Slechte ervaring!

Afgesproken om de loopwagens van mijn schuifpui te laten vervangen door 123schuifpuien.nl Vooraf werd er een offerte gegeven a €550 en daarna een aanvullende checklist. Aangezien de loopwagens al eens waren vervangen via het uithalen van de schuifpui verwachte ik geen problemen voor de werkzaamheden. Echter de monteurs van 123schuifpuien.nl waren van mening dat het uitvoeren van de geplande werkzaamheden niet mogelijk was. Eerder door 1 enkele monteur was dit wel mogelijk! Bij mijn buren (gelijke situatie) werden de loopwagens vervangen zonder de schuifpui uit te nemen. Wel kreeg ik bijna direct na het vertrek van de monteurs per e-mail het verzoek om even €75 over te maken i.v.m. de voorrijkosten. Na diverse mailtjes waarin ik een beroep deed op een coulance regeling voor deze naar mijn mening onterechte betalingsverzoek was het antwoord "Hiervoor rekenen wij altijd voorrijkosten en deze worden altijd netjes betaald. Dus ook in uw geval gaat dat gebeuren. Ik werk niet met incasso's maar zorg er altijd voor dat er betaald wordt. " Uiteindelijk de €75 onder protest maar betaald.... geen aanrader dus!

Goedemiddag Bedankt voor uw reactie. Elke reactie is er 1 en zoals u kunt zien bent u de enige die ons zo.n lage score geeft. En dan kan je denken Ja die andere reactie zijn gekocht, maar zoals u zelf ook ondekt heeft moet je echt een klant bij ons zijn geweest en je factuur indienen voordat je een reactie kunt plaatsen. Wij scoren niet voor niks een 9.8, dus gelukkig zijn er vele tevreden klanten voor u! Die wij ook gelukkig allemaal onder uw beoordeling kunnen lezen. Wel grappig dat u aangeeft na mail contact, dat wij niet coulant zijn, maar u in het eerste mailtje naar ons toe het volgende schrijft:Blijft u van mening dat uw rekening terecht is? Dan meld ik mijn klacht bij de ACM. De ACM kan hoge boetes opleggen. Als het nodig is, stap ik naar de rechter. De kosten hiervan breng ik bij u in rekening. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen. Als dit uw manier is om tot een oplossing te komen of coulance zoals u dat noemt!? In ieder geval nogmaals bedankt voor uw reactie en veel succes met uw schuifpui

super!

Heel betrouwbaar bedrijf! Eerlijk in wat er gerepareerd moet worden, en een hele snelle reactie via de mail ook. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden! Veel dank voor de snelle reparatie!

Bedankt voor uw reactie.. altijd fijn een tevreden klant!

Snelle en heldere reactie op mijn mails/vragen/verzoeken.

Prima op afgesproken tijd aanwezig; vriendelijke medewerkers en 'nette werkers' (afdekken, optillen, opruimen enz.)

Alles ging heel snel!

De schuifpui was snel gerepareerd. Er kwam ook nog een nieuwe kruk er op. Alles was snel voor elkaar. Prima!

Bedankt voor uw reactie.. altijd fijn een tevreden klant!

Snelle reactie op aanvraag offerte en afspraak maken. Het eigenlijke werk snel en goed uitgevoerd. Schuifpui loopt weer als een zonnetje !

Vak mensen!

Na jaren irritatie, toch maar gebeld om naar de schuifpui te laten kijken. Vandaag zijn de monteurs langs geweest en super werk afgeleverd. Schuifpui werkt weer perfect! Zeker een aanrader!!

Snel, vakkundig, netjes

Op maandag gebeld, binnen 1 uur offerte en concrete afspraak voor reparatie op vrijdag. Reparateurs hebben kennis van zaken en werken zeer netjes.

Goed snel en degelijk

Prima ervaring. Snel offerte en afspraak. Vakkundige lui. Loopt weer als een trein.

Zeer kundige vakmensen

Snelle reactie op mijn vragen. Offerte zelfde dag in huis. Werk kundig en netjes uitgevoerd.

Heel hord

Snelle reactie en offerte . Werk ook heel goed gedaan

Heel goed Persies op tijd En zeer goed gewerkt

Bedankt voor uw reactie.. altijd fijn een tevreden klant!

Het bedrijf kon niet alles repareren maar heeft mij verlost van de tocht door de deur waar ik blij mee ben. Verder kreeg ik op al mijn vragen antwoord,en is de afspraak nagekomen.

Prima werk afgeleverd!

Perfecte reparatie, ik ben zeer tevreden!

Bedankt voor uw reactie.. altijd fijn een tevreden klant!

Vriendelijke en goede service!

Goede en snelle service. Onze schuifpui werkt weer optimaal!

Snel en vakkundig

Vervangen van de wieltjes ging vlot en gaat weer open als een zonnetje. Prima vaklieden welke hun vak verstaan. Geen spijt van gehad

Snel en vakkundig

Bedankt voor uw reactie.. altijd fijn een tevreden klant!

Snel ter plekke en goede kwaliteit afgeleverd!

Prettig, aardige monteurs, alles ging prima en volgens afspraak

heel goed

De opdracht werd naar behoren uitgevoerd

Alles top opgelost

Alles netjes opgelost en volgens afspraak. Nette service.

Prima werk geleverd.

De werkzaam heden zijn door 2 werknemers van 123 Schuifpuien.nl vakkundig gedaan. Er werd uitleg gegeven hoe het werk aangepakt zou worden. Vervolgens is de reparatie van de pui soepel verlopen. De pui schuift nu weer zoals het hoort.

Bedankt voor uw reactie.. altijd fijn een tevreden klant!

Snel antwoord via mail, snel een afspraak kunnen maken. Gedaan wat er was beloofd. Netjes en snel.

Zeer deskundig en op zoek naar de beste oplossing.

Na goed bekijken van het probleem en goede uitleg is het gelukt, zonder verwachtte schade tot de beste oplossing te komen. Heel vakkundig en dienstverlenend.

Bedankt voor uw reactie.. altijd fijn een tevreden klant!

Onze 30 jaar oude schuifpui loopt weer als een zonnetje!

Snel een offerte en vakkundig schuifpui gemaakt

Goede service tegen redelijke prijs

Altijd fijn een tevreden klant! Bedankt!

Super tevreden!

Meteen dezelfde dag langs gekomen en mijn pui gemaakt, waar ik al bang was dat er een hele nieuwe in moest. Heel blij mee!

Altijd fijn een tevreden klant! Bedankt!