Zoals altijd, ook nu prima!

Zie boven!

zeer positief

goed geholpen met de aanschaf van onze fietsen. en nette afhandeling en aflevering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

verstand van zaken en goed advies

iedereen weet waar ze het over hebben en willen iets verkopen waar ze zelf ook achterstaan, en ze lopen er niet om te verkopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor goed en persoonlijk advies én service ga je naar BikePro

BikePro heeft een mooi assortiment sport/racefietsen. Voor goed, persoonlijk en eerlijk advies ben je bij de mannen van BikePro aan het juiste adres.

Top zaak.

Zeer goed advies bij aankoop van onze elektrische fietsen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super zaak met geweldige service

Bike Pro komt altijd zijn afspraken na. Informeert tussentijds. Goed advies. Kom er al jaren. Vakmanschap!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

de beste fietswinkel in zuid-holland, fantastisch personeel

Fantastische 'fiets-zorg', ontzettend aardige mensen, puike bejegening, mijns inziens verdienen ze allemaal een lintje!!

Staan al 10 jaar voor ons klaar

Top service.

Eerlijk deskundig advies

Ik heb, 17-10-2020, een nieuwe Isaac Meson gekocht. Eerlijk en deskundige advies. Ivm de winter afgesproken, dat mijn nieuwe Isaac Meson begin februari 2021 wordt geleverd en dat ik deze winter, nog op mijn huidige racefiets kan blijven fietsen zonder dat dit van invloed is op de inruilwaarde.

Pofessioneel en persoonlijk!

Prettige, ruime zaak, aangenaam om in rond te lopen en lekkere koffie. Deskundige, persoonlijke en vriendelijke benadering. Uitstekende service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blijft top service en fijne klantvriendelijkheid

Kom ik voor een service beurt met een hele vuile fiets. Beetje schaamte had ik. Krijg ik en te horen” we zijn wel viezer gewend” en mijn fiets is gepoetst bij t ophalen... Hoe blij kan je weer fietsen!

top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tijd en aandacht voor de klant

Er wordt voldoende tijd genomen om de klant te helpen om een juiste fiets uit te zoeken. En bij aflevering een duidelijk uitleg.

Zo ervaren

Als je binnen komt, voel je thuis.

Vriendelijk en vakkundig

Prima sfeer en verstand van zaken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele prettige fietsenzaak. Klant = koning.

Hele prettige zaak waar je niet het zoveelste nummer bent maar waar ze je nog je naam onthouden en een persoonlijke aanpak hebben. Was op zoek naar een Santos racelite en ben heel erg prettig en geduldig geholpen door Dennis die ook de (zadel) opmeting doet. Na opmeten mocht ik later een weekendje testrijden op een Santos racelite en zelfs ook een travelmaster van de Santos fabriek. Had ook een oude racefiets betrokken bij de inruil en nog een redelijk bedrag gekregen voor dat oude barrel. Heb nu vanaf eind juli al redelijk wat km's, voornamelijk woonwerk, met de racelite gefietst en ben er heel erg tevreden mee. Als voorbeeld voor de extra moeite die ze gedaan hadden: Mijn JanJanssen hybride, niet gekocht bij bikepro en ook net buiten de garantieperiode, had een kapotte alfine naaf en deze wilde ik ook misschien betrekken bij de inruil. De fietsenmaker uit Alphen ad Rijn waar deze hybride vandaan kwam had naar eigen zeggen zelf naar de naaf gekeken en contact gehad met Shimano en vertelde dat het zeker 400 euro ging kosten om de naaf te vervangen. Bikepro had aangeboden om de naaf op te sturen naar Shimano en dan zou ik horen wat er evt aan gedaan kon worden. Uiteindelijk is de naaf helemaal kostenloos vervangen en weer opnieuw ingespaakt. Het massale 12GOetc in de buurt heeft dan misschien wel meer keus (zeker met kleding/accessoires etc), maar voor een hele goede service bij aanschaf en onderhoud van race- en toerfietsen moet je bij BikePro zijn. Was ik hier maar veel eerder klant geworden.

Supper!

Supper goed geholpen bij de aanschaf van mijn eerste racefiets. Ze nemen goed de tijd voor je en adviseren op de juiste manier. Ik kom zeker terug

Prima Vakmensen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ondanks de enorme Corona vertraging een hele goede service. Alleen maar lof

Helaas kan ik niet met een 11 beoordelen

Wij zijn al jaren trouwe klanten bij BikePro. Het onderhoud van onze racefietsen is bij Niels en zijn team (in het verleden Arjan en zijn team) in zeer goede handen. Er wordt open en transparant gecommuniceerd over wat er gedaan moet worden en de eindfactuur biedt dan ook nooit verrassingen. Inmiddels maken 2 van de 3 racefietsen plaats voor een sportieve e-bike. In dit aankooptraject valt met name de vakbekwaamheid op die we van Niels mochten ontvangen. Een open oor voor onze wensen die vervolgens werden omgezet in een adequaat advies. En daarna volgde de bikefitting. Wij zeggen: KLASSE in hoofdletters. Naast eigenaar van BikePro mag Niels zich met recht SENIOR verkoop adviseur noemen ;-) We kunnen niet wachten tot onze nieuwe fietsen geleverd worden (gelukkig nog maar een paar weekjes wachten). Ik kan onze waardering het beste in "goed Nederlands" als volgt verwoorden: "Success is not delivering a feature, it is learning how to solve customer's problem".

Fantastisch advies gekregen

verkopen mooie producten waar ze ook nog verstand van hebben, je krijgt een goed en kundig advies. een top zaak!

Vriendelijk en kennis

Heb al meerdere fietsen gekocht altijd top geregeld en veel aandacht

Erg gastvriendelijke winkel met mensen met kennis

Erg gastvriendelijke winkel met mensen met kennis

Geweldige service en personeel

Ik hoef maar te kikken en ze staan voor je klaar. Echt een bedrijf van de bovenste plank

Zeer vriendelijk en meedenkend

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van mijn eerste gravelbike. Niels heeft mij opgemeten en deze informatie vertaald naar een fiets met ideale specs. De professionaliteit van deze vakmensen heeft ervoor gezorgd dat ik perfect op mijn fiets pas en met veel plezier rondrijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch Bryan! Wij zijn blij om te horen dat je zo onwijs blij bent met je nieuwe fiets!

Noordkade 14

2741EV Waddinxveen