vriendelijke en probleemoplossing gerichte monteurs

Voor deze specialisten was onze 30 jaar oude houten schuifpui toch een novum. Kortom best wel een dingetje om hier de reparatie uit te voeren. Geduld en innovatief handelen hebben tot een bevredigend resultaat geleid.

Aardige vakkundige mannen

Tevreden over de werkzaamheden

Bedankt voor uw positieve reactie en uw vertrouwen in 123schuifpuien.nl. Een Tevreden klant, dat is waar wij het voor doen!

Uitstekend!

Na mijn opvraag snel een reactie en offerte ontvangen. Vervolgens een afspraak ingepland. Monteurs waren keurig op tijd, vriendelijk en netjes. De klus viel hen enigszins tegen, maar de pui doet het weer als vanouds. Van harte aanbevolen!

afspraak nagekomen

oude schuifpui onderdelen vervangen. tijdsafbraak nagekomen, correct uitgevoerd.

ondanks tegenslagen toch tevreden

Het sluitsysteem in de schuifpui werkte niet meer en bleek op slot te zitten. Daarom moest de deur met een slijptol los gemaakt worden. Van tevoren werd ik gewaarschuwd dat dit veel stof zou geven en dat schade aan de pui niet te voorkomen was. Met veel geduld en voorzichtigheid werd te werk gegaan maar kon stof en schade niet voorkomen. Slot en handgreep moesten worden vernieuwd waardoor de rekening hoger uitviel dan de offerte. Ook dit werd tijdens werkzaamheden medegedeeld. Na ruim 3,5 uur was de klus geklaard. Nogmaals dank voor al het geduld en doorzettingszettingsvermogen. Goede service!

Een top ervaring

Ik had 123Schuifpuien verzocht mijn schuifpui te repareren die moeilijk te openen was geworden. Ze boden uitstekende service, hadden technische expertise en waren volledig betrouwbaar.

Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Netjes,snel,vakkundig en op tijd.

Alle klachten netjes opgelost. Ze hebben er echt verstand van. Prima gedaan.

Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Adequaat, snel en zeer klantvriendelijk

Fijne ervaring en zeker aan te bevelen! De monteurs gingen pas weg nadat de schuifdeur weer liep als een zonnetje.

Super goed geholpen

Ben een blij mens de schuifpui doet het weer naar behoren deskundig team na zeker 3 jaar ergernis in anderhalf uur opgelost, veel eerder moeten doen.

Prima!!!

Onze schuifpui van 32 jaar oud is prima gerepareerd. De mannen die het hebben gedaan waren erg kundig en vriendelijk en hebben heel erg netjes gewerkt.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Vakmensen die het probleem vakkundig oplossen

Komen hun gemaakte afspraken na. Werken netjes.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Prima communicatie en goede, duidelijke prijsstelling

Fijne samenwerking met de heren, die netjes en cfm afspraak hun werk hebben gedaan

Komt afspraken na. De schuifpui was weer prima gemaakt.

Er werd vlot en efficiƫnt gewerkt.

Bedankt voor uw positieve reactie!

Prettige samenwerking. Vriendelijk, deskundig en snel.

Vriendelijke medewerkers die meedenken met mijn wensen. Vakkundige en snelle afhandeling.

Top monteurs

Bedankt voor uw reactie. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent.

Goed werk geleverd

Keurig en snel gewerkt

prettig

als prettig

Bedankt voor uw reactie. Tevreden klant, daar doen we het voor.

Netjes en snel gemaakt

Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Daar doen wij het voor.

Vakmensen

Stipt, netjes, vakkennis

Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Zal dit bedrijf zeker aan andere aanbevelen

Was geen gemakkelijke klus maar resultaat is boven verwachting. Bedankt mannen!

Bedankt voor uw reactie. Een tevreden klant, daar doen wij het voor!

Geheel volgens afspraak schuif pui gerepareerd, bedankt.

Nette duidelijke offerte, scherpe prijs, afgesproken dag en tijd, schuif pui loopt weer als een zonnetje. Prima werk.

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Daar doen wij het voor!

Prima service.

Prima service.

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent!

Pieter acker 103

1965SR Heemskerk