Hoe intens mooi kan een sober en simpel afscheid zijn...

De wens van mijn vader was duidelijk. Zo simpel en sober mogelijk. Dat heeft Johan op onnavolgbare wijze voor ons gerealiseerd. Simpel en sober maar intens warm, liefdevol en respectvol. Onze dank en waardering is enorm.

Het mooiste afscheid

Bij het overlijden van onze moeder wilde we alles zelf regelen en doen, zonder tussenkomst van een begrafenisondernemer. Door jullie goede service is dat gegaan zoals we gehoopt hadden. De kist, koeling en andere benodigdheden werden keuring op tijd thuis gebracht, waardoor we haar een prachtig afscheid hebben kunnen geven. En ook niet onbelangrijk heel veel kosten hebben bespaard. Dankjewel voor de goede service.

• Begeleiding N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitsverhouding

Liefdevolle aandacht in een tijd van verdriet.

Lieve Johan, Wat fijn om jouw aanwezigheid gehad te hebben tijdens het regelen van het afscheid van papa. Hoe mooi jij alles in goede banen leid en precies aanvoelt wat nodig is. Mede dankzij jou hebben we een bijzonder afscheid gehad van papa, waar ik met liefde op terug kan kijken. Dank je wel Johan

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Persoonlijk, flexibel, zorgvuldig en met veel geduld.

Johan heeft ons op een persoonlijke en integere manier door een ingewikkeld proces geleid. Alles wat hij kon regelen deed hij voor ons en daar was soms veel geduld voor ons en overredingskracht naar het crematorium voor nodig. Hij schakelt heel betrokken en professionele mensen in. Johan was voor ons altijd bereikbaar en reageerde meteen op berichten en vragen. Tijdens de afscheidsbijeenkomst was hij een betrokken en persoonlijke 'gastheer'. De verzorging van het afscheid van mijn vader was echt in goede handen!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan is een vriendelijke man en oprecht. Scherp en vooral duidelijk. En als je iets niet snapt legt hij het graag nog een keer uit. Maakt niet uit wanneer of hoelaat je hem belt of een mail stuurt je krijgt altijd antwoord. Een aanrader om met deze man te werken. Groetjes Anthony Domacassee

Gewoon Perfect geregeld

Johan is een geweldige man met aandacht voor de overledene en vooral veel aandacht en betrokkenheid voor de nabestaande Johan ga zo door

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Betrokken, eerlijk, kalm, vol passie en liefde. Beter had het niet kunnen zijn!

Johan heeft een enorme passie en liefde voor zijn vak. Hierdoor zorgt hij dat alles tot in de puntjes geregeld wordt, precies naar jouw eigen wensen. Niks is te gek. Johan heeft een warme, betrokken persoonlijkheid, die je terugziet in zijn manier van werken. Hij heeft een glasheldere communicatie, is eerlijk en heeft een kalme manier van begeleiden. Ik heb een prachtige afscheid kunnen regelen, zonder tijdsdruk en voor een betaalbare prijs, want ja, ook daar let Johan nog op! Ik had geen betere uitvaartondernemer kunnen treffen en zou Johan Uitvaartzorg dan ook met vol vertrouwen aanbevelen aan ieder ander.

Warme en persoonlijke benadering

Jouw improvisatietalent en het goed inspelen op ieders wensen en ideeën, hebben ervoor gezorgd dat we samen een heel persoonlijk afscheid hebben kunnen beleven.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Een uitvaart op maat en naar persoonlijke wensen uitgevoerd.

Van begin tot eind was Johan er voor ons allemaal. Voor mij was het prettig om mijn creatieve proces te kunnen delen in de beginfase en mijn moeder kon duidelijk aangeven hoe zij precies haar uitvaart wilde. Dat was gemakkelijk om hier naar te streven. Het was voor mij heel moeilijk om te zien dat Johan voor veel uitdagingen is komen staan en wat dit bij hem moet hebben gedaan. Johan heeft de kwaliteiten om snel te schakelen en professioneel te kunnen handelen. Het maakte het een prachtig afscheid waar iedereen naar terug kan kijken als sfeervol, huiskamergevoel en mijn moeder in de hoofdrol. Johan heeft ook veel aandacht gehad voor ieder familielid en hun behoeften in dit proces. Johan, dank voor jouw aandacht, liefde en inzet.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan staat iedereen persoonlijk bij

Onze ervaring met Johan was heel erg fijn, hij voelt ieder zijn wensen goed aan. Met een lach en een traan, staat hij je bij in een emotionele tijd. Ook komt hij met mooie ideeën die passend zijn voor een heel persoonlijk en warm afscheid.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Op de manier zoals wij het wilde, was allemaal mogelijk.

• Prijs-kwaliteitsverhouding N.v.t.

liefdevol

het ging allemaal rustig er was begrip zoals we dat wilde en ook als het kon .johan regelde dat .en het kwam goed .netjes en verzorgt met veel liefde en begrip .ik vond dat allemaal heel fijn .dus het afscheid .was goed ..met dank aan johan .

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Top verzorgd en Johan is een man met een gouden hart

Top verzorgd en zo mee levend ook Johan is super lief! Ook de mensen die het verzorgde ook super lief

• Prijs-kwaliteitsverhouding

met vertrouwen kunnen koersen op deskundigheid en ervaring van Johan

Johan heeft alle onderdelen van het proces snel en goed geregeld met dienstverleners op uiteenlopende plekken in het land. Gaf hulp en steun bij het plannen van mijn eigen activiteiten bij het organiseren en uitvoeren van de afscheidsbijeenkomst. Johan hield de facturen goed in de gaten.

Heel goed geregeld

Super netjes geholpen.Echt om aan te bevelen .

Liefdevol

Johan heeft de uitvaart van me vader fantastisch verzorgd. Samen met mijn dochter, johan en sjaak de verzorger mijn vader verzorgd. Wat was dat fijn om dat samen te mogen doen. Johan is een lieve rustige man,die goed in zijn werk is. Niks is hem teveel,en stond elk minuut van de dag voor ons klaar.. In mijn omgeving vertel ik vol trots over johan,hoe hij met liefde en respect de overledene verzorgd en mijn familie begeleid , tijdens deze verdrietige periode.. Dankjewel johan!!

persoonlijk

Prettige begeleiding, goede suggesties gegeven.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Prettige, gelijkwaardige, open omgang en professionele begeleiding

Iemand raadde ons Johan Uitvaartzorg aan. En we zijn blij dat we dit advies hebben opgevolgd. Omdat alles open was, konden we samen met Johan het afscheid en de uitvaart helemaal naar eigen idee invullen. Johan was onze coach en als uitvaartdeskundige regelde hij wat nodig was, steeds de vinger aan de pols houdend, met oog voor ieder van ons. Dankzij Johans inzicht en ervaring hebben wij op een heel prettige, relaxte, waardige manier afscheid kunnen nemen van onze lieve (schoon)moeder.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Het heel netjes verzorgt en een hele goede steun van de die hebben geregeld

Ga zo door was fijn om zo af scheid te kunnen nemen

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Johan brengt rust, overzicht en werkt kostenbesparend

Heel fijn om iemand te hebben die weet hoe zaken geregeld moeten worden en met je meedenkt in de mogelijkheden. Ook laat Johan de financiële mogelijkheden zien en daarbij de opties, hierdoor kun je een betere keuze maken.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Fijne service en duidelijke communicatie

Johan is op verschillende manieren te bereiken en reageert op alle vragen snel, duidelijk en met respect voor de situatie. De uitvaartverzorging bij het overlijden van mijn moeder heeft hij goed geregeld volgens onze wensen. Fijn om in zo'n stressvolle periode iemand te hebben die je op deze manier in duidelijke taal kan ondersteunen.

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Zeer deskundig, betrokken en waardevolle(liefdevolle) uitvaart gehad door Johan

Johan is een lieve zeer betrokken deskundige man. Heb hem vanaf het moment van kennismaking steeds meer gewaardeerd in zijn omgang met onze overleden vader en met mijn zus en mij. Zo rustig en een en al luisterend oor. Kijkt en vooral luistert goed naar de wensen omtrent de begrafenis denkt hierin uitstekend mee. Zo dacht hij in mijn geval aan om iets van mij persoonlijk in de kist te leggen voordat mijn vader werd overgebracht naar het rouwcentrum en ik later daar het mooie moment kon zien. Nogmaals dank hiervoor Johan. Je kon Johan altijd bellen of mailen en kreeg altijd snel antwoord. Ook op de begrafenis let hij er uitstekend op dat alles loopt zoals je voor ogen hebt. En ook niet onbelangrijk de financiële afhandeling, waar bij ons nogal wat kosten werden doorberekend door het uitvaartcentrum, Johan zat er bovenop en regelt echt dat je niks teveel betaald. Johan nogmaals dank voor deze mooie afscheidsdag, een dikke knuffel Wilma

Had niet beter gekund!

Johan is zeer betrokken, professioneel, neemt de meeste zorg uit handen. Weet heel goed wat hij doet en geeft de mensen een goed gevoel gewoon door te doen zoals hij is!

Persoonlijk en betrokken

Johan is zeer betrokken en voelt goed aan wat er nodig is. Hij brengt rust in deze verdrietige periode. Hij neemt de tijd, denkt mee en houdt het overzicht. Dankzij Johan had mijn moeder een mooi en liefdevol afscheid. Dankjewel Johan!

• Prijs-kwaliteitsverhouding

Wij hadden het niet beter kunnen treffen!

Ook al weet je dat iemand jou gaat verlaten doet het toch pijn en voel je even hulp- en machteloos. Johans uitvaartzorg heeft ons hierbij erg goed geholpen door ons met heel veel liefde en begrip op te vangen en samen met ons de mooiste uitvaart te plannen, die wij voor „Ma“ hadden kunnen bedenken. Hij hielp ons stuk voor stuk afscheid te nemen en altijd het gevoel te hebben de controle te houden, maar niet overvordert te zijn. Hierbij was hij altijd authentiek en gaf ons gewoon het gevoel of wij mekaar al jaaren kenden. Wij hopen zijn hulp zo snel niet weer nodig te hebben, maar mocht het toch gebeuren, weten wij nu waar wij terecht kunnen. Nog eens bedankt! Jullie zijn toppers!

Over Uitvaartontzorger – Johan Uitvaartzorg

Mijn missie als uitvaartondernemer Johan Uitvaartzorg en de Uitvaartontzorger, is om binnen de uitvaartbranche een nieuw gezicht te laten zien en een nieuw geluid te laten horen. Niet lijzig en stoffig, maar vlot en ongekunsteld. En natuurlijk altijd persoonlijk en respectvol help ik u bij het realiseren van uw persoonlijke wensen. Naast blijven ontdekken naar bijzondere plekken vind ik het fijn om mensen samen te brengen en te verbinden. Ik vind het heel waardevol om op deze manier iets bij te dragen waarin mensen meer samenwerken en naar elkaar omkijken. Want ieder mens is uniek. Waarom zou je tijdens de laatste reis je identiteit wegstoppen? Voor een persoonlijke uitvaart op maat voor elk budget, biedt Johan Uitvaartzorg en Uitvaartontzorger u een complete uitvaart aan, bel voor meer informatie naar 06-10 12 22 05, ook als u elders verzekerd bent. www.johanuitvaartzorg.nl / www.uitvaartontzorger.nl

Over Uitvaartscore.nl