Goed en duidelijk geadviseerd bij de aankoop.

Er werd door de medewerker ruim de tijd genomen om op alle vragen bij onze aankopen in te gaan en hij was ook duidelijk bij zijn informatie er over nasr ons toe.

Erg goed

Deskundige hulp

Reparatie onder garantie

Trapper van m’n fiets liep vast. Direct na aankomst zonder gedoe direct onder garantie vervangen.

Persoonlijke aandacht

Ze nemen de tijd voor je en kunt alles proberen

Positief

Gedegen kennis van zaken

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Service N.v.t.

Mooi bedrijf met een hele goede sevice en vriendelijk personeel met kennis .

1 nieuwe fiets gekocht en 2 fietsen laten repareren. Heel goed geholpen en komen afspraken na. Snelle levering van de nieuwe fiets.

Prima winkel en mensen

Er wordt alle tijd genomen om je vragen te beantwoorden waarbij je als klant bekwaam en deskundig wordt geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlot en aardig te woord gestaan

Laat niets te wensen over.

Kennis van zaken

Een zaak waar w egoed en eerlijk werden geholpen. Nemen de tijd voor je. Goede service.

Professionaliteit

Er werd ruim de tijd genomen om een fiets uit te zoeken en geen probleem om meerdere e-bikes uit te testen en buiten een stuk te gaan rijden.

Heel goede service. Duidelijke uitleg

Wij kochten beide een e bike. Mijn fiets stond niet bij maar er werd veel energie in gestoken om mijn fiets binnen te krijgen en dat lukte. Heel blij met onze fietsen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vriendelijke benadering

Goed geïnformeerd over de mogelijkheden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk te woord gestaan, ruim voldoende geïnformeerd

Geen goede service

Kettingslot kapot. Gekocht voor 30 euro. Gerepareerd voor 15 euro. Nieuwe sleutel via internet (op hun advies) van 8 euro. 3 maanden garantie. Na 2 maanden breekt de sleutel weer af... Reactie: u bent ws te onvoorzichtig geweest en de garantie geldt alleen voor het slot, niet voor de sleutel. Slechte zaak!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste mevrouw Luteyn, Wat vervelend dat u een slechte ervaring gehad heeft met BikePro. Wel hoop ik dat u begrijpt dat wij geen garantie kunnen verlenen op spullen (sleutel) die wij niet geleverd hebben. Graag nodig ik u dan ook uit voor een gesprek bij ons in de winkel om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. We horen graag van u.

Altijd goed geholpen

Duidelijke uitleg, goede service, en altijd vriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen, luisterde goed naar mijn wensen / eisen

Persoonlijke aandacht

Weer fijn geholpen en een mooie koga gekozen. Helemaal blij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitgebreid de tijd gehad om de aankoop te doen.

Verkoper was deskundig en heeft ruim de tijd genomen om ons te informeren over de aankoop en bij levering weer.

Gewoon goed ......

Door de Corona tijd een afspraak in de winkel gemaakt. Eenmaal daar wordt ruim de tijd genomen en worden vragen duidelijk beantwoord. toen de keuze min of meer bepaald was, meerdere proefritten gemaakt. Uiteindelijk de keuze gemaakt en is de fiets buiten op de parkeerplaats goed ingesteld (zadelhoogte en stuurafstelling). Een juiste instelling is van groot belang ..... (spreek uit ervaring). Kortom, ik kan BikePro (de naam doet het al vermoeden) zeker aanraden.

Hele goede service

Werd genoeg tijd voor me uitgetrokken. Vriendelijk en goed geholpen en antwoorden op al mijn vragen. Dus heel tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring is goed en kom geregeld terug en als andere mij vragen waar zij het beste hun fiets kunnen kopen adviseer ik jullie

Professionele goede service

Een hele fijne winkel

Deskundig geholpen

Deskundig geholpen met een kanttekening omtrent post "onderhoudspakket" t.w.v. € 135,00. Hieronder blijken ook de zgn. afleveringskosten te zijn begrepen. Komt bij ons een beetje vreemd over. Nog nooit meegemaakt bij aankoop fiets. Is bij aankoop ook niet inhoudelijk besproken. Bovendien blijkt men met plussen en minnen op de factuur toch behoorlijke kosten te rekenen bij 2e en 3e onderhoudsbeurt. Kortom, je koopt een "onderhoudspakket" t.w.v. € 135,00 en waar je - in ons geval - nog minimaal, achteraf € 90,00 moet bijbetalen. Dat viel tegen. Immers, wij kochten 2 e-bikes voor een aanzienlijk bedrag. Navraag leverde op dat men deze werkwijze - in overleg met de boekhoudkundig adviseur - had overgenomen van vorige eigenaar. Wel raar voor een bij de BOVAG aangesloten bedrijf....Ik ga niet uit van misleiding, eerder van te goeder trouw door onwetendheid.

• Service N.v.t.

Prettig en deskundig geholpen

Er wordt rustig de tijd genomen om alles goed uit te leggen en op een vriendelijke manier.

• Deskundigheid/Vakmanschap

eerlijk deskundig advies mbt aanschaf en onderhoud diverse fietsen

In de loop van jaren bij BikePro gekocht 2 racefietsen (Isaac Boson en Isaac Meson) een Jan Janssen millenium toerfiets en een zwarte oma batavusfiets voor de boodschappen e.d. Bij al deze fietsen met een verschillend doel altijd deskundig, professioneel, servicegericht en vriendelijk geholpen. Wisseling van eigenaren hebben geen invloed gehad op de dienstverlening.