In 1 woord geweldig!!

Onze piepende schuifpui, kregen we niet meer in de lage stand. Dus konden we m niet meer afsluiten. Verschillende bedrijven gaven aan dat onderdelen niet meer te verkrijgen zijn. Gelukkig via Google bij deze mensen terecht gekomen. Hele pui is gerenoveerd. Inclusief nieuwe rubbers. Mooie afsluitbare grepen voor buiten en binnen er op gemaakt. Alles volgens afspraak. Gaan netjes met je spullen om. Wij maken dit helaas weinig mee dat er eens iets goed gaat. Super tevreden! Dank u wel.

zeer prettig en vakkundig

Vanaf het moment van het eerste contact tot aan de reparatie en afhandeling van de facturatie zeer goed verlopen. Duidelijk, oprecht en volgens afspraak. En bovenal een schuifpui die in geen jaren zo soepel heeft gelopen. Bedankt voor de reparatie!

Wat er afgesproken was is ook gebeurd.

Duidelijke aanpak en complete zorg, netjes afgewerkt en alles weer prima werkend.

Snel en vakkundig geholpen.

Uit eerste onderzoek bleek dat het euvel makkelijker en dus goedkoper verholpen kon worden. Dat gaf een goed gevoel.

Prima geregeld

Prima geregeld

Snel en goed

Duidelijke offerte, snelle reactie en op korte termijn de reparatie al uit kunnen voeren door twee vriendelijke monteurs. Aanrader!

deskundig en vriendelijk

123 Kozijn heeft mij goed geholpen bij het herstellen van een oude schuifpui. Ik had er een hard hoofd in of het nog te herstellen was (en zij volgens mij ook), maar het is ze toch gelukt. Klantvriendelijke mensen met wie het goed communiceren is.

goede service

reparatie schuifpui is perfect uitgevoerd.

Top !

Via via aan dit adres gekomen,naar volle tevredenheid de klus geklaard! Een adres dat ik iedereen kan aanbevelen!

Bedankt voor uw positieve reactie. Blij met wederom een Tevreden klant!

Waardeloos

Bedrijf claimt alle soorten schuifpuien te kunnen repareren maar hun reactie op mijn aanvraag was: “wij kunnen u helaas niet helpen omdat wij het juiste rubber niet in bezit hebben.” Er kon dus kennelijk ook geen moeite gedaan worden om dat rubber te bestellen om een klant te kunnen helpen. Mijn advies is dan ook om dit bedrijf over te slaan.

Bedankt voor uw reactie, het rubber voor een kunststof schuifpui is niet verkrijgbaar. Dus helaas kunnen wij niet voor u zoeken, anders hadden wij dit zeker gedaan. Wat wij bijzonder vinden is dat u al een oordeel heeft over een bedrijf na 1 mail wisseling en geheel niet bekend bent met ons functioneren. Maar helaas hebben sommige mensen nu eenmaal snel een oordeel. Wij wensen u nog een fijne dag.

Prima service!

Wieltjes in bijna 30 jaar oude schuifpui vervangen, en de pui loopt weer als nieuw. Prima communicatie, en vriendelijke en vakkundige service. Bedankt!

Bedankt voor uw reactie. Blij om te horen dat alles naar tevredenheid verkopen is!

Vakkundig!

Na 27 jaar nieuwe wielen geplaatst en rubbers vervangen. Pui loopt weer als nieuw!

Prima vakmensen

Vriendelijke meedenkende medewerkers.

Snelle communicatie, nette service

Snelle en duidelijke communicatie via de mail. Na eerste bezoek wieltjes niet op voorraad, paar dagen later netjes terug gekomen om de klus af te maken.

Jammer van het kleurverschil

In de schuifpui zijn nieuwe wielen geplaatst, helaas zijn de afdek plaatjes niet van de zelfde kleur als de schuifpui. Zullen wel niet op voorraad zijn geweest in de bus anders waren er ongetwijfeld wel afdekplaatjes gebruikt met de juiste kleur. Verder hebben de monteurs wel enorm hun best gedaan om de schuifpui weer vlot lopend te krijgen. En dat is hen gelukt. Petje af.

Bedankt voor uw reactie, een Tevreden klant daar doen wij het voor! Deze waren inderdaad niet op voorraad. Helaas!

Super goed en profi geholpen door Mathijs en Henk. Uiterst vriendelijk en vakkundig! Mijn dank is groot!

Naar mijn mening zeer vriendelijke en ervaren monteurs

Dik voldoende

Men kwam op tijd, werkte zorgvuldig, zette zich in om het zo goed mogelijk te doen. Prettige mensen. Dik tevreden.

Snel geregeld super resultaat

Schuifpui loopt weer soepel Blij mee!

Prima.

Snel geholpen en probleem opgelost.

Geweldig!!!

Snel, vakkundig en zonder problemen of troep.

Zeer vriendelijk punctueel en professioneel was zeer tevreden

Wel duur maar goed werk geleverd

Totale installatie/reparatie duurde nog geen twee uur maar koste toch wel ruim 800,- Al met al wel tevreden over de kundigheid van de monteurs.