Goede uitleg en vriendelijk

Goede service jammer dat ik een auto mee krijg zonder benzine

Top, deskundig

Kundig, vriendelijk personeel. Hulpvaardig en meedenkend

Altijd accuraat, vriendelijk en alles kan in overleg.

Goede kwaliteit prijsverhouding en zeer klantvriendelijk

Klantgerichtheid

Altijd behulpzaam en in voor een gezellig praatje. Prima service!

Top garage

Altijd goed

Klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer tevreden over de kennis en klantvriendelijkheid van Jaarsma medewerkers. Niet tevreden over Prins Autogassystemen. Ik heb inmiddels 47.000 km. gereden, en nog steeds werkt dit systeem niet goed.

Er is overleg

Tijdens mijn bezoek aan dit bedrijf werd overal wel naar geluisterd , en werden we vriendelijk geholpen met een drankje tijdens de onderhoud beurt aan de auto . Nu heb ik lekkage in de koplampen en die wilden ze direct wel vervangen ( valt onder garantie ).

Kwaliteit, vriendelijk personeel, goede service, prima prijs kwaliteits verhouding, personeel met verstand van zaken.

Flexibel en volgens afspraak

Auto is snel gekeurd, grote beurt, nieuwe banden, en nieuwe klep volgens afspraak Auto is als service ook nog naar ander adres gebracht

Heel goede service

Top bedrijf

Na het op halen van mijn gebruikte Ford F150 waren er nog een paar kleine puntjes. Deze werden direct opgepakt en afspraak voor gemaakt om dit op te lossen.

No worries Wij wonen op Terschelling en onze Mustang staat in Harlingen in de garage Auto gehaald gekeurd en geserviced en weer terug gebracht naar de garage Geen zorgen alles geregeld kortom ontzorgd

Aan te raden.

Een tevreden klant komt altijd terug.

Al meer dan 30 jaar kom ik bij Automobiel bedrijf Jaarsma, dit komt vooral door de prettige manier van samenwerking. De medewerkers denken met de klant mee en zoeken de beste oplossing vanuit de positie van de klant. De uiterst vakkundige monteurs helpen je zo snel mogelijk weer de weg op. De klantvriendelijkheid is op een nog hoger peil gebracht door het gratis beschikbaar stellen van een grote aanhangwagen.

Prima!

Snelle service, goede monteurs!

Gewoon super service

Kom er al meer dan 20 jaar nooit geen klachten. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend geholpen …. Mankeert niets aan !

Dik in orde !

Gelukkig weinig problemen met mijn auto. Mede door goed onderhoud in de garage

Het was weer gezellig en het werk is weer perfect gedaan.

Nieuwe band en uitlijnen

Altijd goede service!

Onze ford focus 5 jaar geleden gekocht bij jaarsma en we zijn nog altijd zeer blij met onze ford! Ze komen altijd afspraken na en vakkundig word alles goed geregeld zonder verassingen achteraf. Contact is altijd helder en prettig

Uitstekende ervaring, in alle opzichten!

De afspraak kon vrij snel gemaakt, de monteur was duidelijk, de service zeer vriendelijk...allemaal niets op aan te merken.

Fijn betrouwbaar bedrijf.

Mensen met kennis van zaken werken daar

Heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Kan altijd terecht.

Een zeer professioneel en meedenkend bedrijf

Altijd goede ervaringen hier

Ridderdijk 11 b