Goede begeleiding van een uitvaartleider met een hart. Iemand die met je meedenkt en je ook in je waarde laat. We zijn ontzettend tevreden zeker omdat we terug kunnen kijken op een mooi liefdevol afscheid. In een verdrietige tijd is het fijn dat je je gesteund voelt...ons heeft het ook kracht gegeven...dus Andrea...nogmaals bedankt. Lieve groet Ria

• Respect voor uw wensen

Een hele warme en persoonlijke begeleiding

Andrea Virati is een hele warme en betrokken persoon die dag en nacht voor je klaar staat en er alles aan zal doen om aan jouw wensen te voldoen.

Een zorgeloze aanrader!!!

Wie op zoek is naar een menselijke uitvaartleider met een warm hart en compassie, die niet wil profiteren van de situatie maar het vak beoefend vanuit zijn hart, raad ik Virati absoluut aan. Wij hebben al meerdere keren gebruikt gemaakt van de diensten die de eigenaar, Andrea, verleent. Iedere keer weer even netjes geregeld, speciaal en bijzonder. Bovendien was ook de nazorg fantastisch. Echt een mooie laatste eer bewezen aan de overledene en een zorg minder voor de nabestaanden omdat alles in goede handen was.

• Respect voor uw wensen

Een grote steun bij het opvangen en verwerken van het verdriet

Vanaf het eerste tot het laatste moment werden wij getroffen door de persoonlijke aandacht, het begrip voor al onze vragen en de optimale bereidheid en medewerking om onze wensen. te realiseren.

• Respect voor uw wensen

Zeer goed opgevangen en begeleid. Alles is naar wens verlopen.

• Respect voor uw wensen

Virati uitvaartverzorging is persoonlijk en betrokken

Virati uitvaartverzorging is persoonlijk en betrokken. Geen verzoek is te gek en alles wordt geregeld om een mooi afscheid te verzorgen voor de overledene. Wij zijn ook zeer te spreken over de betrokkenheid na het overlijden van onze moeder en het regelen van de begrafenis. Ik bedank Andrea Virati voor alle hulp voor tijdens en na de begrafenis. Het afscheid was, mede dankzij jou, het afscheid wat wij voor ogen hadden en wat mijn moeder verdiende.

Charlotte de Bourbonlaan 43 3136CK Vlaardingen

085 – 130 76 32