Mooi bedrijf, goede service!

Erg goed geholpen bij het kopen van een nieuwe auto. Er werd goed meegedacht en alles is vlot verlopen!

top

top

uitstekende service

vriendelijk personeel

Topbedrijf zonder luxe.

Na een half jaar wachten eigenlijk een te dure auto gekocht maar het is een feest om er in te rijden. Ervaring met Jaarsma is prima tot nu toe. Degelijk topbedrijf zonder luxe. Daar hou ik van.

top service

vlotte service

Geweldige garage

Goed geregeld, mooi op afspraak, en een leenauto beschikbaar, Top.

Gewoon en toch bijzonder

Deskundige en vriendelijke medewerkers bij een bedrijf waar je met plezier naar toe gaat.

Gezellig en gemoedelijk

Word altijd vriendelijk en goed geholpen

Goede service vriendelijk personeel

Echt een top bedrijf met top mensen!

Wij zijn reeds meerdere jaren klant bij Autobedrijf Jaarsma. Wij hebben meerdere nieuwe auto's bij hun gekocht en worden altijd vriendelijk, vakkundig maar vooral klantgericht door hun geholpen. Ze luisteren naar je wensen en weten deze altijd in goede oplossingen te vertalen. Deze garage is echt een aanrader voor wie op zoek is naar een garage waar je als klant geen nummer bent en waar je op een eerlijke en fijne manier geholpen wenst te worden.

Uitstekende service.

Het maken van een afspraak gaat gemakkelijk. Je wordt vriendelijk behandeld. De nodige kennis is aanwezig. De financiële afhandeling loopt gesmeerd. Al met al een zeer prettige ervaring.

Goeie service

Een fijn bedrijf, met goeie service

Er wordt door de receptie alle belangrijke vragen gesteld en daarna verteld wat er moet gebeuren. Dan wordt er gevraagd of er een vervangend vervoer nodig is,indien nodig staat er een goede auto klaar.

Service zoals we dat nog kennen van vroeger

Ik kom nu een paar jaar bij Jaarsma met mijn Jeep Gladiator. Heb me er altijd welkom gevoeld. Persoonlijk en kundig. De heren (van) Jaarsma hebben veel kennis. En als die niet direct voorhanden is, dan wordt het uitgezocht. Ik ben blij dat ik een adres heb waar ik mijn auto stap voor stap kan personaliseren. Het laatste bezoek was voor een onderhoudsbeurt en de montage van een winch/lier.

Fijn geholpen door Harmen Tom, prettig gesprek gehad, en uiteindelijk een mooie Dodge gekocht.

Goed in afspraken nakomen.

Ben al zo'n vijfentwintig jaar tevreden klant en heb er zeker al zes auto's aangeschaft. Maar ook kom ik er al net zolang voor het onderhoud, ook al is het iets verder rijden voor ons. Top bedrijf!

professioneel en vriendelijk

het onmogelijke gebeurt onmiddelijk maar wonderen duren iets langer.

Goede service en afspraak = afspraak

Een mooie Dodge Ram 1500 gekocht bij Harmen Tom. Heldere afspraken en goede uitleg bij aflevering. Ook inruilauto goede prijs voor gekregen.

goed behulpzaam en snel zelfs nog bakje koffie gehad, ze hadden ook pauze

ja netjes afgehandeld

Deze mensen staan altijd voor je klaar. En geven ook goede adviezen

enthousiast en no-nonsense, wat wil je nog meer?

We waren op zoek naar een electrische auto en zagen een mooie Tesla staan bij Jaarsma, dus even gebeld en we konden direct aankomen, auto zou direct klaargezet worden. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en gelijk voorzien van een hele uitgebreide, geduldige en eerlijke uitleg, vol enthousiasme en humor. De proefrit was fijn, de inruil van de oude auto ook, en het extra stukje advies over laadpalen en het delen van ervaringen was het kersje op de taart. After sales en service was ook uitstekend, we hadden een klein issue gevonden wat snel verholpen werd, en de communicatie rondom was uitstekend. Al met al een prima ervaring en ik kan Jaarsma iedereen aanraden.

Prima adequaat en snel

gewoon goed

zoals altijd uitstekend

al jaren klant en wordt nooit teleurgesteld beveel jullie bij iedereen aan