Mijn schuifpui gaat weer als een tierelier

2 mannen kwamen voor mijn schuifpui,heel vriendelijk en werken heel netjes Nieuwe lagers en strip en rubbers,top gedaan Een AANRADER

Vakmensen!!!

Schuifpui sloot slecht en kwam met een klap naar beneden. Monteurs hebben het loopwerk, sluitmechanisme en de rails vervangen. Tevens een nieuwe hefboom met kerntrekbeveiliging om de pui te openen en te sluiten Incl een nieuwe cilinder geplaatst. Schuifpui gaat weer soepel en geruisloos open en dicht. Super blij mee! Zeker een aanrader!!!

De schuifpui liep niet meer goed en de monteurs hebben dit op een zeer bekwame en prettige manier van doen opgelost door nieuwe wieltjes onder het schuif gedeelte te monteren en nu alles weer keurig achter te laten. Het is weer een genot om de schuifpui te gebruiken.

Altijd fijn een tevreden klant! Bedankt!

Mijn zeer oude schuifdeur loopt weer als een zonnetje!

Alles is naar wens verlopen.

Vakkundige werkers

Volgens de reparateurs was ik te laat met het laten repareren, maar ze hebben het vakkundig opgelost en de schuifpui loopt weer als een trein.

Schuifpui weer als nieuw

Onze schuifpui was er slecht aan toe maar is vakkundig gerenoveerd door de monteurs van 123schuifpuien. Erg tevreden en blij dat de pui nu weer werkt als een nieuwe.

Vaklui!

Zeer goede service. Onderstel wielen vervangen, schuifpui afgesteld en loopt weer als een zonnetje. Aanrader! En nog gezellig ook :)

Echte vakmanschap

Hele vriendelijke mensen, snel en vakkundig!

Slechte beoordeling

Dit bedrijf 2 x over de vloer gehad, waarbij na het eerste bezoek gemeld dat ze niet heel netjes en professioneel bezig waren, ze hadden hun werk de 1e keer ook niet goed achtergelaten. Bij het 2e bezoek deden ze nog steeds het zelfde, maar blij dat het nu wel opgelost is. Ik had gehoopt dat ze beter zouden worden of geleerd zouden hebben als iets aangegeven word. Ik zal dit bedrijf nooit voorstellen bij iemand om te laten werken. Per telefoon krijg je te horen dat de garantie van de werkzaamheden per direct vervalt als ik mijn review niet aanpas. Dat is wettelijk niet mogelijk dus ook hier laten ze een onprofessionele houding zien. Ik snap dat als je negatieve reviews belt dat ze deze eventueel aanpassen, maar dat is dan niet de realiteit.

Prima werk gedaan door ervaren monteurs.

Prima werk gedaan door ervaren manteurs

Uitmuntend

Na contact gemaakt te hebben (alles gaat via mail en app) Is er een definitieve afspraak gemaakt ! Binnen 5 minuten was de schuifpui er uut !@ Alles perfect gedaan Veel tips gekregen Ga zo door !!

Net en correct bedrijf!

Snelle en vriendelijke communicatie en vakkundig!

Altijd fijn een tevreden klant! Bedankt!

Onze pui loopt weer perfect! Super geregeld.

Onze pui liep al een tijd heel slecht en ging moeilijk open. We twijfelden om er een nieuwe in te zetten. Uiteindelijk 123schuifpuien een gevonden met de vraag of het gerepareerd kon worden. Zij konden op basis van fotos op afstand zeggen dat dit kon. Vervolgens heel snel een afspraak kunnen maken met ze. De pui loopt weer perfect. Het was allemaal snel geregeld. Alles volledig volgens afspraak. Een aanrader!

Bedankt voor uw reactie. En tevreden klant, dat doen wij het voor!

Snel, vriendelijk en goed

Extreem snelle reactiesnelheid, redelijke prijs, maar niet goedkoop. Kwamen later door verwarring over locatie, maar is goed opgelost. Werk is goed uitgevoerd.

Bedankt voor de positieve reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent!

goed maar prijzig

zeer goed ge maakt en volgens afspraak maar erg prijzig maar ook wel noodzakelijk (Land der blinden is een oog koningin)

Bedankt voor uw reactie en fijn dat uw pui weer goed functioneert.

Vakwerk

Mijn schuifpui van hobbeltrein naar muisstil en het slot werkt weer! Super vriendelijk personeel, kundig! Ik zou ze zeker nog een keer vragen voor een klus!

Bedankt voor uw reactie. Blij dat u tevreden bent!

Schuifdeur werkt als nieuw.

De schuifpui werkt weer prima. Helaas moest er wel geslepen worden om dit voor elkaar te krijgen. Onze schuifpui was vast gelopen tijdens het vergrendelen. De schuifpui zat half vergrendeld op de 3x ankerpunten in het kozijn. Wij hebben dit vooraf vermeld. Bij aankomst hebben de monteurs geprobeerd de schuifdeur eruit te tillen. Helaas lukte dit niet, de oplossing was de ankerpunten door te slijpen langs het kozijn en deklat. Opzicht is dit goed gelukt, de schade aan de kozijn valt wel mee. Alleen heel het huis zat onder de slijpstop en rook. Er waren geen voorzieningen voor zo een klus. Wij hebben daarna een tapijtreiniger gehaald, de gehele bank, vloerkleed gereinigd. Gehele woonkamer tig keer moeten schoonmaken. Gordijnen moeten wassen. Als ik een tip kan geven is bij de volgende klus een lasafzuiger bij te hebben of vanaf buitenaf te slijpen zodat het in huis schoon blijft. Verder was de klus wel goed gedaan en de deur werkt weer als nieuw.

Goedemiddag Bedankt voor uw bericht. Fijn dat uw pui weer loopt als nieuw! Bedankt voor de tip, maar stof hou je nooit tegen en vanaf buiten slijpen is uiteraard niet mogelijk. Met vriendelijke groet, Mederwerker van 123schuifpuien.nl

Super service en werk!

Alles volgens afspraak uitgevoerd. Zeer vriendelijk en professioneel!

Goede en snelle service.

Goede service wat betreft onderhoud aan schuifpui. Vervanging van loopwagens, kap, stang en afdekkappen was binnen een uur uitgevoerd. Geen lange wachttijd na beoordeling van offerte en opdrachtbevestiging.

Bedacht voor uw reactie!

Vakkundig en klantvriendelijk.

Mijn ouders van 90 kunnen nu weer zonder al te veel inspanning de schuifpui gebruiken.

Fijn om te horen dat uw ouders zo tevreden zijn. Bedankt voor uw reactie!

Deskundig en professioneel werk geleverd

In het geheel geen klacht en wederom zeer tevreden met het gedane werk. Echter wat wel jammer was (zeker omdat ik in het vliegtuig zat en geen telefonisch bereik had), was dat de monteurs niet het juiste telefoonnummer bij de hand hadden en mij meerdere malen hebben getracht te bereiken. Deze was wel doorgegeven en ook per mail bevestigd. Iets om te onthouden maar verder top!

Bedankt voor uw reactie.

Goed meegedacht

Netjes gewerkt en het probleem was snel opgelost

Betrouwbaar en secuur

Zeer tevreden over de reparatie van onze oude schuifpui. Snel en accuraat opgelost.

Very nice mechanic specialist

It was fun time during repairing door because they were very gentle and friendly.

Prima werk geleverd

Over het gedane werk, wielen vervangen, het geheel stellen en ook de anti-inbraakpin weer bruikbaar maken ben ik zeer tevreden. De monteurs zijn heel goed op elkaar ingespeeld, werken goed door en ruimen alles op. Dit scheelt me gewoon een nieuwe pui! verbeterpuntje is het inplannen van het werk: degene die dat doet weigerde categorisch om terug te bellen, om even wat makkelijker dan via heen en weer mailen een ons beide passend tijdstip te prikken. In dat geval waren er vijf sterren gegeven.

Pieter acker 103

1965SR Heemskerk