Super winkel voor de echte fietser

Mooie winkel en goede service. Trapas lager was stuk en kon gelijk langs komen en werd ter plaatsen vervangen zodat ik door kon fietsen. Voor mij erg belangrijk ivm woon werk verkeer. Uiteraard ben ik helemaal gelukkig met mijn santos3+ De maat is ook in 1x helemaal goed. Top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aandacht voor de klant en liefde voor de fiets

Acht jaar geleden kocht ik mijn eerste Isaac-racefiets bij de voorganger van Bike Pro. De aandacht van Arjan en zijn bevlogen verhaal over de fiets die ik uiteindelijk ook kocht, gaven de doorslag. Sindsdien kom ik een paar keer per jaar terug voor onderhoud, om accessoires te halen of gewoon om even rond te kijken of een kop koffie te drinken. Reparaties gaan volgens plan en tegen een redelijke prijs, afspraak is afspraak. BikePro kent mijn fiets en kent mij als klant. Zo werd en bleef BikePro mijn fietsenzaak. Nu, 8 jaar jaar later, werd het tijd voor een nieuwe racefiets. Geen twijfel: die zou ik kopen bij BikePro, ik heb nergens anders gekeken. Arjan en Niels hebben alle tijd genomen om mij rustig te adviseren, varianten door te rekenen en te bespreken en alles tot in detail op te meten. Dat doen zij met een hoge mate van vakmanschap, met persoonlijke aandacht en vooral met liefde voor de fiets. Mijn nieuwe fiets werd thuis afgeleverd, volledig op maat afgesteld en afgemonteerd, helemaal volgens afspraak. Een nieuwe fiets is op zich al geweldig en de service, advisering en ondersteuning vanuit BikePro maken het helemaal compleet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Volgens afspraak, heldere communicatie en product naar verwachting

Telefonisch eerste contact gehad, prettig gesprek. Vervolgens per mail alles afgestemd, en bij levering was (bijna) alles aanwezig en compleet. Fiets in goede conditie, accessoires zoals verwacht en netjes gemonteerd. Service ook goed, defect onderdeel zo spoedig mogelijk geleverd. Verkoper had kennis van zaken en kon ons goed adviseren.

netjes en profesioneel geholpen

Service nog niet beoordeeld net een nieuwe fiets gekocht

• Service N.v.t.

Goed advies en geweldige service

Bij BikePro nemen ze echt de tijd om je te voorzien van een goed advies voor een fiets die bij jou past. Er wordt goed doorgevraagd naar wat voor tochten je ermee wilt doen en welk type rijder je bent. Vervolgens leggen ze heel goed uit wat je daarvoor nodig hebt, maar ook wat je vooral niet nodig hebt aan overbodige luxe. Ook na het opmeten van je lichaamsmaten voor de fietsmeting wordt goed uitgelegd hoe je maten worden vertaald naar een fiets die helemaal jou past. Topservice dus!

Goede voorlichting

Klant vriendelijk en goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit was de eerste zaak waar we gingen kijken, kan niet vergelijken.

Verkoper Dennis kwam bij ons vervelend over, slecht te onderhandelen.

Prima snelle service

Eerlijke echte fietsenwinkel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede zaak met oog voor de klant

Al onze fietsen (2 x gewoon en 2 x elektrisch) komen bij Bikepro vandaan. Er wordt goed onderhoud gepleegd en de medewerkers zijn altijd vriendelijk en oplossingsgericht.

Uitstekende service.

We zijn al jaren klant en zeer tevreden. Uitermate vriendelijk en kundig personeel. Ruime sortering aan fietsen en bij producten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en met aandacht verkoopgesprek gehad. Service gericht maar niet opdringerig. Daardoor ook hoge gunningsfactor

goed en gelijk geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een zeer betrouwbare en kundige fietsen winkel

Men neemt de tijd voor je als klant. Men geeft goede adviezen en heeft veel kennis van fietsen. Ook de service achteraf is perfect.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De service die er gegeven word

We worden goed geholpen als er iets met je fiets. En de service beurt is ook prima geregeld

Helemaal top.

Aardige gasten en super mooie fietsen en gerelateerde spullen van top kwaliteit. De nieuwe eigenaar van Bikepro, Niels van Leeuwen die de zaak onlangs heeft overgenomen is ook zeker een topper!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en directe hulp

Prima houden zo

• Deskundigheid/Vakmanschap

door onze jarenlange ervaring als klant kennen wij geen betere rijwielhandel!!

Goede service!

Wordt altijd netjes te woord gestaan en geholpen.

Doel is bereikt: heel erg blij met 2 prima e-bikes

Prima zaak, dichtbij, deskundig, klantgericht en het hele goede gevoel over de gekochte fietsen

Gewoon heel goede service

Mijn 2,5 jaar oude Santos e-bike geheel kosteloos hersteld na een elektronische storing. Nieuwe accu en bekabeling, hij fietst weer als nieuw!

echt klantvriendelijk

Met veel kennis van zaken werd ik op mijn tempo begeleid door het hele aankoopproces van mijn santos, vanaf model tot aan de kleur. Super om een weekend de fiets te kunnen uitproberen samen met mijn vriend, twee santossen dus. Want wat is beter dan het zelf te ervaren.

Naar me zin

Ben blij met me fiets

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed en prettig geholpen

Ik werd snel en vakkundig geholpen, zeer bekwaam en vriendelijk personeel, hoge kwaliteit van producten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zou geen betere fietsenwinkel weten!

De medewerkers zijn vakbekwaam, ze zijn vriendelijk, ze kennen hun vaste klanten bij name. Hun service is 100%!

Je bent er welkom

Er wordt geluisterd en de tijd voor je genomen