Door de persoonlijke benadering.

Door de persoonlijke benadering en het bijna dagelijks of telefonisch contact heeft ons als familie enorm geholpen door steun van Andrea

• Respect voor uw wensen

Professioneel met oog voor detail om een waardig en unieke uitvaart te regelen.

Toen mijn man Peter plotseling in Spanje overleed dacht ik direct aan Andrea Virati. Samen met mijn zoons hebben wij met Andrea zo'n mooie uitvaart kunnen organiseren. Bijzonder in deze coronatijd. We hebben hierdoor heel veel mensen de gelegenheid kunnen geven om van Peter afscheid te kunnen nemen. Door zijn aanpak en tips is dit tot in de puntjes allemaal heel goed geregeld. Fijne en warme persoonlijkheid. Ook de nazorg was heel fijn. Andrea, bedankt!

Geweldige begeleiding gehad van Andrea Virati

Na het overlijden van onze vader was Andrea Virati voor mij en mijn zus een grote steun. Op professionele wijze nam hij de zakelijke kant die er na een overlijden op je afkomt op zich. Hij heeft met ons meegedacht en was betrokken, vriendelijk en professioneel. We hadden ons geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen.

• Respect voor uw wensen

'goede herinneringen' aan de uitvaart van mijn vader mede dankzij Virati

Via zorgcentrum Roomburgh met de heer Virati in aanraking gekomen. Al eens een gesprekje gehad enkele maanden geleden en bij het betreffende overlijden zelf was hij binnen enkele uren aanwezig en loodste hij ons door het proces. Niet alles tegelijk, first things first. Zeer efficient, vlot, accuraat en dag en nacht bereikbaar. Als ik een vraag stelde gaf hij binnen 10 minuten antwoord. Maakt niet uit welk uur van de dag het was! Bescheiden en toch aanwezig, rustig en toch voortvarend. Echt een fijne herinnering aan dit hele proces, mede dankzij Andrea Virati. Ook de factuur was kloppend, de eindfactuur kwam iets lager uit dan de begroting, kortom, geen verrassingen op welke manier dan ook.

Klantgerichte, persoonlijke aandacht.

Persoonlijke Uitvaartverzorging, waarbij tijd en aandacht is voor de nabestaanden. Alles is bespreekbaar voor de uitvaart.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk,hartverwarmend,empathie hebben, mensen mens, betrokken

Op aanraden van onze man/vader hebben wij Andrea gebeld, ze kenden elkaar. Al bij het eerste contact gaf hij ons als familie een goed gevoel. Ook na het overlijden van onze man/vader is er alleen maar fijn contact geweest en de uitvaart heeft hij uitstekend begeleid. Ook daarna is het contact altijd heel vriendelijk geweest en niets was hem te veel. Kortom wij zullen hem zeker bij iedereen aanbevelen.

heel goed

Wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij zeer goed zijn begeleid door de heer Andrea Virati. Fijne man, heel behulpzaam. Hij heeft ons zeer goed bijgestaan. Mede door zijn hulp hebben wij op een heel mooie manier afscheid kunnen nemen van onze moeder. Mocht het ergens ter sprake komen zullen wij de heer Virati zeer zeker aan bevelen.

Heel blij met de keuze voor Virati Uitvaartverzorging

Wij hebben de begeleiding en verzorging door Virati Uitvaartverzorging als erg prettig ervaren. In alle rust werden wij voorbereid op alles wat op ons af zou komen. We konden altijd contact opnemen en kregen direct antwoord op onze vragen en de hulp die we nodig hadden. Alle afspraken zijn van begin tot het eind helemaal nagekomen. Goede adviezen, geen druk, geen onaangename verrassingen, kortom: Virati Uitvaartverzorging is precies wat wij in deze droevige en moeilijke periode nodig hadden.

Met warmte ontzorgd

Andrea heeft met veel warmte en empathie, de begeleiding op zich genomen in de overweldigende en verdrietige periode rondom het overlijden van mijn vader. Hij gaf rust en straalde vertrouwen uit dat het geregel rondom de uitvaart , goed zou komen. En zo gebeurde het ook! Vooral tijdens deze Corona tijd, waar niets ging zoals je normaal kon verwachten, heeft hij ons door deze zware periode heen geloodst. Ontzettend dankbaar en prettig! We kijken terug op een mooie, warme, gedenkwaardige uitvaart.

Helemaal naar ons zin

Wanneer er iets fout ging heeft Andrea het gelijk opgelost

Uitstekend professioneel

Beste Andrea, Ik wil jou bedanken, ik had geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen. Je luisterend oor en empathie vermogen is zeer goed ontwikkeld. Alles is naar wens verlopen, in de puntjes goed verzorgd. Met vriendelijke groet, Sylvia Boelee

Zeer betrokken.

Is zeer flexibel en stond open voor onze wensen. Een goede luisteraar. Namens mijn familie onze hartelijke dank.

• Respect voor uw wensen

Warme persoonlijkheid, perfecte en integere begeleiding van de uitvaart.

Andrea Virati zorgt, ontzorgt, begeleidt de familie bij de uitvaart zoals je dat zou willen als je in rouw bent en verdriet hebt bij het verlies van een dierbare. Alles regelt hij naar de wensen van de familie. Communicatie is perfect en snel, alles wordt tot in de puntjes geregeld op een respectvolle wijze, ook tijdens de uitvaart bescheiden op de achtergrond.

Zorgvuldig en communicatief sterk

Andrea Virati heeft de uitvaart verzorgd van onze hoogbejaarde tante. Hij is zeer aangenaam in de omgang, belangstellend naar het persoonlijke verhaal zonder zelf op de voorgrond te treden, informeert goed over alle aspecten van de uitvaart, heel precies in het opvolgen van actiepunten, zorgvuldig in de communicatie per mail en telefoon. Hij is snel en transparant bij de financiële afwikkeling. Ook op de dag van de uitvaart is hij zichtbaar en onzichtbaar aanwezig. Neemt het voortouw waar dat nodig, op de achtergrond waar hij geen rol heeft. Communicatief vaardig en representatief! Voor ons als familie de perfecte uitvaartverzorger.

Respectvol en warm

Wij hebben in het verleden bij uitvaarten van dierbare kennissen de heer Virati leren kennen als een integer en betrokken mens, die op de juiste momenten in alle rust de plechtigheid ondersteunde. Inmiddels nu ook meerdere malen in onze persoonlijke omstandigheden, bij overlijden van naaste familie, was de heer Virati een steun en inlevend meedenker m.b.t. onze wensen betreffende crematies. Onze dank deswege voor de respectvolle, warme wijze waarop nabestaanden en overledenen benaderd werden.

• Respect voor uw wensen

Een man die weet hoe het hoort

Dhr. Virati heeft van het begin tot bij het brengen van de factuur enorme aandacht geschonken aan de nabestaande. Had voor alles een passende oplossing. Een uitvaart verzorger die hart heeft voor zijn werk en de nabestaande, iemand die weet hoe het hoort. Dank voor alles. Mevr. Dijkshoorn-Fuchs Fam. van Houten

• Respect voor uw wensen

Een hartverwarmend persoon die zorgen bij je wegneemt en alles tot in de perfectie regelt.

Een duidelijk zeer ervaren uitvaartverzorger met aandacht voor alles. Een uitstekend luisterend oor en iemand die wensen laat uitkomen. Niets is teveel voor hem en hij staat dag en nacht voor je klaar. Een fantastisch persoon met een hart voor het werk en die alle tijd neemt die je nodig hebt.

• Respect voor uw wensen

Alle onderdelen van de crematie zijn uitstekend verzorgd en uitgevoerd.

Dit was de eerste keer dat wij met Virati uitvaartverzorging contact hebben gehad in verband met het overlijden van mijn moeder. Ik heb ook bij de kinderen en het bezoek geïnformeerd naar hun mening over de uitvaart. Kortom : uitstekende begeleiding en samenwerking na het overlijden, tijdens de condoleance en de crematie. Ondersteuning daar waar nodig was en subtiel meedenken bij het verwoorden van het levensverhaal van mijn moeder. Velen hebben mij achteraf aangesproken dat men de uitvoering met foto's en begeleidende woorden van medewerkster Maaike van Virati zo mooi vond. Uiteraard speelt de keuze van de muziek ook een grote rol. Daarnaast was het verloop na het ophalen van de kist, de begeleiding tijdens de route en de aankomst bij het crematorium uitstekend georganiseerd en vond respectvol plaats. Wij hebben geen enkele aanmerking en nu we een paar weken verder zijn kunnen wij , alles overziend, zeer tevreden zijn over het vertrouwen in Virati uitvaartverzorging.

• Respect voor uw wensen

Een hele fijne integere verzorging. Geduld en rust uitstralend!

Na het overlijden van mijn moeder heb ik Andrea op een laat tijdstip in het weekend gebeld. Geen probleem was het voor hem om op het erg late tijdstip te worden gestoord. De volgende dag alles netjes besproken. Geen vraag was te veel. Wij zaten met de Corona-tijd. Ondanks dat heeft mijn moeder een waardig en mooi afscheid gekregen. Bedankt Andrea, het is een grote aanbeveling om jouw adviezen en geregel voor een mooie nette uitvaart en laatste eer voor iemand te laten verzorgen.

Werkelijk Onvergetelijk!

Andrea Virati heeft onze broer, zwager, oom een Onvergetelijke Begrafenis bezorgd , hij luistert, denkt mee, geeft advies waar nodig, begeleid, is heel eerlijk, kortom een baken in zo een emotionele tijd. Is zeer Professioneel, Respectvol, Betrokken en Ondersteunend , wij hadden geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen ! Ook Donna en Wilma de Verzorgers waren echt zo betrokken en liefdevol!

Betrokken, meedenkend en efficiënt

Virati is een onderneming die naast je staat in een periode dat je dat nodig hebt. De 'warme' afwikkeling, ook in coronatijd, was uitstekend! Dank daarvoor!!

Persoonlijk

De hr Virati is een man met liefde voor zijn vak hij geeft goed advies en heeft begrip voor elke situatie het belangrijkste is dat de wensen van de overledene voorop staan Tijdens de stervensbegeleiding van mijn zakelijk partner ,levensvader,en maatje is alles tot in de puntjes afgehandeld en zelfs de nazorg is met Een Persoonlijk telefoontje achteraf voor mij een pluspunt Persoonlijk ,menselijk, en eervol Bedankt Andrea het was een waardig afscheid en op de manier zoals gewenst was

• Respect voor uw wensen

Zeer persoonlijke begeleiding waarbij een verdrietige tijd werdt omgezet naar een waardevolle herinn

Andrea luistert goed en weet op de juiste momenten mogelijkheden aan te dragen die hebben bijgedragen tot een zeer liefdevol afscheid van mijn moeder. Deze zeer persoonlijke begeleiding was voor ons een grote steun.

• Respect voor uw wensen

Hele goede begeleiding en ruimte voor wat allemaal mogelijk is.

Zeer tevreden, ook de nazorg na een hectische tijd met een luisterend oor over "JOUW" verdriet in deze rouwverwerking.

Een prachtige uitvaart

Wij hadden bijzondere wensen maar dat was geen enkel probleem. Van a tot z werd alles geregeld. Het gaf ons als nabestaande heel veel rust. Het contact was heel prettig, het voelde vertrouwd. Wij hebben precies de uitvaart gekregen waar wij om vroegen en hebben hier voor altijd een hele mooie herinnering aan. Afscheid nemen kan maar 1 keer dan wil je graag dat alles perfect verloopt en dat hebben wij ervaren. Nogmaals onze dank, wij zijn heel blij dat wij ons vertrouwen in jou handen hebben gelegd.

Over Uitvaartscore.nl