Ik kreeg meteen het gevoel dat mijn auto in goede handen was

Sander communiceerde heel prettig en direct. De leenfiets reed heerlijk. Dik tevreden klant hier

Prima geholpen

Snel aan de beurt en goed geholpen

Vervanging accu

Vriendelijk en goede garage

Altijd vriendelijk en vrolijk en vooral altijd goede hulp!!

Vakkundig goede communicatie meedenkend

Verstand van auto's denkt in oplossingen nette offerte vooraf de werkzaamheden uit te voeren

Sinds 2 jaar mijn vaste garage en zeer tevreden

Airco reparatie, APK, groot onderhoud

Gewoon eerlijk en goed

Gewoon goed.

Eerlijke vakman

Eigenaar Sander is werkelijk eerlijk en zeer deskundig. Bij deze garage kan ik mijn auto met een gerust hart voor onderhoud/reparatie brengen. Nooit overbodige "dringende"reparaties en die ervaring heb ik vaak gehad bij grote ketens van autogarages. Een aanrader deze garage!

Fijne communicatie

Er wordt tijd voor mij genomen en geluisterd naar mijn bevindingen omtrend mijn auto. Krijg goed advies waar op te letten buj een volgende APK.

Goed en snel

Geen onnodige kosten

Als vanouds gewoon goed.

De auto is weer helemaal gecontroleerd en gekeurd. we kunnen weer een jaar zonder zorgen vooruit. Dank weer voor alles Sander.

Uitstekende

Auto gebracht voor a.p.k. en reparatie zoals gewoonlijk weer netjes uitgevoerd vooraf duidelijke prijsopgaaf van de reparatie .

Vakman

Snelle communicatie en goede service

Heel prettig, totaal transparant, kundig en zeer vriendelijk

Ik ging naar Anders On omdat ik bij mijn huidige garage (vakgarage) het vermoeden had dat ik wat veel moest betalen en dat er vaak iets met de auto was "dat vervangen we ook maar even". Dat klopt wel, want de lijst met dingen die volgens de vakgarage moesten, was veel korter bij Anders On. Nu heb ik weer vertrouwen dat dat wat het Autobedrijf zegt, ook echt moet. Top!

top

Top service!

Wederom goede service

Auto voor beurt en apk aangeboden. Vooraf al een goede indicatie gekregen. In de ochtend van de reparatie nog een offerte met de aanvullende punten (ook al mondeling besproken). Auto is na reparatie netjes weer terug gebracht.

goed en correct

goed afspraken en service ik kan er niet meer van maken...

• Reden bezoek Andere reden

Uitermate tevreden

Makkelijk om afspraak te regelen, prima ont vangst. Juiste informatie met een offerte. Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Helemaal top dus.

Goede service en kwaliteit

Zoals altijd zeer hartelijk ontvangen door Sander toen ik afspraak kwam maken om de airco te laten vullen, op de afgesproken datum de auto gebracht waarna deze is door Sander netjes in orde is gebracht en waarna ik netjes telefonisch op de hoogte werd gebracht dat de auto klaar was. Klantvriendelijk en goed vakmanschap heeft voor mij de doorslag gegeven om hier voortaan terug te gaan voor onderhoud en reparatie. De prijs/kwaliteit verhouding is prima en Klantvriendelijk staat in een hoog vaandel bij Autobedrijf Anders On net als het eerlijke advies en deskundig wat je krijgt. Bedankt Sander

Goede garage, prettige communicatie, prijs is netjes

Sander is pro-actief en denkt mee, leenauto kreeg ik gratis , priis is keurig en goede kwaliteit reparaties.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima, goed overleg en klantvriendelijk

APK & periodieke onderhoud. Na controle de APK punten en herstel opties en kosten besproken. Prima bedrijf !!!

Betere service is niet te vinden.

Geweldige service, zonder meerkosten werd de auto thuis opgehaald en na reparatie weer thuis gebracht. Een nieuwe distributieriem, grote beurt en APK werd tegen een zeer schappelijke prijs uitgevoerd. Een echte aanrader.

deskundig en vertrouwd

deskundig en vertrouwd adres voor onderhoudsbeurten, reparaties en storingen

Goede service. Eerste keer banden wissel.

Bandenwissel eerste ervaring. Prima.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Geheel naar wens

Klein bedrijf, professioneel, werkt schoon en overlegt alles voor hij begint na diagnose. Zeer correct. Aan te bevelen !

Bascule 2 3981 PH Bunnik

030 78 52 421

Over Autobedrijf Anders On

Bent u ook zo nieuwsgierig wie er binnen Autobedrijf Anders On in Bunnik uw geliefde wagen verzorgt en de telefoon beantwoordt? Groot gelijk, dat zou ik ook zijn. Sander Onwezen is de naam, uw Auto Monteur in hart en nieren. Als kleine jongen liep ik al bij mijn opa in het bedrijf, daar keutelde ik wat, mocht ik vegen, auto’s wassen en meekijken hoe hij het werk allemaal deed. Naarmate ik ouder werd, mocht ik meer. Zo liep ik de vakanties en de weekenden hele dagen mee. Vanuit daar ben ik mijn opleidingen gaan volgen en binnen het familiebedrijf komen te werken. Dit heb ik 18 jaar gedaan, met mijn voorliefde en passie voor FORD. Zo verliefd, dat ik me erin heb gespecialiseerd. En natuurlijk krijgt ieder ander merk van mij net zoveel liefde en aandacht. Mijn droom was mijn eigen plek, waar ik mijn ideeën werkelijkheid kon laten worden. “Kwalitatief goed werk verrichten, en de klant het gevoel geven dat hij thuis komt bij….ons!” Dat is wat ik wil overbrengen; dat u als klant zich thuis voelt bij ons. Wij zullen naar u eerlijk, open en oprecht zijn en zullen u geen nonsens verkopen. Samen kijken naar de mogelijkheden en oplossingen om zo tot een goed en gewenst resultaat te komen. Dit geweldige avontuur ga ik niet alleen aan, mijn partner in crime Mariëlle Kroon, staat naast mij. Ons familiebedrijf dat klaar staat voor uw familie! We zien u graag, de koffie staat klaar….(ook de limo). Sander & Mariëlle

Over Autovakmeester