johan. De volgende dag contact opgenomen met Johan en alles geregeld. De familie en ik hebben dit allemaal super positief ervaren, we hebben zoveel als mogelijk alles zelf gedaan en dat gaf ook een heel goed gevoel. Kortom ik kan het iedereen aanraden. M.vr.g. Marc Dallinga

Van harte aanbevolen

Onlangs heb ik het televisieprogramma Radar met als onderwerp uitvaarten in Nederland bekeken. Tot mijn verbazing zag ik dat niet het meest voor de hand liggende onderwerp werd besproken, namelijk: ‘regel de uitvaart van je geliefde familielid vooral zelf’, want daar word je pas beter van. Het is niet alleen goed voor je portemonnaie, maar vooral voor je verwerkingsproces. Zoveel werk is het helemaal niet; je kunt het zo ingewikkeld maken als je behoefte hebt, maar tot in het kleinste detail, kun je alles zelf bepalen. En dat is een vrijheid waarvan ik het idee heb dat de meeste mensen zich wat bewuster van mogen worden. (Ik vond het bijvoorbeeld fijn om het overlijden zelf aan te geven op het gemeentehuis, iets wat de huisarts nog niet eerder had meegemaakt.) Met een heel goed gevoel denk ik terug aan de begeleiding rond het overlijden van mijn lieve moeder. Ik mis haar, maar haar uitvaart heb ik met jouw hulp echt geweldig goed kunnen regelen. Weet je, Johan, je hebt helemaal niks voor mij ingevuld, maar me op een non-directieve manier geholpen om zelf de uitvaart de vorm te geven die het moest hebben. Zo werd de uitvaart een gebeurtenis die vergelijkbaar met een geboorte gevierd kon worden. Respectvol, zoals het hoort misschien, maar o, zo bijzonder!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

wat was je een enorme steun!

* je hebt een normale manier van praten (in tegenstelling tot b.v. Dela die de klemtoon op de emotie hebben liggen en daarmee onecht overkomen) * je gaf duidelijke informatie over mogelijkheden hoe de dingen zelf te regelen * ik voelde de vrijheid om te kiezen wat ik wilde en werd niet gepusht om meerdere producten af te nemen * ik voelde betrokkenheid die niet gespeeld werd * de dame die voor de verzorging kwam was een kanjer, wat een fijn mens * de mand die de spullen kwam brengen was kort en krachtig, wat goed was, hij beperkte zich tot waar hij voor kwam * je gaf duidelijke info over wat er allemaal mogelijk is in het zelf organiseren

Johan Uitvaartzorg is geweldig

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Johan Uitvaartzorg, helder en transparante offerte. Superfijne samenwerking.

Ben goed geholpen

Ben goed geholpen en je kan Ales vragen en hij help óveral mee als je het niét sn5

• Prijs-kwaliteitsverhouding

efficient en praktisch in combinatie met warm en persoonlijk

Johan is doortastend, vriendelijk, rustig en begeleid precies op de manier die ik fijn vond. Geen onnodige poespas, open, luchtig maar wel serieus, persoonlijk en heel secuur.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Snel in actie en zeer behulpzaam

Geweldig sympathieke mensen

Over Johan Uitvaartzorg

Mijn missie als uitvaartondernemer Johan Uitvaartzorg, is om binnen de uitvaartbranche een nieuw gezicht te laten zien en een nieuw geluid te laten horen. Niet lijzig en stoffig, maar vlot en ongekunsteld. En natuurlijk altijd persoonlijk en respectvol help ik u bij het realiseren van uw persoonlijke wensen. Naast blijven ontdekken naar bijzondere plekken vind ik het fijn om mensen samen te brengen en te verbinden. Ik vind het heel waardevol om op deze manier iets bij te dragen waarin mensen meer samenwerken en naar elkaar omkijken. Want ieder mens is uniek. Waarom zou je tijdens de laatste reis je identiteit wegstoppen? Voor een persoonlijke uitvaart op maat voor elk budget, biedt Johan Uitvaartzorg u een complete uitvaart aan, bel voor meer informatie naar 06-10 12 22 05, ook als u elders verzekerd bent. www.johanuitvaartzorg.nl