goede monteurs, weten waar ze het over hebben.

auto is bij Jaarsma in goede handen. Vakmanschap en een keurige prijs.

GEWELDIG

Je wordt altijd goed geholpen door automobielbedrijf Jaarsma. Dikke plus voor alle medewerkers. Zeer tevreden

Prettig

Autobedrijf Jaarsma is een degelijk no nonsence bedrijf waar afspraak afspraak is. Kortom een aanrader in auto-land. Ga zo door.

Super bedrijf doen wat ze zeggen

Ik heb het als erg prettig ervaren Harmen -tom heeft me super geholpen zeer kundig weet waar hij het over heeft. Nogmaals bedankt ook natuurlijk de mensen om hem heen ook bedankt.

Zijn geheel ontzorgd waarvoor dank Snel en met een glimlach

Klantvriendelijk, transparant

Vriendelijk personeel, en duidelijke communicatie.

Van de liefhebber voor de liefhebber!

Mede door de al geweldige reviews, ben ik in contact gekomen met Automobielbedrijf Jaarsma. Het eerste contact was heel prettig. Na een mooi bod op mijn in te ruilen auto, de verre reis gemaakt van Wijchen (Gelderland) naar Hartwerd (Friesland). Hartelijk ontvangen, waarna ruim de tijd genomen voor de proefrit, uitleg etc. De BMW die ik op het oog had stond er prachtig bij, dus de deal was snel gesloten. Met een Fries pakket vol heerlijkheden en een geweldige auto rijker weer naar huis. Na twee weken werd er contact opgenomen met de vraag hoe de auto bevalt. Dus niet uit het oog, uit het hart. Kortom: Top bedrijf!

Keurig bedrijf!

Mijn ervaring met Autobedrijf Jaarsma is uitstekend. Harmen-Tom is een vriendelijke, no nonsense autoverkoper met liefde voor zijn vak en zijn auto's.

top service en heel klantvriendelijk

na overleg een zoekopdracht gegeven voor een Dodge RAM die aan een aantal voorwaarden moest voldoen. Het was even geduld opbrengen maar na een tijdje een jong gebruikte RAM gekocht die volledig voldoet. Keurig geregeld.

Uitmuntende en integere service

Automobiel Jaarsma is een garage waar met veel kennis, heel zorgvuldig, auto’s worden onderhouden en gerepareerd. Vanuit een ongekende integriteit. Dat laatste -klanten die toch van niks weten op kosten jagen- zit in dit familiebedrijf niet in hun DNA! Het zijn relaxte, uitermate service gerichte en plezierige mensen! Vertrouwen en lange termijn denken.

Top !!!

Top behandeld , goede service

Altijd de afspraken nakomen

Kom ik al twintig jaar over de vloer. Ook al meerdere auto's naar tevredenheid aangeschaft.

Professionele garage waarvan het personeel doet wat het zegt en zegt wat het doet

Jaarsma denkt mee, ontzorgt, heeft oog voor kosten<>kwaliteit en je gaat met een veilig gevoel de weg weer op.

Best bedrijf

Vakmannen

zeer tevreden

zeer goed

Dik in orde !

Dik in orde en lekkere koffie ! Vriendelijke medewerkers !

Als er wat met de auto is buiten de keuring of de onderhoudsbeurten kan ik altijd langs komen en kijken ze er naar. En indien mogelijk wordt het direct opgelost

Duidelijk

We zijn dik tevreden!

Zie boven!

Zeer goed en behulpzaam en vriendelijk

Goede uitleg en vriendelijk

Goede service jammer dat ik een auto mee krijg zonder benzine

Top, deskundig

Kundig, vriendelijk personeel. Hulpvaardig en meedenkend

Altijd accuraat, vriendelijk en alles kan in overleg.

Goede kwaliteit prijsverhouding en zeer klantvriendelijk

Ridderdijk 11 8741KE Hartwerd