prima werk geleverd

ondanks het zware werk bij deze puien goed gewerkt

goed werk zeer tevreden loopt weer als een zonnetje

De mannen van 123schuifpuien werken netjes en accuraat. Nadat de schuifpui is voorzien van nieuwe onderdelen en rubbers werd de schuifpui terug geplaats, en gecontroleerd op soepel lopen en werking. Dik tevreden dat mijn schuifpui van 30 jaar oud weer soepel loopt en het hef gedeelte weer werkt als nieuw.

Bedrijf en monteurs geweldig, pui schuift als nieuw

De afspraak en werkzaamheden volgens offerte correct uitgevoerd. Pui was van 1993

zeer tevreden

er werd heel zorgvuldig en vriendelijk gewerkt

Professioneel en netjes

Al 6 jaar gaat onze schuifpui moeilijk open en dicht en hadden we last van tocht, we twijfelden of de hele schuifpui vervangen moest worden maar wilde eerst nog proberen of het re repareren was. Een week geleden zijn de monteurs bij ons langs geweest en hebben de onderdelen vervangen en zijn pas weggegaan toen echt alles perfect werkte. De monteurs waren erg aardig en werkte netjes. Ook het contact vooraf ging erg snel en makkelijk. Zeker een aanrader!

Goed en netjes

Komen de afspraken netjes na en de schuif pui van 25 jaar loopt weer op rolletjes.

Échte vakmensen

De schuifpui die al jaren niet meer open ging, is vakkundig hersteld. Ben er zo blij mee.

Bedankt voor uw positieve reactie!

goede afspraak

monteurs hebben volgens mij heel goed werk afgeleverd ,ging snel dus waren ze weer gauw weg.

Prima bedrijf

* Deskundig. * nette werkzaamheden. * nette prijs.

Bedankt voor uw positieve reactie en uw vertrouwen in 123schuifpuien.nl

Prettig personeel met een goed resultaat.

Waren optijd aanwezig en binnen afzienbare tijd was de klus geklaard. Ben tevreden.

Deskundige medewerkers

Plezierig bezoek van de monteurs

Helemaal goed

Schuifpui van 30 jaar oud die weer schuift als een nieuwe!

Bedankt voor uw positieve reactie. Tevreden klant altijd fijn!

Mijn schuifpui heb ik nog nooit zo goed kunnen open schuiven

Woon ruim 17 jaar in mijn appartement en vanaf dag 1 loopt mijn schuifpui heel zwaar. De wieltjes zijn pas vernieuwd, omdat hij niet meer open ging en de schuifpui loopt nu als een zonnetje. Kan hem met mijn pink nu openen. Ben hier heel blij mee. Dus uitstekend werk verricht.

Betrouwbaar vakkundig

Jullie hebben op mij een goede indruk gemaakt. Improvisatie goed ontwikkeld. De schuifpui oplossing is prima geslaagd.

Bedankt voor uw positieve reactie. Tevreden klant altijd fijn!

Optijd aanwezig en correcte service.

Schuifpui loopt weer redelijk , probleem ligt bij onze vloer.

Super service zeer tevreden

Na problemen met mijn kunstof kantelpui kwam ik via internet hier terecht en ik kreeg op de reparatie een zeer scherpe offerte en de reparatie is super uitgevoerd met nog wat welkome tips Dus al en al super tevreden zelfs zo tevreden dat ook mijn schoonouders een afspraak gaan maken voor onderhoud aan hun kunstof kozijnen

Bedankt voor uw positieve reactie. Tevreden klant altijd fijn!

Uitstekende oplossing voor mijn probleem

Netjes gewerkt

Bedankt voor uw positieve reactie en uw vertrouwen in 123schuifpuien.nl. Een Tevreden klant, dat is waar wij het voor doen!

Goede samenwerking

Alles goed geregeld

deskundig, behulpzaam en vriendelijk

wij hadden een oude schuifpui waar geen onderdelen meer van waren maar de heren hebben het al improviserend keurig opgelost en de pui rolt weer als een zonnetje! dikke pluim

Goede afspraken, snelle reactie en uitstekend gemaakt

Goede ervaren mannen die kwaliteit leveren

Ze kwamen met twee personen en hebben onze pui keurig gerepareerd. Zij werken keurig en ruimen na afloop netjes op. Wij raden hun aan.

Gaan door waar anderen opgeven

"1e generatie" schuifdeur (45 jaar oud) liep stroef, mechaniek niet meer van deze tijd. Andere bedrijven benaderd maar die zeiden dit niet te kunnen repareren. Zo niet de mannen van 123Schuifpuien. Zij kwamen kijken of en wat er aan te doen was, plan gemaakt en teruggekomen voor de reparatie. Natuurlijk was het mechaniek niet 100% te herstellen maar hebben het wel voor elkaar gekregen dat de deur weer soepel loopt en op slot kan. Steeds open en helder gecommuniceerd over de (on)mogelijkheden dus geen loze beloftes. Tevens prettig in de omgang :) ! Ik ben prima geholpen.

Geheel naar wens

Geen enkele klacht, alleen maar complimenten. Van de attente melding dat de medewerkers door omstandigheden iets verlaat waren, tot het niet alleen het vervangen van de oude wieltjes door nieuwe wieltjes van de schuifpuien (wat duidelijk meer werk was dan gedacht) tot het oplossen van extra problemen als loszittende rubbertjes en tochtstrippen etc. Hopelijk hebben we diensten niet meer nodig..... maar we weten waar we moeten zijn.

Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Goede communicatie en goed uitgevoerd.

Er werd snel gecommuniceerd naar aanleiding van onze aanvraag. Goede planning met datum en tijd doorgegeven en de uitvoering was uitstekend.

Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Fijne en snelle communicatie om tot prijs en afspraak te komen. Met de uitvoering zijn wij zeer tevreden

Pieter acker 103 1965SR Heemskerk

06-20528757