Professioneel, gepersonaliseerd, uitstekende begeleiding

Vanaf het moment dat je Remco contracteert begeleid hij je. Na het overlijden van een dierbare ontzorgt hij je door met je mee te denken en de uitvaart zo persoonlijk mogelijk te maken. Je gaat zelf door een storm van emoties en hierdoor is het lastig om zelf organisatorisch sterk te zijn. Remco geeft een gevoel van professioneel vertrouwen, waardoor er wat rust gecreëerd wordt in je thuissituatie.

Uitvaartverzorging zoals het hoort

Uitvaartverzorging Remco Hol is aanwezig en ondersteunend op de momenten waar het kan en gewenst is, maar is ondergeschikt en op de achtergrond aanwezig, in de persoonlijke momenten van de familie. Kortom een uitstekende combinatie van persoonlijke begeleiding en de noodzakelijke (zakelijke) afhandeling rondom een overlijden van een dierbare. Een fijne uitvaartverzorger om mee samen een uitvaart te verzorgen en te laten verzorgen.

• Respect voor uw wensen

Betrokken, nuchter zoals we graag willen, helder en duidelijk

Snel handelen, duidelijke afspraken en een fijne begeleiding, gewoon nuchtere kijk en eerlijk. Zo ken ik Remco

Heel erg fijn

Het was heel erg fijn om Remco als begeleider bij de uitvaart van mijn man te hebben , gaf een heel goed en vertrouwd gevoel.

• Respect voor uw wensen

Bij Remco is niets onmogelijk hij luistert naar je wensen ,stuurt bij waar mogelijk is maar laat je in je waarden. Een fantastische ondernemer met het hart op de juiste plaats. Respectvol, kundig, kortom de juiste man voor dit werk.

Snelheid van handelen

Zeer goede communicatie en snelle reactie cq acties. Alles naar onze wensen geregeld en goede adviezen en tips.

• Respect voor uw wensen

Zeer vriendelijk, respectvol en goed naar wensen geluisterd.

Ik heb de ervaring met Remco als zeer prettig en respectvol ervaren. Hij wist perfect op onze wensen in te gaan. Mijn moeder zag er uit of ze zo weer wakker kon worden, als haar zelf. Complimenten, want dat zie je niet vaak. Tijd gekregen om tot rust te komen. Wat geregeld moest worden werd geregeld. In Beesd een zeer mooie locatie en crematorium gevonden die ze heel mooi had gevonden. Van mij een dikke tien, Remco. Bedankt voor alles!

Prettige communicatie

Fijne communicatie gehad met Remco. Ook dacht hij mee en verleende hij goede service.

Netjes geregeld. Goede communicatie

Remco hebben we ervaren als een rustige en correcte persoon die op de juiste golflengte zit met nabestaanden in moeilijke tijden. Dat vonden wij erg belangrijk. Ook de manier van communiceren en de bereikbaarheid was zeer correct. Prijzen zijn ook zeer marktconform en we hebben ons altijd in vertrouwde handen gevoeld.

• Respect voor uw wensen

Hij geeft ruimte en vertrouwen, zodat wij ons bezig konden houden met wat er toe doet.

Op een natuurlijke manier heeft Remco het volledige proces vanaf het overlijden t/m de uitvaart van onze geliefde begeleid. Hierbij sloot hij feilloos aan op onze wensen en onze gekke humor en gaf hij ruimte aan alle betrokkenen om op hun eigen manier en binnen hun eigen grenzen deel te nemen aan alle stappen in het proces. Respectvol, open en betrokken.

Fantastische uitvaartverzorger

Wij hebben Remco ervaren als een hele fijne, betrokken man die alles op alles zet om je wensen waar te maken.

• Respect voor uw wensen

Alles kon en mocht binnen de richtlijnen

Alles kon ik vragen en er was veel geduld. Prima begeleiding. Alles wat mogelijk was werd gedaan. Prima contact via de telefoon en app en mail. Ik kon zo lang ik wilde blijven bij mn moeder in Culemborg.

Vriendelijk en betrokken

Duidelijke communicatie, professionele afhandeling, betrokken en uitermate vriendelijk.

Perfekt!

Blij met Remco Hol! Precies gedaan hoe ik de uitvaart van mijn moeder voor me zag. Ook een aantal goede tips gekregen zodat het nog persoonlijker werd.

Goede begeleiding

Flexibel en passen zich goed aan de Persoonlijke wensen

Geweldige begeleiding I

Zeer prettige behandeling, prima vakmanschap Ook de nazorg wa. Uitstekend

• Respect voor uw wensen

Goede en duidelijke afspraken, klasse

Alle afgesproken zaken goed geregeld, betaling achteraf na een rouwperiode. Contactpersoon was altijd bereikbaar en snelle/directe acties uitgevoerd.

• Respect voor uw wensen

Flexibel, betrokken, regelt het tot in de puntjes.

Met Remco hebben we de uitvaart van onze vader en moeder geregeld. Het is fijn werken met Remco. Flexibel en betrokken regelt hij alles tot in de puntjes. Zeker een aanbeveling.

Volgens zijn plan

Omdat we op een gegeven moment hoorde dat we onze vader nog maar een paar weken bij ons zouden mogen hebben werd het plan op gezet om contact op te nemen met jou Remco om de ideeen van mijn vader op jou over te brengen zodat we "volgens zijn plan" de periode van afscheid en rouw door konden brengen. Helaas moest ik een paar uur voor ons geplande afspraak jou al bellen met de mededeling dat we toch nog een snel en onverwachts afscheid hadden moeten nemen. Gelukkig wisten mijn moeder en ik zijn ideeen en samen met jou hebben we deze zo goed mogelijk ten uitvoer kunnen brengen ondanks deze rare "corona" tijd Dank je wel Remco voor de begeleiding van de laatste reis van onze vader

Totale ontzorging

Remco verstaat zijn vak zeer goed. Hij is zeer empathisch en zeer betrokken. Het is lastig van tevoren een inschatting te maken over het verloop van de uitvaartverzorging van een dierbare. Nu achteraf kan ik alleen maar zeggen dat ik het niet anders had gewild en kan Remco daarbij van harte aanbevelen. Hij is in staat om zich op de achtergrond te plaatsen zonder daarbij zijn oog voor details te verliezen. Remco blijft gedurende het gehele proces persoonlijk betrokken en dat geeft een geruststellend gevoel.

betrokken en respectvol

Remco is zeer betrokken met de nabestaande zowel dag als nacht,met aandacht voor alle wensen.

uitstekend!!

betrokken, meelevend, meedenkend, tot het uiterste gaan om alles voor je te doen.

Had niet beter gekund!

Remco was heel persoonlijk, luisterde goed, deed goede suggesties en kwam zijn afspraken stipt na! Hij nam ons alle organisatorische zorgen over het afscheid uit handen. Dit gaf ons rust en ruimte voor onze emoties en mede daardoor kunnen wij met een goed gevoel op het afscheid terug kijken. Nogmaals hartelijk bedankt!

Persoonlijk en professioneel

Wij hebben de begeleiding na het overlijden van onze moeder als heel fijn ervaren. In een dergelijke emotionele tijd is het belangrijk een rustpunt te hebben, iemand die luistert en toch beslist de nodige stappen onderneemt. Remco weet dit perfect te doen.

• Respect voor uw wensen

Fijn om in alle hectiek iemand te hebben die ook de praktische zaken goed regelt.

En dat midden in de nacht! Beide keren direct veel steun en medeleven ervaren! Dankjewel!

Over Uitvaartverzorging Remco Hol

U leeft op uw eigen manier, heeft uw eigen voorkeuren en gewoontes en koestert uw persoonlijke ideeën en dromen. Het is daarom vanzelfsprekend dat bij overlijden het afscheid een persoonlijke invulling krijgt. Echter, in de emotionele dagen tussen overlijden en uitvaart moeten in korte tijd veel beslissingen worden genomen. Wij zorgen er samen met u voor dat u zorgvuldig keuzes kunt maken en dat het afscheid en de uitvaart een persoonlijke invulling krijgen. Hierbij begeleiden wij u en geven u suggesties. Wij bieden u alle ruimte om zelf actief mee te werken aan het afscheid en de crematie of begrafenis. We nemen de tijd voor beslissingen en emoties en hebben daarbij aandacht voor alle betrokkenen. We organiseren en voeren uit wat, samen met u, besproken is. Ook houden wij de uitvaartbegeleiding zoveel mogelijk in één hand. Betrokkenheid, zorgvuldigheid en rust staan centraal in onze manier van werken.